Palataan lukiovuosiin! Lukioihastuksesi etunimi?
Sami.
En kyllä ollut ainut kyllä. Mutta aivan ihanan söpö. Useasti tuli katseltua kaukaa. Koskaan en mennyt jutulle..tuskin olisi minunkaltaisesta edes kiinnostunut .
Kommentit (66)
Luulin unohtaneeni etunimen (sukunimi oli muistissa) mutta ketjussahan se jo tulikin. Siis Antti. Lisäksi Lauri :) Olisipa hauska nähdä miltä miekkoset nykyisin näyttävät!
Karoly
Nhkyisin sama ihastus on aika yöks
Antti. Tosin ei ollut pelkkä ihastus, vaan oltiin parisuhteessa lähes 8 vuotta.
Niitä oli ihan läjäpäin ja ihastus täysin yksipuolista, just nyt ei tuu mieleen muita nimiä kuin Jukka, Jaakko, Tero ja Olli.
Ei kukaan. En ollut lukioiässä ihastunut vielä yhteen kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Juttelitteko te vielä lukiossakaan myös niille luokan kilteinmille pojille? 🥺
Ala-asteen 1. luokalta tähän päivään asti olen jutellut luokan kilteimmän pojan kanssa. Hän on nykyisin aviomieheni ja lasteni isä. Hän on oikeasti kiltti toisin kuin.....
Antilla ollut vientiä ;) Itsellä Eero ja eräs toinen (niin harvinainen nimi, etten kehtaa edes täällä tunnustaa)
Vierailija kirjoitti:
Luulin unohtaneeni etunimen (sukunimi oli muistissa) mutta ketjussahan se jo tulikin. Siis Antti. Lisäksi Lauri :) Olisipa hauska nähdä miltä miekkoset nykyisin näyttävät!
Samat nimet täällä, jopa useammat kappaleet eli kaimat myös. Aika suosittuja nimiä olleet varmasti läpi vuosikymmenten. Olin sarjaihastuja ja jaksoin raahautua koululle ihastusten takia.
En kyllä oikeastaan haluaisi tietää heistä mitään, muistot ovat muistoja ja hyvä niin. Tuskin tuntisin jos vastaan kävelisivät, näistä kuitenkin 20v. aikaa.
Kimmo.
Näin tyypin livenä 10 v lukion jälkeen ja hän oli viisikymppisen kaljuuntuneen papparaisen näköinen. Ei iskenyt enää siinä vaiheessa.
Suvi. Tanja ehkä vähäsen myös. Elettiin 1990-luvun loppua.
Antti 😅, Ilpo, Eki. Hirveän vanhoja nykyään!
Antilla ollut naisia pyörityksessä
Vierailija kirjoitti:
Antilla ollut naisia pyörityksessä
Mistä tiedät, että kaikki ovat naisia?
Jere. Hänellä oli paras kaveri, johon olin myöskin ihastunut, hänen nimeään en muista. He olivat minua yhtä luokkaa ylempänä, ja olivat monien - tietysti myös minun - mielestä koulun komeimmat pojat.
He olivat yhdessä koko ajan ja pukeutuivat teemapäivinä aina matchaaviin asuihin. Jälkeenpäin olen kyllä miettinyt, että he taisivat itse asiassa olla yhdessä, mutta teininä en sitä tajunnut.
Birgitta ja Pamela. Olivat kaksoset.