Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään irronnut hampaita pitkälle edenneen ientulehduksen takia?

Vierailija
01.03.2021 |

Huolettaa omien ikenien kunto.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taas uusi avaus tästä? Mene lääkäriin äläkä jankkaa täällä. Kukaan ei täällä voi tarkastaa sinun suutasi.

En tiedä, montako ketjua samasta aiheesta on tehty. Älä lue ketjuja, joiden otsikko ei miellytä. Hammaslääkäriajan olen varannut jo.

- ap

Vierailija
22/25 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

upautus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitys. Kävin hammaslääkärissä. Ilmeisesti pahempia ienongelmia ei ollutkaan, mutta: minulla on reiät kaikissa viisaudenhampaissa sekä yhdessä normihampaassa. Viisurit pitää kuulemma poistaa. Parin viikon päästä poistetaan ensimmäinen pari, ja samassa puudutuksessa paikataan tuo normihammas. Hämmästyin hieman, kun lääkäri ei paikannutkaan sitä yhtä hammasta heti. 

Suoraan sanottuna odotin jotain ihan muuta. Hampaitani ei ole koskaan ennen tarvinnut paikata. 

- ap

Vierailija
24/25 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
25/25 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko parodontiitti tulla liian voimakkaasta harjaamisesta? Harjaan vähintään 2x/pvä ja nyt kun mietin niin aika kovaa. Vaikkakin ultra soft harja. Minulla todettiin juuri ko.sairaus. Hl katsoi minua kuin spurgua joka ei olisi ikinä pessyt hampaita vaikka jynssään niitä jatkuvasti. Repi ja raastoi ientaskuja mittaillessaan. Mitään kipuja ja verenvuotoa ei ole ollut enkä ole huomannut ienten vetäytymistä :( Ahdistaa ja aion varata ajan yksityiseltä. Kunnalliselle ei enää ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi