Rakastatko avo/aviomiestäsi?
Kommentit (19)
en tiedä rakastanko vai se on vaan tottumus
Rakastan! Nyt kun olemme olleet 8 vuotta yhdessä ja niistä 7 naimisissa meillä on alkanut kaikista paras aika. Välillä oli tosi vaikeaa, ja siis tarkoitan oikeasti vaikeaa, oli ihan kulissia, ja välit oli jotenkin kylmät,.. asuimme vähän aikaa erillämme ja kävimme puoli vuotta valkonauhaliiton pariterapiassa(suosittelen!) ja puimme yhdessä asioita muutenkin (asumusero herätti miettimään), ja nyt ollaan tyytyväisiä. Täydellistä ei tietenkään ole, tarkoitan siis että riitoja tietysti on, mutta sellainen perustyytyväisyys on kuitenkin, ja nautimme yhdessä olosta ja hellimisestä jälleen. Ymmärrämme toisiamme paremmin nyt.
Miksi kysyit? Rakastatko itse avo/aviopuolisoasi?
ja joka päivä tuntuu että rakastan enemmän vaikka ei sen kuvittelisi olevan mahdollista!
...mutta hyvä ystävä, toivottavasti teet asialle jotain, suhteen parantamiseksi tai sitten lopetat suhteen? Ja miksi halveksit? Onko asia korjattavissa? Jos kumppanisi on esim päihderiippuvainen tms on tilanne kyllä karsea...
Miksi olla sellaisen kanssa jota halveksii? Eikös ihmiset juuri sen takia ole avoliitossa, että helpompi erota?
Liian paljon paskaa, liian vähän sitä mitä mä haluaisin :( eli edes joskus kauniita sanoja, ehkä joskus haluaksen, en niitä v***n huora onko ruoka valmista ja lämmintä.
3
Meillä on kyllä vähän hassu suhde ja joku voisi katsoa, että ei noillakaan hyvin mene. Mutta menee silti.
Miksi olette miestenne kanssa jos ette heistä edes pidä?
ja väkivaltaa ei parisuhteessa tarvitse sietää missään oloissa.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: rakastan miestäni ja paljon. Kunnioitan häntä, luotan häneen ja olen rentountunein ja onnellisin silloin kun olen hänen kanssaan. Takana víisi vuotta yhdessä, yksi lapsi.
Meni ja petti. Päätin antaa uuden tilaisuuden, mutta ei kyllä tunteet ole palanneet ja vaikka välillä oikein yritän " palauttaa" niitä, niin aika nopeasti mies tiputtaa minut maanpinnalle takaisin. Hän on luonteeltaan semmoinen " kyllä-ei-ehkä" -tyyppi. Välillä rakastaa niin mahdottomasti ja tosi ihana ja seuraavana päivänä voi alkaa aukomaan päätään ties mistä.
En jaksa tuommoista paskaa, mutta lasten takia (joista nuorin vasta vauva) en kehtaa erotakaan, koska tiedän mikä sota siitä syntyisi.
Joten tässä sitä vaan katsellaan eteenpäin.
Mies luulee että olen hulluna rakkaudesta häneen eikä halua hyväksyä totuutta vaikka olen sen hänelle useasti sanonut. Hänen mielestä se, että olen mustasukkainen, tarkoittaa että olen hyvin rakastanut häneen. Olen kyllä enemmänkin epäileväinen siitä että voiko häneen luottaa enää.
Välillä joitain tunteita on, enimmäkseen kai välittämistä, mutta tuskin rakkkaudesta voi puhua. Yhteiseloa takana 27 vuotta, viime viikolla oli 20-vuotishääpäivä.
Kyllä varmaan tietyllä tavalla, joskus...
En intohimoisesti. En tunne mitään rakkauden läsnäoloa, siis itseni kannalta.
Usein (ilman mitään syytä) tunnen inhoa ja ärsytystä yms negatiivisia tunteita miestäni kohtaan, joten on vaikea sieltä mistään välistä kaivaa rakkautta..
Ongelma on täysin minussa ja työstän itseäni päästäkseni siitä eroon.
Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä. Mieskin juuri sanoi että on se vaan mukava huomata, kuinka oma vaimo on edelleen niin ihana ja rakas kuin silloin alkuhuumassakin. Oon kyllä kiitollinen että olen saanut näin upean parisuhteen. Ennen tätä suhdetta kärsin kamalassa avoliitossa, jossa mies hakkasi mua.
Toivon teille, joilla suhde on huono, parempaa puolisoa tulevaisuudessa.
mutta en luota mieheeni. enkä juurikaan kunnioita häntä. meillä neljä pientä lasta, joiden takia pakko jaksaa suhteessa. elämän ei kai kuulukaan olla helppoa.. mut aina sitä miettii että olisko mua varten jotain parempaa tiedos jos vaan uskaltais lähteä.
aivan valtavasti.. kaikista eniten.. sanon sen hänelle usein ja kuulen sen myös itse usein kuinka paljon hän minua rakastaa.. elämä on todella ihanaa.. ollaan niin rakastuneita ja rakastan häntä joka päivä vain enemmän ja enemmän.. siksi hän tässä ollaan naimisiin menossa..
Juuri äsken kävin aviomiestäni halaamassa ja suukottamassa ja sanoin hänelle rakastavani häntä yli kaiken :)
On lähes täydellinen ja mikä parasta, se rakastamistunne on joka päivä.