Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla tyytyväinen seksiin naisen kanssa, joka ei saa orgasmia?

Vierailija
28.02.2021 |

Puhutaan paljon siitä, miten tärkeä osa miehen tyydytystä on tuottaa nautintoa naiselle.

Voisitko olla tyytyväinen naisen kanssa, joka on halukas ja nauttii seksistä muttei saa koskaan kanssasi orgasmia?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Eihän orgasmi ole ainakaan itselleni ehdoton päämäärä vaan osa sitä nautintoa mikä seksiin liittyy, mutta olisi siinä kyllä ihmettelyn aihetta jos ei vaimo laukea millään

Vierailija
22/59 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen nainen enkä minäkään ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. En siis millään tavalla, en myöskään käsin tai suulla. Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa nyt hieman yli vuoden. Ongelma ei johdu hänestä, hän on erittäin taitava ja haluan häntä ja seksiä hyvin paljon, vaikka en yhteisessä seksissä orgasmia saakaan. Yksin saan orgasmin helposti. Ongelma on mielestäni henkinen ja täysin pääni sisällä. En vain osaa rentoutua tarpeeksi ja heittäytyä täysillä. Orgasmia en ole koskaan näytellyt.

Olen keskustellut asiasta mieheni kanssa ja sanonut hänelle, ettei minua haittaa se, etten saa orgasmia, kun en ole sitä koskaan kenenkään kanssa saanut. Sellaista ei osaa kaivata, mitä ei ole kokenut. Jos joskus saisin orgasmin mieheni kanssa, uskoisin, että saisin niitä myös jatkossa, kun vaan tämä henkinen lukko aukeaisi. Uskon, että se orgasmi sieltä vielä tulee, kun ei vaan yritä liikaa ja ota turhia paineita. Onneksi oma mieheni ei syyllistä tai painosta minua tästä asiasta, silloin en ainakaan saisi orgasmia ikinä. Ap:n kysymys oli varmasti osoitettu miehille, mutta ajattelin kirjoittaa tämän kertoakseni, että meitä orgasmittomia on muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/59 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sii en usko että oli APn tarkoitus, mutta kyllä tämä on ikävää ja painostavaa edes kysymyksenä. Nythän voi joku nainen ajatella olevansa epäkelpo miehellä, senlisäksi ettei saa orgasmia..kelpaamaton siis miehelle. En tykännyt.

Millon mitäkin vaatimuksia naisille.

Vierailija
24/59 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt jo 35v nainen ja seksiä on ollut aika paljon lähes 20v ajan.. toki kuiviakin kausia välillä. Ikinä em ole saanut orgasmia yhdynnästä. Pari kertaa kyllä mies on aiheuttanut orgasmin käsillä, vibralla jopa helposti (mutta ne ei oo kovin hyviä orgasmeja, joten mua harvoin kiinnostaa vibrat ellei mies itse ehdota sitä).

Onneksi tää ei ole ollut ongelma miehille. Enemmänhän se siinä ahdistaakin, että tekeekö toinen siitä ison numeron ja mököttää tai syyllistää tai muuta. Seksi kuitenkin on ihanaa ja kiihotun helposti, haluan seksiä. En jää kaipaamaan orgasmia, mulle riittää se seksistä tuleva tyydytys ja ihan paneminen. Enkä oo halunnut feikata mitään, en edes osaisi, nolottaisi alkaa näyttelemään "uuaa nyt määä tuuun oooo!!!".

Ja ei varmaan oo tullut miehille kovin epäselväksi miten paljon kuitenkin nautin siinä :D ja oon aktiivinen päällekäyjäkin. Kivaa on ja se on tärkeintä.

Elämä on kivaa ja iisiä kun ei tee kärpäsestä härkästä. Tästäkin saa varmasti ongelman kun yrittää.

25/59 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa lukea näitä naisten "ei haittaa vaikken saa.." itse saan ainakn 3 orgasmia päivässä, mieheni kanssa, ja en vois elää ilman noita mahtavia räjähdyksiä. En ymmärrä kuinka voi olla kiihottunut ja sitten vaan jättää siihen ja olla tyytyväinen, ihan mahdoton ajatus.

Naisten pitäisi arvostaa omaa orgasmiaan.

Vierailija
26/59 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Kurjaa lukea näitä naisten "ei haittaa vaikken saa.." itse saan ainakn 3 orgasmia päivässä, mieheni kanssa, ja en vois elää ilman noita mahtavia räjähdyksiä. En ymmärrä kuinka voi olla kiihottunut ja sitten vaan jättää siihen ja olla tyytyväinen, ihan mahdoton ajatus.

Naisten pitäisi arvostaa omaa orgasmiaan.

Ihmisten kehot on erilaisia, seksi varmasti tuntuu sun mielestä erilaiselta kuin jonkun toisen mielestä. Voisit myös kunnioittaa muiden omaa kokemusta, jos sanovat olevansa tyydytettyjä ja nauttivansa seksistä.

Omalta kohdalta oon yrittänyt ennenkin selittää, että saan miehen kanssa jonkinlaisen "orgasmin" mutta se ei tunnu samalta kuin itse tehtynä. Mutta olen silti panemisesta raukea ja tyytyväinen, ei jää mitään jomotusta ja "ai tähänkö se nyt loppu". Jos mä itse runkkaan niin eihän sitä voi lopettaa kesken ennen orgasmia, se tuntuis vain väärältä ja pahalta. Mutta seksissä olen kiihottunut l rtto ja tykkään vähän kaikenlaisesta kovastakin n ssimisesta, vaikken saa sellaista räjähtävää orgasmia ikinä. Silti ei tunnu että mitään jäisi puuttumaan, olen jossain kohtaa vain tyytyväinen ja kaikki tuntuu hyvältä. Siinä vaiheessa mieskin saa sitten laueta, ei tartte jatkaa vielä tuntia ja jahdata jotain tietynlaista orgasmia minulle, kun en sitä siinä hetkessä kaipaa.

Ja minä olen kyllä saanut mieheltä myös räjähtäviä orgasmeja suulla ja käsillä. Ne muistot ei nouse mieleen yhtään parempina tai tyydyttävämpinä kuin hyvä pano ilman tuon tyyppistä orgasmia.

Vierailija
27/59 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parikymppinen nainen enkä minäkään ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. En siis millään tavalla, en myöskään käsin tai suulla. Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa nyt hieman yli vuoden. Ongelma ei johdu hänestä, hän on erittäin taitava ja haluan häntä ja seksiä hyvin paljon, vaikka en yhteisessä seksissä orgasmia saakaan. Yksin saan orgasmin helposti. Ongelma on mielestäni henkinen ja täysin pääni sisällä. En vain osaa rentoutua tarpeeksi ja heittäytyä täysillä. Orgasmia en ole koskaan näytellyt.

Olen keskustellut asiasta mieheni kanssa ja sanonut hänelle, ettei minua haittaa se, etten saa orgasmia, kun en ole sitä koskaan kenenkään kanssa saanut. Sellaista ei osaa kaivata, mitä ei ole kokenut. Jos joskus saisin orgasmin mieheni kanssa, uskoisin, että saisin niitä myös jatkossa, kun vaan tämä henkinen lukko aukeaisi. Uskon, että se orgasmi sieltä vielä tulee, kun ei vaan yritä liikaa ja ota turhia paineita. Onneksi oma mieheni ei syyllistä tai painosta minua tästä asiasta, silloin en ainakaan saisi orgasmia ikinä. Ap:n kysymys oli varmasti osoitettu miehille, mutta ajattelin kirjoittaa tämän kertoakseni, että meitä orgasmittomia on muitakin.

Luulen että jos alkaisit harjoittamaan mielesi hiljentämistä niin voisit hallita hermoiluasi paremmin kumppanin kanssa.

Eli käytännössä voin vain "ohjata" aivojasi hiljenemään ajattelemalla esim. : "Keskityn vain hiljaisuuteen", "Ajattelen vain hiljaisuutta" tai "Hiljenen".

Voit näin halutessasi ottaa etäisyyttä mielesi hermoiluun ja rauhoittaa mielesi jos tunnet olosi stressaantuneeksi.

Rauhallisessa mielentilassa voit ehkä päästä paremmin kiinni kehosi tuntemuksiin ja antautua orgasmien vietäväksi

Vierailija
28/59 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tulee vaan jotain frigidi ajatuksia väkisinkin mieleen

Vierailija
29/59 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni ei saa orgasmia yhdynnässä mutta tuntuu kyllä nauttivan siitä kovasti.

Saa orgasmin itseään koskettelemalla kun hieron samalla, tai on saanut myös minun koskettelustakin.

Ei minulla mitään valittamista ole, hän vaikuttaa tyytyväiseltä ja minä olen tyytyväinen.

Vierailija
30/59 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaksi menisi. Sen takia, etten ole vakuuttunut, mikä intressi naisella olisi lopulta olla harrastamassa jatkuvasti seksiä, jos siitä jää aina terävin huippu puuttumaan. Siinä piilee nähdäkseni hyvin korkea riski seksielämän lässähtämiseen ennen pitkää.

Kihlattuni laukeaa yhdynnässä n. 1/2 - 2/3 kerroista. Orgasmin metsästys lisää siis hänellekin panoviettiä ja luo yhdyntäkeskeisyyttä, joka sopii minulle miehenä hyvin. Rakastan myös molemminpuolista suuseksiä ja muuta oheiskivaa, mutta en kuitenkaan ole lesbosuhteessa, joten kyllä, olen yhdyntäkeskeinen ja nämä ovat nimenomaan oheiskivaa, lisukkeita.

Vierailija
31/59 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaksi menisi. Sen takia, etten ole vakuuttunut, mikä intressi naisella olisi lopulta olla harrastamassa jatkuvasti seksiä, jos siitä jää aina terävin huippu puuttumaan. Siinä piilee nähdäkseni hyvin korkea riski seksielämän lässähtämiseen ennen pitkää.

Kihlattuni laukeaa yhdynnässä n. 1/2 - 2/3 kerroista. Orgasmin metsästys lisää siis hänellekin panoviettiä ja luo yhdyntäkeskeisyyttä, joka sopii minulle miehenä hyvin. Rakastan myös molemminpuolista suuseksiä ja muuta oheiskivaa, mutta en kuitenkaan ole lesbosuhteessa, joten kyllä, olen yhdyntäkeskeinen ja nämä ovat nimenomaan oheiskivaa, lisukkeita.

Tämä se on niin tylsää, miksei voi tyytyä siihen, että antaa sille naiselle orgasmin millä vaan, jos ei siinä yhdynnässä saakkaan. Itsekkäitä miehiä, kun eivät muka voi kosketella muuten naista, sillä kylläse orgasmi ihan helposti tulee, ja myös yhdynnässkin jos mies vaan viitsii samalla kosketella.

Vierailija
32/59 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin miellyttävää lukea näin asiallisia kommentteja. Tämäkin kommentti 22 on tosi järkevän oloisen naisen käsialaa. Ja olet vasta parikymppinen. Toivon todella, että pääset niistä henkisistä lukoista vapaaksi ja saat joskus vieläkin täydellisemmän nautinnon. Kiitos teille hyvästä keskustelusta. Täällä saa joissakin ketjuissa lukea vaan kauheeta inttämistä ja riitelyä naiset vastaan mies. Tämä ei nyt koskenut varsinaisesti aiheen kysymystä, mutta halusimpahan kertoa.

Mies

Vierailija
33/59 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selkeäsi joku 15cm tyyppi, joka ei kykene antamaan minipippelillään naiselleen orgasmia 😃😃😃

Mia'77

Vierailija
34/59 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on niin tylsää, miksei voi tyytyä siihen, että antaa sille naiselle orgasmin millä vaan, jos ei siinä yhdynnässä saakkaan. Itsekkäitä miehiä, kun eivät muka voi kosketella muuten naista, sillä kylläse orgasmi ihan helposti tulee, ja myös yhdynnässkin jos mies vaan viitsii samalla kosketella.

1. Joku erityinen kohta mikä jäi epäselväksi toteamuksessani ”rakastan molemminpuolista suuseksiä ja muuta oheiskivaa” siinä määrin, että tulkitset sen niin, että olen ”itsekäs” enkä ”muka voi kosketella muuten naista”?

2. Kaikki eivät ole kuten sinä. Kihlattuni ei tarvitse ”yhdynnän aikana koskettelua” lauetakseen, eikä hyötyisi siitä millään tavalla. Siihen tepsii ihan vain klitorikseen yhdyntäliikkeistä aiheutuva kitka, ei mikään poskipään silittely. Sinun ei tarvitse kuitenkaan vetää tästä herneitä nenään, sillä kuten kuvailin, tämä sopii vallan mainiosti meille, emme koe sitä tylsäksi, enkä tule tarvitsemaan tuottaa orgasmeja ja nautintoa kenellekään muulle naiselle.

Vierailija
35/59 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nainen, joka aidosti nauttii (ilman orgasmia), kuin nainen joka feikkaa sen. Jos nainen sooloillessa saa sen, niin pyrkisin tekemään kaikkeni, jotta onnistuisi myös yhdynnässä.

Älä huoli ap

Vierailija
36/59 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Fiksu kommentti.

Orgasmin saaminen yhdynnässä ei merkitse, että a. Seksi ei olisi nautinnollista

b. Orgasmia ei saisi yksin masturboidessa

c. Kumppani olisi epäsopiva

Älkää feikatko, aiheutatte hallaa itselle ja muille naisille.

Vierailija
37/59 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä kysymys. Eiköhän tuo tyytyväisyys kysymys tässä tilanteessa tulisi osoittaa naiselle. Nainen voitko olla tyytyväinen mieheen joka ei pysty tuottamaan sinulle orgasmia? Noin päin kysymyksen jopa ymmärtäisi. 

Vierailija
38/59 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miehenä tyytyväinen, jos en pystyisi naista tyydyttämään.  Olettaisin ilman muuta, ettemme sovi keskenämämme, enkä siksi kykene häntä tyydyttämään.  En myöskään seurustelisi hänen kanssa yhtään pidempään, kuin olisin huomannut, ettei kykene häntä tyydyttämään. Jättäisi jonkun toisen miehen tehtäväksi ja etsisin sellaisen naisen jonka kanssa natsaisi paremmin. Tosin mulla naiset on karsiutuneet jo suudelmien perusteella, jos ei kolahda niin ei kolahda.

Vierailija
39/59 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voiko edes muka tulla tuollaista tilannetta että mies ihan oikeasti yrittää tyydyttää naisen mutta ei onnistu? Eiköhän se useimmiten ole yrityksen puutteesta kiinni. TODELLISEN yrityksen. Vähän sormetusta, viiniä ja hyvää musiikkia kehiin, kynttiläillallinen ja kukkia naiselle, niin kumma jos ei onnistu... Jos oikeasti edes yhden googletuksen aiheesta tekee ja lukee vaikka kymmenen linkin vinkit ja naisten omia suosituksia niin eiköhän ala hommat sujua. Tai vaikka ihan kysyy siltä omalta naiselta että miltä tämä tuntuu, osaatko sanoa mistä tykkäisit... Tämä on vain useimmille peeloille täysin mahdotonta... 

Vierailija
40/59 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Mutta toki esim jos mies yleisesti ottaen kohtelee naista koko ajan joka päivä huonosti, niin silloin ilman muuta yritys on jo alusta asti tuhoon tuomittu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi