Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaako suhdetta vai pistääkö poikki?

Vierailija
01.03.2021 |

Mulla on ihana miesystävä, ollaan oltu juhannuksesta alkaen yhdessä. Keski-ikäisiä ja eronneita molemmat.

Meillä menee hyvin, keskustellaan paljon, ei ole tarvetta riidellä, viihdytään yhdessä, on yhteisiä harrastuksia ja seksi toimii hyvin. Olemme tavanneet toistemme perheet ja ystäviä, pari lyhyttä kotimaan reissua on tehtynä ja haaveilemme samoista asioista.

Ainoa ongelma on, etten pidä häntä ulkoisesti viehättävänä. Hän on ihan komea, mutta en kiinnittäisi häneen mitään huomiota esim. baarissa. Lisäksi hän on kropaltaan tosi plösö, myöntää sen itsekin. Tapasimme nettipalstalla kirjoitellen, joten ihastuin häneen alunperin hänen kivan luonteensa ja älykkyytensä takia. Hän pitää minua kauniina ja tykkää vartalostani vaikken missin mitoissa ole minäkään.

Me olemme puhuneet yhteisestä tulevaisuudesta, mutta en tiedä uskallanko sitoutua. Mitä jos alan ällöytyä omasta miehestäni ja kuolata muiden perään? Olen aina aiemmin pitänyt kumppaniani hyvän näköisinä, vaikka eivät mitään miesmalleja tai urheilijoita ole olleet. Kyse ei ole iästäkään, sen verran vertailuja olen tehnyt. Hän ei vaan ole ulkoisesti mun tyyppiä, vaikka onkin muuten ihan täydellinen.

Nouseeko tämä esteeksi tulevaisuudessa, vai kannattaako tästä miehestä pitää tiukasti kiinni?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa. yksikään nainen joka näitä ketjuja tekee palstalla, ei ansaitse miestä.

seuraava! 

Vierailija
2/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en ansaitse miestä? Haluan pohtia tässä vaiheessa, ennen vakavampaa sitoutumista (josta hän puhuu) pystynkö aidosti sitoutumaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en ansaitse miestä? Haluan pohtia tässä vaiheessa, ennen vakavampaa sitoutumista (josta hän puhuu) pystynkö aidosti sitoutumaan.

Ap

Sinulle olisi varmaan ok, jos mies kirjoittelisi nettiin, kuinka kuvottava sinä olet? 

Vierailija
4/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et pysty jos sun tarvii miettiä sitä.

Vierailija
5/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty suhteeseen, edes seksisuhteeseen jos ei minun mielestä fyysisesti OK. Ja ei tämä ei tarkoita että pitäisi olla joku malli

Vierailija
7/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois varmaan kannattanu miettiä tota vähän aikasemmin :D

Vierailija
8/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä kummaa. Olet halunnut hänen kanssaan seksiä ja hän on "ihan komea". Mutta ei sinusta ulkoisesti viehättävä? En nyt ihan pysy tässä kärryillä. (Se, että joku ei heti kiinnittäisi huomiota baarissa, ei tarkoita mitään, ellet sitten viehäty lähinnä jostain miesmalleista.) 

Loppujen lopuksi yksi asia ratkaisee: rakastatko sinä häntä? Jos et, niin päästä hyvä mies etsimään itselleen sopivampaa kumppania. Jos rakastat, niin mieti voisiko ongelma olla sinun pääsi sisällä enemmän kuin miehen ulkonäössä.

Vierailija
9/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää alkaa suhteeseen jos ei viehäty toisesta? Odottaa jos se alkaisi viehättää? Not gonna häppen. Päästähän mies menemään ja säästä suuremmilta suruilta. Yksinäisyys on huono syy alkaa suhteeseen. Löydät sitten itsesi tilanteesta jossa et ole tyytyväinen tai kuolaat muita ja ihastut tai rakastut ja pahimmassa tapauksessa petät. Ihmiset on sitten typeriä.

Vierailija
10/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti täytyy sanoa totuus, pistä poikki. Jos näin aikaisessa vaiheessa jo joku

ärsyttää, se vaan kasvaa ja kasvaa ja lopulta ärsyttää koko mies.

On totuus myöskin se, että kumppanin ihana tai mukava piirre seurustelun alkuvaiheessa

alkaa kymmenen vuoden jälkeen jo v tamaan.

Vierailija
11/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin inhoamaan miestäni ja laitoin hänet matkoihinsa. Toki mies muuttuikin hieman, mutta esimerkiksi luisu peppu inhotti niin paljon etten kestänyt katsoa vaan käänsin katseen. Eroa, ei huonoa miestä kannata ottaa niitä on tarjolla pilvin pimein hyviäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä