Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirankakkaa kaikkialla, jee!

Vierailija
01.03.2021 |

Kakkaa siellä, kakkaa täällä, ihan joka puolella kakkaa! Nyt kun lumet on etelämmässä alkanut sulaa, keltaiset koiranpissalla merkatut hanget viimein sulaa, sepä mukavaa, mutta alta paljastuu nämä ihastuttava kakkakasat. Ei tämmöstä koirankakka esterataa ole muulloin kun alkukeväästä. Muina vuodenaikoina sentään hiukan enemmän pyritään pitää paikat jokseenkin kakattomina, mutta talvella hankiin voidaan kakat jättää jäätymään, kun ei kukaan huomaa, sen päälle kuitenkin sataa sitten lunta! Mutta niin, sitten kun ne hanget sulaa niin sieltä alta aika mukavasti paljastuu se joka keväinen kakkakimara. Niin ihanaa katsottavaa!

Toivottavasti mitään takatalvea ei tule, eikä uusia (koiranpissa)hankia muodostu, jolloin nämä samat kakkayllätykset käydään taas uudelleen läpi hankien sulatessa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapoliisit vauhdissa🤣😂..

Vierailija
22/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnosta vieraantumisen merkkejä nämä koirankakkakeskustelut.

Niin millä tavalla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkapoliisit vauhdissa🤣😂..

Vai oikein naurattaa. Kerrotko millä perusteella lakia pitää noudattaa ja millä ei? Taidankin alkaa ottamaan koiria kohteeksi kun ajelen autolla, koska ilmeisesti saan valita itse mitä lakeja noudatan. 

Vierailija
24/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti mua ei koiranpaskat ole ennen haitanneet, kun aikuinen pystyy niitä aika hyvin väistelemään. Mutta se jälkeen kun sain itse lapsia, niin kyllä on haitannut. Kävelylenkki kahden taaperon kanssa on yhtä tuskaa, kun metrin välein on paska. Taapero kun heittäytyy siihen lähimpään paskakasaan, niin sitten on kakkaa kengissä, haalareissa, rukkasissa, pulkassa ja lapsen suussa.

Ottakaa vaikka lasten muovilapio mukaan ja nakatkaa paskat lähimmän kuusen alle. Jos asut kaupungissa niin paskat pussiin.

Vierailija
25/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkeni että suomalaisilla olisi jotain josta valittaa.

T: koiran omistaja

Ja sinun kaltaisia mulkkuja on todella paljon. Olen aina kuvitellut, että koiranomistajat olisi empaattisia ja fiksuja ihmisiä. Olen ollut väärässä.

Vierailija
26/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö herne😉....

Vierailija
27/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on vähän yksinkertainen: sitä kakkaa jätetään sinne tien pieliin ihan ympäri vuoden saman verran, mutta talvisin se ei tosiaan maadu vaan jäätyy, joten lumien sulaessa näyttää ikäänkuin nimenomaan talvella jätettäisiin keräämättä.

Ne paljastuneet kakatkin maatuu hyvin pian niin voit elää taas harhoissasi vuoden.

Höpöhöpö. Koirankakan maatumiseen menee vuosi. Ei ne keväällä kakatut kesän aikana maadu!

Vierailija
28/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää nuo lumen alta paljastuvat kasat!!! Kyllä, valitan tästä asiasta TAAS mutta eilen illalla lenkkeillessäni oli 100 metrin matkalla varmaan 20 kasaa! Pas kaa parin metrin välein isoina kasoina! Kuvottavaa! Koiran jätökset eivät kuulu luontoon - piste!!

Vierailija
29/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö herne😉....

Kyllä ja syvälle. Koiranomistajien välinpitämättömyyden vuoksi olen usemman kerran miettinyt niiden erikoislihapullien kylvämistä pihaani, mutta kun tuo ei ole sen koiran vika, niin olen jättänyt tämän tekemättä. 

Vierailija
30/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerään kyllä itse koirani kakat oikein värikkääseen kakkapussiin, että kaikki kakkapoliisit näkee. Oikein ihanaa kevään odotusta kaikille😊

T. Kakkapoliisi kommentin kirjoittaja😊

Vierailija
31/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira ei ole ollut koskaan osana Suomen eläinkantaa. Ja koira on nyt niin kaukana luonnollisesta kuin voi vain olla. Ei osaa paskoakaan kuin asfaltille. 

