Meneekö teillä maha sekaisin hesen ruuista?
Välillä ei tule mitään ja välillä jäätävä vesirippe ja vatsanväänteet, vaikka otan aina samaa ruokaa.
Mietinkin onkohan Hesen tuotteiden hygieenisyydessä tmv. vikaa kun välillä tulee tuollainen lievä ruokamyrkytys(?)
Muiden roskaruokien kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa joten en usko että esim rasvaisuudesta johtuisi.
Ei uskalla ikinä esim. reissussakaan käydä hesellä kun saattaa sitten tulla kiire vessaan ja monta päivää sellainen ällö vellova olo... hyh.
Kommentit (70)
Miten ne saakin siitä hesen hampurilaisesta niin rasvaisen? Lilluu majoneesissa ja pihvi valuu rasvaa. Eipä se muulle maistukaan kuin majoneesille ja mausteille.
Rolls on paras❤️
Eihän tämä nyt mitään mustamaalaamista ole jos ihmiset kertoo kokemuksiaan? Jokuhan siinä hesessä on kun itsellä ja useammalla kaverilla sama homma, siksi esim laskettelureissuilla yms aina saa kiertää hesburgerit kaukaa ja etsiä muu ruokapaikka.
Syököhän hesen työntekijät ikinä itse niitä ruokia? Vai etooko jo valmiiksi....
Erikoista kyllä että mullakin välillä menee välillä ei, aina sama kerrosateria. Käyttävätkö siis pilaantuneita aineksia? Ainakin salaatti monesti semmoista mustunutta vetistä mäskiä.
Mulla ei mistään muusta menekään kuin hesestä
Pahin ripulipaikka on burger king, sitten hese. Taco Hell ja MacDonald ok.
Hese ja myös subwaysta tulee välillä sellainen etova olo ja maha menee ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on mustamaalausta. Kuka hyötyy ?
Itse syön pikaruokaa noin kerran viikossa. Pitsaa , kerrosaterioita, subia etc. Ei MITÄÄN ongelmia. Jos jollakin on, syy lienee yksittäisessä ainesosassa jota henkilön vatsa on lakannut kestämästä. Vertaa laktoosi-intoleranssi.
Kokemuksistaan kertominen ei ole mustamaalausta.
Menee ja minullakin juuri Hesburgerin aterioista. Pystyn syömään esim. Mäkkärissä. :o Mikähän siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on mustamaalausta. Kuka hyötyy ?
Itse syön pikaruokaa noin kerran viikossa. Pitsaa , kerrosaterioita, subia etc. Ei MITÄÄN ongelmia. Jos jollakin on, syy lienee yksittäisessä ainesosassa jota henkilön vatsa on lakannut kestämästä. Vertaa laktoosi-intoleranssi.
Minusta tämä on todella mielenkiintoista ja jos olisin Hesen leivissä, ottaisin tämän kyllä ihan vaan asiakaspalautteena. Jos suurella osalla asiakkaista menee maha sekaisin ruoista joita myyvät, niin eiköhän se vaikuta myyntiin paljon enemmän kuin mikään keskustelu netissä.
Joo menee ja tuo mukanaan myös nuo ihanat vatsanväänteet😬 ikinä ei ole tullut vähän vanhentuneesta maidosta tai kotiruuasta niin pahoja.
Eikai se moska ihan ihmisravinnoksi sopivaa ole jos näin monella vatsa sekaisin hesekäynnin jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Hesen kerroshampparissa rasvaa 41g, Mäkkärin Big Macissa puolet siitä
Tää selittää miksi hesessä en pysty syömään hamppareista kuin tavallisen tai juuston, muuten tulee ällö olo.
Se jolle tuli tukala olo megasta, niin veikkaan sen johtuvan siitä, että vetää päivän kalorit alle puolen tunnin.
Ei ole menny koskaan Hesen ruoista sekaisin. Mäkkärin ruoista kerran ja siinä kaikki. Hesburger on iso ketju, ja tuo saattaa olla yksittäisen toimipiteen ongelma. Suurinta osaa ravintoloista pyörittävät itsenäiset yrittäjät.
Mulla taas ei Hesessä käy noin, mutta Burger Kingissä käy aina. En tiedä johtuuko se hampurilaisten koosta, mausteista, liekittämisestä vai mistä. Mulla on aika herkkä vatsa ja monesta asiasta käy samalla tavalla. Tunnistan siis sopimattomuudeksi, ei se ruokamyrkytystä ole.
Meni jo 15 vuotta sitten ja ihmettelin silloinkin, kun aina Hesburgerin vessa kutsui. Sen jälkeen ei olekaan monesti tullut käytyä hamripulaisella.
Sipuli saa minulla mahan sekaisin, söinpä missä tahansa.
Ilman sipulia ei mitään ongelmia
Miten voi olla noin järkyttävä määrä rasvaa hese vrt mäkkäri??
Nää hesejen ja vastaavien "ravintoloiden" ruuat on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Aterian jälkeen se on vaan röyhtäsy ja pierasu niin jo on taas nälkä.
Ei mene, yleensä syön hesessä juustohampparin.
Vierailija kirjoitti:
SIksi ostimme vain makkaraperunoita Heseltä, ei tullut vatsavaivoja, ja kun lakkasivat myymästä niitä niin ei käydä enää ollenkaan!
Hesen kevyin hampurilainen taisi muuten olla kaloripitoisempi mitä Mäkkärin raskain hampurilainen? Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.
Jos pelkkää kalorimäärää katsoo, niin tällä hetkellä vähäkalorisimmat ovat Hesen tavallinen hampurilainen (351 kcal), samoin Mäkkärin (252 kcal). Eniten kaloreita on Hesen megahampurilaisessa (1085 kcal) ja Mäkkärin French Beef -hampurilaisessa (797 kcal).
Nykyisin aika monella menee vatsa sekaisin hampurilaispaikkojen aterioista. Se on sinänsä merkittävä ilmiö. Itsellänikin maha rupeaa kuplimaan jos otan limsan juomaksi. Vesi, mehu tai kahvi ei aiheuta tätä.