millä viikoilla saitte äitiyspakkauksen?OV
Entä mitä mieltä olitte siitä?hyvä? Millä viikoilla teillä on ollut vauvaa varten kunnossa tavarat ja vaatteet ,ja aloititte laittamisen?
Kommentit (2)
Pakkaus oli erittäin vaaleansininen mielestäni, mikä olisi voinut harmittaa, jos odottaisin tyttöjä. Onneksi pojat tulossa. Kestovaippaa olin innolla odottanut, mutta pettymyksen koin: en voisi ikinä laittaa vauvaraasun jalkoväliin noin paksua pakettia. Vauvoilla kun on muutenkin reidet ihan yhdessä. Kyllä kertikset vaan on mukavat.
Nyt alkaa olla lähes kaikki, ainakin ekoina kuukausina tarvittavat hankinnat tehty. Ihan tahallani olen hankkinut kaikki aikaisin, kun olo alkaa päivä päivältä käydä tukalammaksi, kun kahta odotan. Ekan aikana kaikki taisi olla koossa noin rv35. Vielä en ole mitään järjestellyt, mutta kohta puoliin alan varmaan raivaamaan kaappitilaa ja pesemään vauvoille vaatetta. Ekasta taisin tehdä saman jotain rv36.
Alia ja pikkuoravat rv27+1
jos oikein muistan. Itse tykkäsin vaatteista, tosin mielestäni siinä oli turhaakin tavaraa. Väriltään pakkaus on aika poikamainen, mutta kiva silti. Ei oo kyllä mitään valittamista. Vaatteita olen itse ostanut pitkin raskaus aikaa ja tavaroitakin on tässä kertynyt matkan varrella. Nyt rv. 34+6 ja kaikki alkaa olla valmista. Joskus rv.12 jälkeen aloin tavaroita keräillä.