Paljonko olet valmis maksamaan omasta pussista, että saat kansanrokotteen tilalla Pfizerin tai Johnson&Johnsonin?
Kommentit (29)
En mitään. Sputnikista voisin maksaa 50e.
Jos malttaa vähän odottaa, pörriäisiltä voi ostaa omalla rahalla.
Sputnikista maksaisin ainakin 150e.
Voiko ”oikean” rokotteen ottaa sen jälkeen kun on saanut ”kansanrokotteen”?
Voisin maksaa omasta pussista 325€ Pfizeristä Vaikka olisin saanut Astran rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Sputnikista voisin maksaa 50e.
Samoin.
En mitään, enkä edes ota rokotetta. Odotan, että lampaat ottaa mun puolesta ja itse saan olla vapaamatkustaja laumassa.
Sputnikista voisi varmaan satasen maksaa (siis 50€ per piikki)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei raha auta, kaikki samalla viivalla.
Sulla ei ole vain tarpeeksi.
Ihan varmasti onnistuu, kun matkaa oikeaan maahan ja maksaa oikealle taholle tarpeeksi. Sputnikin saanista voisin lyödä vaikka vetoa ja varmasti pfizerin saa järjestettyä jos on iso kassa jota ei pelkää käyttää.
En ota Astra Zenecan rokotetta.Olen yli 60 v, odotan siihen asti kun parempaa tarjolla.
Paljonko olen valmis maksamaan rokotteesta? Nolla euroa.
Paljonko olen valmis maksamaan alkoholista? Nolla euroa.
Paljonko olen valmis maksaan tupakasta? Nolla euroa.
Jos Suomen valtion päättäjät (terveysviranomaiset, hallitus, yms) katsovat että rokote on VÄLTTÄMÄTÖN, se tarjotaan kyllä ilmaiseksi.
Eikö sputnik rokotteen saisi vaihtokaupalla jameksiin ja länsimaiseen tupakkiin? Kaapin pohjalta vois löytyä korvalappustereot tai kannettava CD soitin... Niillä luulisi jo useammankin piikin saavan?
Vierailija kirjoitti:
En mitään, enkä edes ota rokotetta. Odotan, että lampaat ottaa mun puolesta ja itse saan olla vapaamatkustaja laumassa.
Luuletko että tämä tauti poistuu maapallolta vaikka kuinka rokotetaan?
Onnea valitsemallasi tiellä.
Asuinmaassani Astra Zenecaa ei ole hyväksytty että hyvin on asiat :)
Kyllä noista pari tonnii vois maksaa. Muutenkin noiden kaikkien rokotteiden pitäisi olla maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Asuinmaassani Astra Zenecaa ei ole hyväksytty että hyvin on asiat :)
Mikä maa?
Vierailija kirjoitti:
Voiko ”oikean” rokotteen ottaa sen jälkeen kun on saanut ”kansanrokotteen”?
Voisin maksaa omasta pussista 325€ Pfizeristä Vaikka olisin saanut Astran rokotteet.
Heheh, omalla vastuulla.
Nyt ei raha auta, kaikki samalla viivalla.