Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunta vaan lihottaa, mitäs nyt? Pitää laihtua

Vierailija
01.03.2021 |

Mutta liikunta lisää ruuan himoa valtavasti, ahmin ja ahmin liikunnan jälkeen.
Ei liikuntaa ollenkaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olla ihan liikkumati.

Vierailija
2/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lakkaat syömästä kuin hevonen. Liikuntaa ei tarvita painonpudotuksessa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta rasittaa elimistöä ihan suotta, ja sen pitäis kestää yli 80 vuotta. Eli kannattaa säästää.

Vierailija
4/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla sen laihduttamisen kanssa. Keskity siihen ettei paino nouse enää.

Vierailija
5/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta rasittaa elimistöä ihan suotta, ja sen pitäis kestää yli 80 vuotta. Eli kannattaa säästää.

Totta, ei autokaan autotallissa kulu.

Vierailija
6/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeriarvot oli per seestä ja painokin näytti 95kg. Ihan järkyttävää, parissa vuodessa 8kg.

Vierailija
7/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoa ja syö vähemmän. Liikunta ei vaikuta mitään ainakaan minulla.

Vierailija
8/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on hämäävää koska vaaka voi näyttää samaa lukemaa vaikka kropassa lisääntyisi lihas ja poistuisi rasva ja tuon lisäksi liikunta kerää nestettä. Painolukemaa ei sovi tuijottaa pelkästään.

Vierailija
9/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilijan pitää mennä hiilarit edellä, niin linjoissa pysytään.

Vierailija
10/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeriarvot oli per seestä ja painokin näytti 95kg. Ihan järkyttävää, parissa vuodessa 8kg.

Laihdutuksessa 90 % ruokavaliolla ja 10 % liikunnalla mennään , mulla 40 kg pudotettavaa , doctors order : D

Vierailija
11/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joululahjaksi fitness kellon. Tavoitteeksi laitettiin kunnon kohottaminen, eli kellon ehdottaman ohjelman mukaan kun liikkuu, kunnon pitäisi nousta. No olen liikkunut kuten se ehdottaa ja vähän enemmänkin. Syömiset ja paino pysyneet ennallaan, nukkunut olen nyt vähän enemmänkin kuin ennen sen kellon saamista. Ja miten on käynyt? Kello näyttää, että mulla on huonompi kunto nyt kuin silloin joulun aikaan kun kellon sain ja aloin sitä käyttää!! Että mitä helevattia??!!

Mitä tästä opimme: kunto ei kohenee liikkumalla!

Vierailija
12/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuksessa 90 % ruokavaliolla ja 10 % liikunnalla mennään , mulla 40 kg pudotettavaa , doctors order : D

Onnea vaan.

Vierailija
13/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoilijan pitää mennä hiilarit edellä, niin linjoissa pysytään.

Jos verensokerissa on häikkää, niin tuo on vihonviimeinen neuvo. Puolen tunnin kävelylle ei tarvita hiilaritankkausta, kroppa polttaa siinä rasvaa.

Vierailija
14/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on syömishäiriö ja liikunnasta on tullut nyt tekosyy ylensyömiselle. Lopeta liikkuminen tai käy korkeintaan 30 min kävelylenkeillä muutaman kerran viikossa. Mitä syöt?

Vierailija
15/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää varmaan alkaa miettiä sitä syömistä.

Vierailija
16/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on syömishäiriö ja liikunnasta on tullut nyt tekosyy ylensyömiselle. Lopeta liikkuminen tai käy korkeintaan 30 min kävelylenkeillä muutaman kerran viikossa. Mitä syöt?

Saatan syödä real leipää kurkulla ja kinkulla, 2kpl lenkin jälkeen. Siinä se himo kasvaa, pari leipää lisää, rahkaa ja" kilo" sokeria. Päivällisen jämät menee jne.

Vierailija
17/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta on hämäävää koska vaaka voi näyttää samaa lukemaa vaikka kropassa lisääntyisi lihas ja poistuisi rasva ja tuon lisäksi liikunta kerää nestettä. Painolukemaa ei sovi tuijottaa pelkästään.

Huvittaa, kun tutut käy muutaman kwrran salilla ja kehuu, että on tullut 10 kg painoa lisää, mutta lihas painaa enemmän , kuin läski.

Niin just. Tuosta noin vain tulee lihasta 10-20 kg lisää.

Itsekkun olen lihonut viime vuosina, mutta se on kyllä ihan puhdasta läskiä

Vierailija
18/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lenkkeily kasvata ruokahalua, mutta punttien kanssa heiluminen kyllä kasvattaa. Eli tee pitkiä kävelylenkkejä. Ainakin itselläni ne nimenomaan vähentävät ruokahalua.

Vierailija
19/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanin on todettu auttavan muun muassa painonpudotukseen liittyvien tavoitteiden saavuttamisessa. Tästä syystä etenkin laihduttajien kannattaa turvautua banaaniin esimerkiksi välipalana, joka vie hyvin myös nälän.

Vierailija
20/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin reippaasti saa tunnin liikkua, että se 500 kcl kuluu. Ja miten nopeasti sen syökään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi