Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alabamassa 7-vuotias tyttö myy limonadia rahoittaakseen aivoleikkauksensa

Vierailija
01.03.2021 |

https://www.businessinsider.com/7-year-old-sells-lemonade-help-pay-for-…

Näin sen pitäisi olla meilläkin: ihmisillä pitäisi olla mahdollisuus tehdä työtä ja rahoittaa tärkeätkin tarpeensa omin voimin, sen sijaan että rahat kierrätetään tehottoman hallintobyrokratian kautta ja ihmiset passivoidaan vain odottamaan että kaikki tuodaan valmiina eteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei olla kommunisteja. Atte Kalevan unelma.

Vierailija
2/8 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Jos et pysty itse maksamaan hoitojasi, niin kuole pois. Olet yhteiskunnan syöpä. Sairausvakuutukset on kommunismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kokoomus meillekin haluaa.

4/8 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos et pysty itse maksamaan hoitojasi, niin kuole pois. Olet yhteiskunnan syöpä. Sairausvakuutukset on kommunismia.

Kyllä ne jotka ovet töitä tehneet ja veroa maksaneet ovat maksaneet myös oman ja perheensä hoidon. 

Vierailija
5/8 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne jotka ovet töitä tehneet ja veroa maksaneet ovat maksaneet myös oman ja perheensä hoidon. 

Ei tuo työnteosta ja ahkeruudesta ole kiinni, vaan siitä teetkö duunarihommia vai asiantuntijatöitä. Yhdysvalloissa köyhät ihmiset voivat työskennellä vuorokaudet ympäri matalapalkka-aloilla, ja siitä huolimatta eivät pysty itse maksamaan sairasvakuutusta, eikä sitä tarjoa heille työnantajakaan. Työnantajan ei nimittäin tarvitse tarjota työntekijöilleen mitään vakuutusta, mikäli työntekijä ei tee heille tarpeeksi työtunteja. Käytännössä tämä johtaa siihen, että työnantaja ei yksinkertaisesti anna tarpeeksi työtunteja, ja köyhä joutuu tekemään useita pätkiä sinne sun tänne. Yksityinen terveysvakuutus (varsinkin koko perheelle) on kuitenkin itse maksettuna niin tuskaisen kallis, että köyhällä duunarilla ei ole siihen mitenkään varaa.

Vierailija
6/8 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Biden! Yeeeee-haw!

Vierailija
7/8 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkää 7-vuotiaan ei pitäisi tehdä töitä vielä moneen vuoteen. Ja entä jos aivovamma olisikin tehnyt tuosta kyseisestä lapsesta vuodepotilaan? Kuka sitä limonadia silloin möisi? Tuolla hinnoittelulla limonadia pitäisi myydä 300 000 lasillista, ennen kuin alunperin tavoiteltu 75 000 dollaria olisi täynnä. Suurin osa kerätyistä varoista on kuitenkin lahjoituksia, eli onko muiden ihmisten armoilla oleminen jalompaa kuin valtion armoilla oleminen?

Vähän nyt suhteellisuudentajua peliin AP!

Vierailija
8/8 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkää 7-vuotiaan ei pitäisi tehdä töitä vielä moneen vuoteen. Ja entä jos aivovamma olisikin tehnyt tuosta kyseisestä lapsesta vuodepotilaan? Kuka sitä limonadia silloin möisi? Tuolla hinnoittelulla limonadia pitäisi myydä 300 000 lasillista, ennen kuin alunperin tavoiteltu 75 000 dollaria olisi täynnä. Suurin osa kerätyistä varoista on kuitenkin lahjoituksia, eli onko muiden ihmisten armoilla oleminen jalompaa kuin valtion armoilla oleminen?

Vähän nyt suhteellisuudentajua peliin AP!

Yhdysvaltain terveydenhuolto on järkyttävä katastrofi. Kun katsotte Tohtori Paisetta niin Suomessa patit olisi hoidettu pois ajoissa ja potilaat saanet apua.