Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko teini-ikäisen lapsesi mielestä nolo?

Vierailija
01.03.2021 |

Omat vanhempani olivat erittäin noloja, kun olin nuori.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu ikään

Vierailija
2/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin nolo. Jos kavereita tulee kylään en saa:

1. vitsailla

2. laulaa

3. tehdä tiktokkeja

4. udella niiden vanhemmista

5. udella mistään

6. tunkea lapseni huoneeseen utelemaan mistään

Mielestäni olen ihan normaali keski-ikäinen ihminen, enkä mielestäni utele vaan keskustelen. Olen noin kymmenen vuotta näiden kavereiden vanhempia nuorempi, niin omasta mielestäni olen ihan nuorekaskin, mutta teini on vahvasti eri mieltä. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menee ohi?

Vierailija
4/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
5/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 15- ja 18-vuotiaani flexaavat aina sillä, miten cool äiti heillä muihin verrattuna on 😌

Vierailija
6/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska menee ohi?

Ehkä joskus 25-vuotiaana.

Vierailija
7/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olen nolo, koska meillä on normaali äiti-teini suhde.

Vierailija
8/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenit ovat noloja. Minä olen kaukana siitä

Vierailija
9/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nolo. Kun vien urheilutreeneihin, niin en saa nousta autosta ulos.

Vierailija
10/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vanhemmat nolotti. Jölkikäteen tajunnut että nolostelu ollut turhaa ja ylpeä saisi pikemminkin heistä olla

Vierailija
11/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin sukupolvien välinen kuilu oli paljon isompi, aikuiset kuunteli noloa musiikkia, käytti noloja vaatteita ja puhui nololla tavalla. Nykyään sekä teinit, että vanhemmat pukeutuu samoihin vaatteisiin, kuuntelee gettomasaa ja tiktokkaa. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia..

Vierailija
12/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen nolo. Mutta minun hommanani ei ole olla ystävällinen, vaan vastuullinen. 

Vierailija
13/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en tiedä,en ole kysynyt. En luultavasti, koska meillä on aina joku poikien kaveri kylässä.

Vierailija
14/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ja ilmeisesti myös vähän hullu. Kaikki siis hyvin.

Vierailija
15/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen vasta 40, kun muiden kavereiden vanhemmat on jotain 50 tai vielä enemmän.

En minä tosiaan kauheasti teineistäni eroa. Mulla on samanlainen kampaus (ponnari), samanlaiset vaatteet (leggarit ja trikoopaita), puhun työkseni fingelskaa, kuuntelen poppia ja rokkia, en katso telkkaria, en ole facebookissa...

Vierailija
16/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olen nolo, koska meillä on normaali äiti-teini suhde.

Juuri näin. Minusta tuntuisi oudolta, jos olisin teini-ikäisen lapseni "kaveri". Olen aikuinen mies ja otan vastaan iskut ja kannan vastuun kaikesta. Koulu tai yhteiskunta ei ole vastuussa lapsistani, vaan minä ja vaimoni olemme. Joskus ihmettelen, kun joidenkin mielestä koulun tehtävä on kasvattaa lapsi.

Vierailija
17/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. vitsailla

2. laulaa

3. tehdä tiktokkeja

5. udella mistään

Mielestäni olen ihan normaali keski-ikäinen ihminen, enkä mielestäni utele vaan keskustelen. Olen noin kymmenen vuotta näiden kavereiden vanhempia nuorempi, niin omasta mielestäni olen ihan nuorekaskin, mutta teini on vahvasti eri mieltä. :DD

Tekeekö normaali keski-ikäinen yleensäkään tiktokkeja? Itse olen normaali parikymppinen, eikä tuo ole edes minun ikäisteni juttu ainakaan omassa tuttavapiirissä.

Vierailija
18/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. vitsailla

2. laulaa

3. tehdä tiktokkeja

5. udella mistään

Tekeekö normaali keski-ikäinen yleensäkään tiktokkeja? Itse olen normaali parikymppinen, eikä tuo ole edes minun ikäisteni juttu ainakaan omassa tuttavapiirissä.

Ei tee. Ainoastaan sellainen, joka ajattelee olevansa NUOREKAS ja niiiin teini, ja jota luullaan joka paikassa poikansa tyttöystäväksi.

Vierailija
19/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinoin sukupolvien välinen kuilu oli paljon isompi, aikuiset kuunteli noloa musiikkia, käytti noloja vaatteita ja puhui nololla tavalla. Nykyään sekä teinit, että vanhemmat pukeutuu samoihin vaatteisiin, kuuntelee gettomasaa ja tiktokkaa. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia..

Tuo "joskus muinoin" taitaa itse asiassa olla vain suhteellisen lyhyt ajanjakso. Tunnistan kuvauksen, kun itse olin teini joskus 1980-luvulla.  Mutta jotenkin tuntuu, että vaikkapa 1800-luvulla ei tuollaista eroa vielä ollut. Voisi ehkä pitää 1900-luvun ilmiönä.

Vierailija
20/27 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olen niin nolo etten edes tiedä mitä tarkoittaa tehdä tiktokkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme