Huomenna hierontaan. Käytetäänkö siellä maskia?
Kommentit (13)
Käytetään. Itse pyysin hierojalta voiko käyttää ffp2 maskia, vein hänelle sellaisen. Itsellä kirurginen maski.
Itsellä piti olla hieronta viime perjantaina (Jouduin perumaan töiden takia). Hierojan sivuilla ja varauksessa oli ohjeet ja info. Hieroja olisi käyttänyt maskia pyydettäessä.
Minulla on ollut maski hieronnan ajan, hierojalla myös.
Vierailija kirjoitti:
Käytetään. Itse pyysin hierojalta voiko käyttää ffp2 maskia, vein hänelle sellaisen. Itsellä kirurginen maski.
Miksi? Mikä tässä oli logiikkana että hierojalle veit ffp2 maskin mutta itselläsi tavallinen kirurginmaski? Oliko sulla flunssaoireita ja pelkäsit tartuttavasi? Vai miksi näin?
Ei tarvi käyttää, jos et halua. Meillä ainakin saa asiakas itse päättää.
Jos kättely on lopetettu niin miten luulet ettei viirukset leviä jos kosketellaan ympäri kehoa? Tämä siis jos jommalla kummalla on viirus.
Maski ollut aina molemmilla. Ainoastaan hieronnan viimeisen osan hieroja suorittanut ilman maskia. Näin Kallion paikoissa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kättely on lopetettu niin miten luulet ettei viirukset leviä jos kosketellaan ympäri kehoa? Tämä siis jos jommalla kummalla on viirus.
Se virus ei imeydy selästä kenenkään elimistöön.. Ja yleensä hierojat pesee kädet ennen hierontaa.
Pyydä jo etukäteen käyttämään maskia, niin itse teen. Mulla itselläni maski päällä mennessä. Itse en hierontapöydällä sitä enää pidä, muutenkin pyörryttää hieronnan jälkeen niin paljon. Otan maskin pois kun käyn pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä jo etukäteen käyttämään maskia, niin itse teen. Mulla itselläni maski päällä mennessä. Itse en hierontapöydällä sitä enää pidä, muutenkin pyörryttää hieronnan jälkeen niin paljon. Otan maskin pois kun käyn pöydälle.
Sama juttu.
Ja sitten ihmetellään kun muuttovirus leviää. Ei saata**na! Pysykää kotona. Nyt ei ole oikea aika hieronnoille!
Tietääkö kukaan?