Kuinka väärin on ottaa yhteyttä mieheen jonka nimen ja numeron sain työtehtävän yhteydessä käsiini?
Onko moraalitonta? Kiinnostuin siis miehestä ja haluaisin ehdottaa treffejä.
Kommentit (28)
Kysyisin ensimäiseksi, onko vapaa. Jos ei, jättäisin siihen.
Aika moraalitonta käyttää työn yhteydessä saatuja henkilökohtaisia tietoja jonkun iskemiseen...
Potkut ovat mahdolliset, jos alat asiakasta häiriköimään yksityiselämään liittyvillä asioilla. Ei tuollaista jaksa kukaan katsella.
Näin ajattelinkin. Laitan siis tunteet syrjään.
Ap
Mulle tulisi todella epämukava olo, jos joku oisi työkuvioissa ottanut talteen mun tietoja, ja ottaisi niiden kanssa vapaa-ajalla yhteyttä.
Jos mies tekisi saman... Tekihän joku taannoin, pääsi siitä iltalehtiin.
Ei minusta hyvä idea.
Voi käydä esimerkiksi niin, että mies ottaa sitten yhteyttä työantajaasi ja kertoo tästä.
No senhän voi tehdä hienotunteisesti. Laitat viestiä jostain työasiasta ja sitten katselet miten toinen reagoi. Jos alkaa viestittely niin sitten voi mennä hlökohtaisemmaksi. Ota nyt ensin selvää vaikak Facesta onko naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
No senhän voi tehdä hienotunteisesti. Laitat viestiä jostain työasiasta ja sitten katselet miten toinen reagoi. