Kuinka väärin on ottaa yhteyttä mieheen jonka nimen ja numeron sain työtehtävän yhteydessä käsiini?
Onko moraalitonta? Kiinnostuin siis miehestä ja haluaisin ehdottaa treffejä.
Kommentit (28)
Tietosuoja on asiakkaan perusoikeus.
Moni löytää työpaikalta puolison. Anna palaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2021 on seksuaalista häirintää.
🤣🤣🤣 Eikä ole, jos viestit ei oo seksuaali sävytteisiä.
Ei tuolla ole merkitystä. Pääasia on, että lähettäjä on nainen ja vastaanottaja mies. Ei siis voi olla häirintää.
Minua pyydettiin kerran työsähköpostissa treffeille. En ajatellut siitä kyllä mitään sen kummempaa. Saahan sitä kysyä. En mennyt, koska olin parisuhteessa, mutta tämä pyytäjä ei sitä tietenkään tiennyt, koska olimme tavanneet vain kerran. En näe kysymisessä mitään pahaa.
-nainen
Olen itse se, jonka yhteystiedot toinen on saanut työn kautta ja lähetti viestin. Tuli epämukava olo. Jos itseä oli tyyppi kiinnostanut, olisin varmaan suhtautunut toisin. Tuli vähän olo, että mikä stalkkeri kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Moni löytää työpaikalta puolison. Anna palaa!
Joo, jos ovat samassa työpaikassa. Tässä mies on asiakas ja ap kyttäsi hänen tietojaan.
Vuosia sitten otin Elisaviihteen, sen kanssa oli ongelmia. Kaksi miestä tuli kotiini ja juteltiin siinä jotain. Hoitivat ongelman ja lähtivät pois. Sain illalla viestin kännykkääni ja toinen miehistä pyysi minua treffeille. En todellakaan loukkaantunut, vaikka numeroni oli salainen. Vastasin ystävällisesti hänelle, että minulla on elämässä joku toinen. Tavallaan kyllä ei ollut, kun se toinen oli minut jättänyt, mutta en ollut päässyt vielä miehestä yli. Olisipa kysynyt muutaman vuoden päästä uudestaan, aika varmasti olisin lähtenyt tärskyille.
Ei taida FB kertoa läheskään kaikkien parisuhdestatusta. En ole omaani julkaissut sen paremmin sinkkuna kuin nyt avoliitossakaan eikä se näy myöskään kuvista.