Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilijanaiset on rumia kun niillä ei ole edes tissejä!

Vierailija
08.08.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen urheilijanainen(en kyllä kilpaurheilija) mutta lihaksia on ja 80D kuppi. muuten olen siro. mutta tiellä ne kyllä juostessa on :D

Vierailija
2/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan juuri ole tissejä ja en kyllä ainakaan mikään ruma ole. Enkä myöskään urheilija......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisjalkapalloilijan, naisuimarin, naisvoimistelijan, naisluistelijan ja naispainonnostajan kropathan ovat aivan erilaisia keskenään joten ei voi sanoa, että urheilijan vartalo olisi ruma.

Ja jos ei ole isoja rintoja niin onpahan ainakin kiinteä ja tiukka peppu:) Olen itse peppuihminen (hetero nainen!) ja kiinnitän aina ihmisissä peppuun huomiota, enemmän kuin rintoihin.

Vierailija
4/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne rusinatkaan kivat ole. Mutta jos mun täytyis valita niistä, niin rusinat.

Omat on siltä väliltä! ja ne on ihanat. Mä tykkään esitellä niitä ja miehet tykkää katsella.

Vierailija
5/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja legendaarisia " itäsaksalaisia kuulantyöntäjänaisia" ei passaa unohtaa.. =0)

Vierailija
6/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen tartte mitään d-kupin isoja tissejä ollakseen kaunis, mutta lihaksia se tartee ainakin jonkiverran.

Mikään ei ole ällömpää kuin tasasen pönäkät, muodottomat jalat tai käsivarret vaikka ois hoikkakin ihminen kyseessä. Höllyvä takamus on yleistä kaikilla paitti urheilijoilla ja vartalon kiinteys puuttu treenamattomilta naisilta. Urheiljanaisen vartalo on lähes aina sopusuhtainen ja kaunis kuin veistos.

Vierailija
7/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ko. läskitissin kanssa. makunsa kullakin.

Vierailija
8/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on

Vierailija
9/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisurheilija???

Ei ole!

Naiselle ei sovi liian lihaksikas/treenattu kroppa! Kamala. 100 m juoksijat isoreisisiä testosteroni-kimppuja ja korkeushyppääjät nälkäkuoleman partaalla.

Sitä vastoin miehelle sopii yleisurheilu, koska miehellä on luontaista isot treenatut lihakset.

Vierailija
10/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muodostunut isot rinnat? Yleensä on selitys silikonit, joita ainakin Helsingissä näkee yllättävän paljon kuntosalilla käyvillä hoikilla naisilla nykyään. Aika harva isorintainen on sitten hoikka muualta ylävartalosta.

Vierailija
11/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

17

Vierailija
12/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on minun mielipiteeni. Eivät tosiaan ole liian laihoja, koska heillä on lihasta. Eivät ole löysän laihoja kuten tavis-laihat.

Vierailija
13/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää roppani ei ole niin timisssä kunnossa, mutta oli ennen ja olin kyllä ylpee itsestäni. Se oli kova työn tulosta ja monesta asiasta piti kieltäytyä sillloi, mutta se oli antoisa aikaa. Miehet ihaili kilpaa ja sai matkustella ja nähdä aisoita joista muuten ois jäänyt paitsi.

Vierailija
14/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisineen. Pitkän matkan juoksijat taas ovat jo toinen jalka haudassa-näköisiä

Vierailija
15/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pyörittelee silmiään*

Vierailija
16/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ovat naiset joilla on ylimääräinen, ihrainen pelastusrengas . Hyi!

Vierailija
17/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte edes olla kovin lihava, mutta sellanen tasapaksu pönkkö on mielestäni ruma. Siihen sitten lisukkeena semmonen söpö pömpöttävä maha. Oudointa on, jos lantio on suht kapea ja suora, mutta vyötärö sitä leveämpi. En pidä ko. mallisesta kropasta, oli siinä sitten isot tai pienet rinnat. Yök.

Vierailija
18/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa( ei ylikireä six pack)

Vierailija
19/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enää roppani ei ole niin timisssä kunnossa, mutta oli ennen ja olin kyllä ylpee itsestäni. Se oli kova työn tulosta ja monesta asiasta piti kieltäytyä sillloi, mutta se oli antoisa aikaa. Miehet ihaili kilpaa ja sai matkustella ja nähdä aisoita joista muuten ois jäänyt paitsi.

Sun oikeinkirjoituksesi on painajaista, vaikka kyseessä olisikin puhekieli...

Vierailija
20/27 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpais korkeushyppääjän vartalo, useimmilla kyllä on lantion muodot ihan paikallaan. Kyllä esim. se karolina Kluft yms vartalotyyppi mulle kelpais. Ihan sama, mitä joku amisjannu tuumaa, en muokkaa itseäni miesten toiveiden tai halujen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän