Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas teams palaveri, että huhhuh!

Vierailija
01.03.2021 |

Taloon tuli 3 viikkoa sitten uusi osaaja.

"Moikka kaikille! Mä tässä niinku olisin niinku tämän palaverin hih vetäjä eli puheenjohtaja. Kuuleeko niinku kaikki mua heh". Kukaan ei puhunut mitään.

Tämäkö on valmistuneiden parikymppisten naisten ulosanti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teidän vanhojen ulosanti! Kun kaikki mykkinä möllöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45 v tiimiesimies ja voisin kuvitella, että aloittaisin kokouksen samoin. Ulosantini on hyvä palautteen perusteella.

Vierailija
4/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on nuori ja ilmeisesti valmistumisesta on vain vähän aikaa. Kokemus tuo varmuutta ja taitoa. Mikä mahtaa olla aloittajan syy sille, että hän ei itse ole onnistunut kehittymään mykkyyttä pidemmälle kommunikoinnissa?

Vierailija
5/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla sen ikäisten ulosantia, mutta kokeneemman pitäisi myös ymmärtää millainen jännitys heillä on päällänsä.  

Jos olisit reilu laittaisit viestiä, että hyvin se lähti liikkeelle ja  tsemppiä vaan jatkoon.  Kukaan ei opi yhtään mitään, eikä haluakaan oppia, jos asenne on niin yrmy kuin sinulla. KOkeneena ihmisenä olisin lopettanut palaverin ja todennut, etten osaa kuurojen ja mykkien kieltä.

Vierailija
6/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat käppänät Teamsissa: "En minä tajuu yhtään miten näitä käytetään... siis miten se kamera laitetaan äälle? Hei auttakaa. En mä osaa."

Vierailija
7/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni vaihtui keski-ikäisenä äijänköriläästä nuoreen naiseen, ja onhan se erilaista. En kuitenkaan ärsyynny asiasta, homma hoituu kuten ennenkin.

Vierailija
8/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta sun ulosanti oli kakskymppisenä!?!?

Vierailija
9/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla sen ikäisten ulosantia, mutta kokeneemman pitäisi myös ymmärtää millainen jännitys heillä on päällänsä.  

Jos olisit reilu laittaisit viestiä, että hyvin se lähti liikkeelle ja  tsemppiä vaan jatkoon.  Kukaan ei opi yhtään mitään, eikä haluakaan oppia, jos asenne on niin yrmy kuin sinulla. KOkeneena ihmisenä olisin lopettanut palaverin ja todennut, etten osaa kuurojen ja mykkien kieltä.

Varmaan olisin tehnyt juuri noin eli todennut, että aha, teillä on yhteyksissä vikaa, joten poistukaa teamsista, palatkaa takaisin ja sitten jokainen sanoo kuuluvasti ja reippaasti oman nimensä ja toivottaa hyvää huomenta.

Vierailija
10/10 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmettelinkin, että mikä nyt noin hiljaiseksi veti. Mut lohduttauduin vaan ajatuksella, että kohta teistä aika jättää kuitenkin 😅 Ammatillisesti ja muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi