Voisitko olla tyytyväinen seksiin naisen kanssa, joka ei saa orgasmia?
Puhutaan paljon siitä, miten tärkeä osa miehen tyydytystä on tuottaa nautintoa naiselle.
Voisitko olla tyytyväinen naisen kanssa, joka on halukas ja nauttii seksistä muttei saa koskaan kanssasi orgasmia?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
No jos ei mies tedä mikä paikka se naisen onneen vie
niin joutaa olla ilman naista. Mutta ällöttää tämä ilmeisen kumma vaatimus, että se orgasmi pitää saad just yhdynnässä, miehen mieliksi. Se naisen orgasmin saaminen ei ole siis pääasia, vaan se, miten se pitää saada jotta mies saa kaksinkertaisen tyydytyksen; itselle ja sitten saa tuntea itsensä sonnks, kun nainen saa panollakin. Nyt vaan on niin, että sillä konste edelleen saa vaan se 6 % pientä prosenttia.
Lukisit mitä muut kirjoittaa. Taas samaa liturgiaa. Kukaan ei maininnut mistä orgasmit saa tai tehdään. Sinä kuvittelet, ettei muu hyväilisi klitorista. Kyllä hyväilee, muttei kaikki naiset saa siitä huolimatta jos kemiat ei natsaa, miehen taidot ei riitä tai nainen jännittää orgasminsaantia.
Eräs elämäni parhaista seksikumppaneistani ei saanut vuosien suhteen aikana koskaan orgasmia. Sanoin hänelle, että haluaisin hänen saavan orgasmin. Hän naurahti, mutta silloin kauan sitten olin liian epäkypsä jatkamaan keskustelua.
Orgasmin puute ei silti haitannut, emme tavanneet kovin usein, mutta tavatessamme saattoi päivän aikana kondomipaketti loppua kesken. Seksissä on niin paljon muutakin nautinnollista, kuin orgasmi. En minäkään aina saa orgasmia, mutta seksi on silti ihanaa. Orgasmi on vain bonus.
Minä lopetin seksin harrastamisen miesten kanssa vuosia sitten juuri tästä syystä. En siis siksi, etten saanut orgasmia, vaan koska siitä tehtiin aina niin saakelin iso ongelma. Olen siis myös sellainen nainen, joka saa kyllä yksin, muttei kumppanin kanssa keinosta riippumatta, oletettavasti jonkun henkisen lukon takia. Se, että miehet tekivät asiasta niin ison ongelman ja osa jopa suhteen jälkeen tuli kertomaan, kuinka se uusi nainen on niin paljon parempi, kun siitä näkee, että se nauttii ei suinkaan parantanut seksuaalista itsetuntoani saati edesauttanut rentoutumista, päinvastoin. Tuskinpa ne henkiset lukot avautuu, jos ajattelee jatkuvasti olevansa huono sängyssä.
Harrastan siis nykyään seksiä vain itsekseni. Tietyllä tapaa win-win tilannehan tämä on, minä saan orgasmini silloin kun haluan ja miehet voi harrastella niiden parempien naisten kanssa, mutta kyllä minulla kieltämättä välillä on ikävä sitä ihan aitoa asiaa.
N38
Mä en laukea yhdynnässä ikinä. Olen harrastanut itsetyydytystä lapsesta asti ja se on mulle yksityinen oma tilanne, se laukeaminen ja vaatii keskittymistä silloinkin. Asia on siis korvien välissä. En saa siis nykyisenkään miehen kanssa. Nautin silti seksistä ja haluan sitä. Miehellä on siitä ongelma, joten feikkaan välillä, ettei se ala hermoilla ja ottaa paineita.
Vierailija kirjoitti:
niin joutaa olla ilman naista. Mutta ällöttää tämä ilmeisen kumma vaatimus, että se orgasmi pitää saad just yhdynnässä, miehen mieliksi. Se naisen orgasmin saaminen ei ole siis pääasia, vaan se, miten se pitää saada jotta mies saa kaksinkertaisen tyydytyksen; itselle ja sitten saa tuntea itsensä sonnks, kun nainen saa panollakin. Nyt vaan on niin, että sillä konste edelleen saa vaan se 6 % pientä prosenttia.
Tämä on aivan totta! Ikävä sanoa.
Olisihan se aika kuivaa, jos kumppani ei saisi orgasmeja. Siis millään tavalla. Tuskin itse jäisin lopulta sellaiseen suhteeseen. Vähän kuin söisi aina itse jäätelöä ja muita herkkuja, mutta toinen joutuisi jostakin syystä vain katsomaan vierestä. Ei maailman paras vertaus, mutta sinne päin. Karua, mutta varmaan jossakin vaiheessa suhde loppuisi.
Miksi tyytyä Ladaan, kun voi Mersullakin ajella...
Vierailija kirjoitti:
Ja taasko puhuit siis vain omasta puolestasi? Siinä tapauksessa, hanki toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Prosenttiliikkeelle tiedoksi, että naisen orgasmi tuntuu miehestä valtavan hyvältä, kun kalu on sisällä. Klitorista nuolemalla ei tätä samaa tunnetta saa. Mutta ethän sä tästä mitään tiedä eikä se sun sen puoleen edes kiinnosta.
t. paneva ja orkkuja tuottava sonni.
Jos se on naiselle ok ja nainen on aidosti seksiin halukas, niin ei siinä sitten mitään ongelmaa ole. Naiselle seksi voi muutenkin olla nautinnollista. Miehenä seksistä jäisi ikävä olo, jos olisi kiihottunut, muttei saisi orgasmia. Seksi ylipäänsä on suurinta läheisyyttä, joten se vahvistaa suhdetta. Jos asia olisi puhuttu läpi, niin ei se nousisi isoksi asiaksi enkä ottaisi itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin seksin harrastamisen miesten kanssa vuosia sitten juuri tästä syystä. En siis siksi, etten saanut orgasmia, vaan koska siitä tehtiin aina niin saakelin iso ongelma. Olen siis myös sellainen nainen, joka saa kyllä yksin, muttei kumppanin kanssa keinosta riippumatta, oletettavasti jonkun henkisen lukon takia. Se, että miehet tekivät asiasta niin ison ongelman ja osa jopa suhteen jälkeen tuli kertomaan, kuinka se uusi nainen on niin paljon parempi, kun siitä näkee, että se nauttii ei suinkaan parantanut seksuaalista itsetuntoani saati edesauttanut rentoutumista, päinvastoin. Tuskinpa ne henkiset lukot avautuu, jos ajattelee jatkuvasti olevansa huono sängyssä.
Harrastan siis nykyään seksiä vain itsekseni. Tietyllä tapaa win-win tilannehan tämä on, minä saan orgasmini silloin kun haluan ja miehet voi harrastella niiden parempien naisten kanssa, mutta kyllä minulla kieltämättä välillä on ikävä sitä ihan aitoa asiaa.
N38
Itsellä tämä tuhosi nuoruuteni. Ei orgasmia, ei parisuhdetta. Ymmärrän miksi jotkut feikkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on naiselle ok ja nainen on aidosti seksiin halukas, niin ei siinä sitten mitään ongelmaa ole. Naiselle seksi voi muutenkin olla nautinnollista. Miehenä seksistä jäisi ikävä olo, jos olisi kiihottunut, muttei saisi orgasmia. Seksi ylipäänsä on suurinta läheisyyttä, joten se vahvistaa suhdetta. Jos asia olisi puhuttu läpi, niin ei se nousisi isoksi asiaksi enkä ottaisi itseeni.
Mä en saa miesten kanssa orgasmia, mutta nautin silti seksistä. En voisi kuvitellakaan olevani ilman seksiä. Haluan sormetusta, nuolemista ja yhdyntää. Mulla on nyt seksisuhde erään miehen kanssa ja hänen kanssaan seksi on parasta koskaan. Mies löytää mun sisältä sormellaan kohdan mikä tuntuu hyvältä, hän nuolee hyvin ja itse yhdyntäkin tuntuu paremmalta kuin kenenkään muun kanssa. Mies on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin, mutta en ole vielä lauennut. En jaksa stressata asiaa vaan nautin hyvästä seksistä. Seuraavaksi koitetaan mun uutta lelua.
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla naiselle se orgasmi on tärkeä kuten miehellekin. Ei olisi kiva kiihottua ja sitten jäädä ilman.
Miehen puolesta sanon, että ei voisi...Kyllä mies tuntee itsensä onnistuneeksi, onnelliseksi ja rakastetuksi, kun nainen saa myös, tai ainakin nauttii suuresti.
Kyllä se vaan söi itsetuntoa ja latisti fiilistä, kun nainen ei pystynyt tulemaan ilman leluja, vaikka seksi oli hyvää, nainen aina halukas ja leluihinkin tottui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prosenttiliikkeelle tiedoksi, että naisen orgasmi tuntuu miehestä valtavan hyvältä, kun kalu on sisällä. Klitorista nuolemalla ei tätä samaa tunnetta saa. Mutta ethän sä tästä mitään tiedä eikä se sun sen puoleen edes kiinnosta.
t. paneva ja orkkuja tuottava sonni.
Ihana sonni olet! Saan orgasmeja sekä pelkässä yhdynnässä, että muulla tavoin. Mikään ei ole niin ihanaa, kun sekopäiseksi tekevä yhdyntä!