Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittääkö teitä etäkouluaika?

Vierailija
01.03.2021 |

Minua hirvittää. Samalla työpalaverit ja lapsen Teamsia koko koulupäivän. Ja ruokahuolto.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Tämä venäläinen ruletti ja lähiopetuskaaos on kyllä hirvittänyt monesti.

Vierailija
2/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan saa koulun puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yläkoululaonen onneksi osaa jo melko hyvin huölehtia asioistaan. Saa lämmitettyä ruuan jne. Koulunkäyntiin ei tarvitse puuttuu enempää kuin lähiopetuksen aikanakaan.

Vierailija
4/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tule onnistumaan. Lapset kouluun mutta opettajat eivät saa saada koronarokotetta aiemmin.

Vierailija
5/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaa, kun muutaman sossuperheen takia kouluja pidetään väkisin auki ja levitetään tautia

Vierailija
6/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta jaetaan mikroateriat joilla kyllä päivän pärjää. Toki jos olet totuttanut lapsesi a la carteen niin pulassa olet.

Vierailija
7/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin koululainen tekee ruuan itse kuin hakee koululta lämmitettävän ruuan.

Vierailija
8/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulusta jaetaan mikroateriat joilla kyllä päivän pärjää. Toki jos olet totuttanut lapsesi a la carteen niin pulassa olet.

Ap uusavuttoman ei osaa hakea ruokaa koululta ilmoitettuna aikana.

Vierailija
9/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Kutsun sitä lapsen edun ja tekemisten valvomista ja ruokahuoltoa vanhemmuudeksi ja se on mun homma.

Vierailija
10/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin koululainen tekee ruuan itse kuin hakee koululta lämmitettävän ruuan.

Ja myöhästyy seuraavalta tunnilta, kun ruuan teko vähän kesti.

Vierailija
11/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen itse lukion opettaja ja teen todella pitkää päivää tällä hetkellä. Kolme kuukautta jo etänä. Toivottavasti yläkoulun kollegani ovat jotain viime keväästä oppineet. Lapseni ovat tunnollisia ja itseohjautuvia, mutta ainakin viime keväänä heidän tehtävänsä ja opettajiensa ohjeistukset oli välillä vaikeita minullekin ymmärtää.

Ruokahuolto ei pelota, rima on tosi matala sen suhteen. Olen jo sanonut lapsille että eletään leivällä päivä ja palataan asiaan illalla.

Vierailija
12/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tällaisesta mikroaterioiden jaosta on lukenut?  Onko tämä totta?

Vierailija
13/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän se kestäisi jos hän sitä lähtisi koululta hakemaan. Siihen ei ruokatunti riittäisi.

Vierailija
14/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tällaisesta mikroaterioiden jaosta on lukenut?  Onko tämä totta?

Meillä se tiedotettiin Wilmassa.

Vierailija
15/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolettaa, kun muutaman sossuperheen takia kouluja pidetään väkisin auki ja levitetään tautia

Ihmettelen, että kun lastensuojelulle on pitänyt sataa lisäresursseja joka suunnasta niin miten ei saada tätä asiaa hoidettua niin, että lapset ovat kotona ja opiskelevat siellä ja sitten ne lapset joilla on huono koti, saisivat ylimääräistä tukea. Kenenkään ei tarvitsisi mennä isoihin ryhmiin altistumaan!

Vierailija
16/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoan saa koululta.

Vierailija
17/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kyllä haemme molemmille sen ruokakassin. Kyllä se auttaa, todella paljonkin.

Sitäpaitsi meillä se ruokis on vartin. Ei siinä ajassa mitään ehdi kokata.

Vierailija
18/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän se kestäisi jos hän sitä lähtisi koululta hakemaan. Siihen ei ruokatunti riittäisi.

Teidän kunnassa asia organisoitu todella huonosti. Tai sitten olette liikkuva koulu.

Vierailija
19/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuossahan tuo on ollut etäkoulussa jo ennen talvilomaakin. 

Vierailija
20/23 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että kun lastensuojelulle on pitänyt sataa lisäresursseja joka suunnasta niin miten ei saada tätä asiaa hoidettua niin, että lapset ovat kotona ja opiskelevat siellä ja sitten ne lapset joilla on huono koti, saisivat ylimääräistä tukea. Kenenkään ei tarvitsisi mennä isoihin ryhmiin altistumaan!

Opettajat on jokapaikan höyliä, jotka hoitaa lastensuojelunkin tehtävät, koska ei heillä aika ja henkilöt riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan