Meneekö teillä maha sekaisin hesen ruuista?
Välillä ei tule mitään ja välillä jäätävä vesirippe ja vatsanväänteet, vaikka otan aina samaa ruokaa.
Mietinkin onkohan Hesen tuotteiden hygieenisyydessä tmv. vikaa kun välillä tulee tuollainen lievä ruokamyrkytys(?)
Muiden roskaruokien kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa joten en usko että esim rasvaisuudesta johtuisi.
Ei uskalla ikinä esim. reissussakaan käydä hesellä kun saattaa sitten tulla kiire vessaan ja monta päivää sellainen ällö vellova olo... hyh.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee "heti kakka" puolessa tunnissa jos syön minkä tahansa ketjun kaksi kerroshamppari ateriaa. Voi olla ranskisten rasva tai ne majoneesit syynä.
Veikkaan että samoin käy 99% prosentille kansalaisista tuollaisen setin jälkeen. Oliskohan tuossa ihan tuo määrä syynä?
Vierailija kirjoitti:
Menee ja nimenomaan Hesburgerin sapuskasta. Yllätyin kun kävin Mäkkärillä ja olinkin ok.
Mäkkärin kuivista käntyistä saa närästyksen joka ei hellitä edes renniellä.
Ei ole koskaan mennyt ja olen kyllä hesen safkoista aina pitänyt. Pitää kuitenkin muistaa että tuollaiset mättöateriat on ok silloin tällöin eikä joka päivä kuten av mammoilla.
Saattaa mennä maha löysälle ja sitten tulee sellainen makeanhimo, johon pitää jotain saada, vaikka juuri olisi Hesen aterian syönyt. Käyn Hesessä kerran kuussa tai harvemmin, joten en näe tuota suurena ongelmana. Nyt korona-aikaan on mennyt useampi kuukausi, etten ole sieltä mitään hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä jotkut syö tuollaista...
Luit nyt otsikon pieleen. Siinä ei lukenut, että "Arvostele niitä, jotka käyvät välillä pikaruokaravintoloissa."
Menee sekaisin kaikesta roskaruoasta. Sen takia syönkin sitä ehkä pari kertaa vuodessa. Haluan aina olla kotona kun syön just esim hesesafkaa koska wc:n pitää olla lähellä.
Ei, mutta menee birger kingistä AINA.
Hamppareissa jotakin? Kun otan ranskikset, wrapin ja limun niin ei ongelmaa mutta ihan mikä vaan hamppari niin kesken syönnin jo vatsaa vääntää.
Hesen ruoka ei myöskään pidä nälkää ollenkaan.
Hesen kerroshampparissa rasvaa 41g, Mäkkärin Big Macissa puolet siitä
Lentää joo,olisko liikaa keinotekoisii aineita.Majoneesit lojuu pöydällä lämpimäs ns.Lisäaine viidakko.Nälkä lähe ;))),joku mainitsi ei todd se lisii ja samal saa hiilarihöttöö kiloja,nälkä vaan kasvaa.Roskaruoka miks saa mainostaa edes.
Joskus menee, ei kuitenkaan onneksi aina. Tykkään hesen mätöistä mutta aina saa pelätä kun niitä syö että kestääkö maha sen tällä kertaa mukisematta vaiko ei. Burger kinging kanssa käy samalla lailla. Mäkkäriä ei ole tarpeeksi lähellä että voisi testata miten käy niiden safkojen kanssa.
Varvit vedin kirjoitti:
Lentää joo,olisko liikaa keinotekoisii aineita.Majoneesit lojuu pöydällä lämpimäs ns.Lisäaine viidakko.Nälkä lähe ;))),joku mainitsi ei todd se lisii ja samal saa hiilarihöttöö kiloja,nälkä vaan kasvaa.Roskaruoka miks saa mainostaa edes.
"Lojuu pöydällä lämpimässä"?? Joo, kyllä varmaan.. Se on ravintola, jota sitovat ihan samat Suomen elintarvikelait kuin muitakin ravintoloita ja jotka Oiva-tarkastaja käy ilmoittamatta tarkastamassa säännöllisin väliajoin.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: ei mene, jos ole syönyt normaalisti päivän aikana muuta. Jos vedän lähes tyhjään mahaan, menee.
SIksi ostimme vain makkaraperunoita Heseltä, ei tullut vatsavaivoja, ja kun lakkasivat myymästä niitä niin ei käydä enää ollenkaan!
Hesen kevyin hampurilainen taisi muuten olla kaloripitoisempi mitä Mäkkärin raskain hampurilainen? Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.
Menee vatsa sekaisin ja vain hesessä syödessä. Ei McDonaldsissa tai Burger Kingissä.
Taco Bellissä ei mene ikinä sekaisin, otan siellä yleensä kanaruokia, mutta hampurilaispaikoissa menee.
Tämä ketju on mustamaalausta. Kuka hyötyy ?
Itse syön pikaruokaa noin kerran viikossa. Pitsaa , kerrosaterioita, subia etc. Ei MITÄÄN ongelmia. Jos jollakin on, syy lienee yksittäisessä ainesosassa jota henkilön vatsa on lakannut kestämästä. Vertaa laktoosi-intoleranssi.
Olen syönyt elämässäni kaksi kertaa Hesellä (kasvishamppari) ja molemmilla kerroilla meni maha sekaisin, ja mulla ei mene koskaan missään muualla. Eli olivat mun eka ja vika kerta Hesellä. Jostainhan tuo kertoo.
Kaliumsorbaatti E202-haittavaikutukset
Vaikka FDA ja EFSA tunnustavat kaliumsorbaatin turvallisuuden, sen vaaroista ja terveysongelmista on edelleen erimielisyyttä.
Esimerkiksi ihokarvoja tai muita kaliumsorbaatin kauneudenhoitotuotteita voi aiheuttaa ihon ärsytystä, punoitusta, ihottumaa, polttamista tai vetisiä silmiä ja muita reaktioita. Tämä on yleisempää ihmisillä, joilla on kaliumallergiat, vaikka liiallinen määrä kauneudenhoitotuotteita saattaa johtaa joihinkin näihin reaktioihin.
Kuitenkin se on kaliumsorbaatti elintarvikkeissa, mikä aiheuttaa enemmän ongelmia. Kaliumsorbaatti-vaarat voivat olla merkittäviä ja vahingoittavat terveyttä. Syöminen liikaa kaliumsorbaattisisältöä pitkäksi ajaksi saattaa johtaa oireisiin kuten pahoinvointiin, oksenteluun, vatsavaivoihin ja ripuliin.