Kurjaa että monet eivät korjaa koiransa kakkoja pois. meillä kunta tarjoaa jopa pusseja, silti pientareet on täynnä paskaa.. Mun koira mene aina mahdollisimman kauas kävelytiestä kakalle, kerään kaikki kakat jotka mahdollisesti ovat sellaisessa paikassa että ihmiset kulkevat.

Tupakoijat heittävät tumppinsa surutta kaikkialle, eikä ne maadu.

Vierailija
32/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kerään kyllä itse koirani kakat oikein värikkääseen kakkapussiin, että kaikki kakkapoliisit näkee. Oikein ihanaa kevään odotusta kaikille😊

T. Kakkapoliisi kommentin kirjoittaja😊

Vau. Tämä palsta taas todistaa sen, että koiranomistajilla ei ole ihan kaikki muumit laaksossa. 

Vierailija
33/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on koira (jonka jätökset kerään). En silti ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa kerätä ne koiransa kakat? Ei se oikeasti ole kovin vaikea asia. Laiskaa porukkaa.

Vierailija
34/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira ei ole ollut koskaan osana Suomen eläinkantaa. Ja koira on nyt niin kaukana luonnollisesta kuin voi vain olla. Ei osaa paskoakaan kuin asfaltille. 

Kurjaa että monet eivät korjaa koiransa kakkoja pois. meillä kunta tarjoaa jopa pusseja, silti pientareet on täynnä paskaa.. Mun koira mene aina mahdollisimman kauas kävelytiestä kakalle, kerään kaikki kakat jotka mahdollisesti ovat sellaisessa paikassa että ihmiset kulkevat.

Huvittaa kun aina jaksetaa vedota tupakantumppeihin. Ilmeisesti moni menee sillä linjalla, että koska muutkin sotkee paikat niin minäkin sitten. 

Niin ja maatuu ne tumpitkin, mutta erittäin hitaasti.

Vierailija
35/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ydinvika tässä touhussa ole se, että se kusipaskavelli nyt vaan on erittäin ikävää kengän pohjassa, ei niinkään siitä että maatuuko ja miten. Ennemmin kävelen tupakantumppien ja karkkipapereiden, kuin koirankusipaskavellin päältä.

Vierailija
36/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kevät on täällä kun alkaa koirankakkakeskustelut😎 ja niin mukavan normaali aihe ainaisen korona sitä, maskit tätä ja rokotukset tota aiheiden jälkeen.

Vierailija
37/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on koira (jonka jätökset kerään). En silti ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa kerätä ne koiransa kakat? Ei se oikeasti ole kovin vaikea asia. Laiskaa porukkaa.

Onhan se nyt aika nolon näköistä puuhaa olla sielä kyykkimässä koiran peräpäällä pussin kanssa, ei useimpien ego kestä.

Vierailija
38/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tupakan tumpitkin maastossa on iljettävää, kaikki roskaaminen on. Se ei poista sitä tosiasiaa että talvella joitain koiranomistajia laiskottaa ja paskat jätetään yleisten jalkakäytävien reunoilla olevien hankien uumeniin jäätymään, jolloin kevään alkaessa ne sieltä mukavasti kaunistaa sitten koko hemmetin jalkakäytävää. Hyvä jos ihmiset ei oo niihin astunut ja levittäneet pidemmälle.

Tupakan tumpit? Yök. Koiran kakka? Myös yök.

Vierailija
39/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koiraa mutta minusta koirankakka tien pientareella on pieni kosmeettinen ilmiö eikä ollenkaan suhteessa niihin verrattomiin hyötyihin mitä koirat tuovat ja ovat tuoneet koko ihmiskunnalle. Koirankakoista valittaminen on vähän sairasta koska kenenkään elämänlaatu ei oikeasti parane kakkoja siivoamalla. Ihan samat taudit leviää villien luontokappaleiden papanoista, jos leviää.

Vierailija
40/57 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on vähän yksinkertainen: sitä kakkaa jätetään sinne tien pieliin ihan ympäri vuoden saman verran, mutta talvisin se ei tosiaan maadu vaan jäätyy, joten lumien sulaessa näyttää ikäänkuin nimenomaan talvella jätettäisiin keräämättä.

Ne paljastuneet kakatkin maatuu hyvin pian niin voit elää taas harhoissasi vuoden.

No ei kyllä jätetä. Kävelen samoja teitä vuodenajasta riippumatta, ja vain talvella/alkukeväästä olen joutunut edes huomioimaan koirien jätökset. Ei ne keväällä, kesäällä tai syksylläkään maagisesti hajoa luontoon, vaan ihmiset ovat herkempiä noukkimaan jätökset pussiin koska niitä ei voi vaan piilottaa hankiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan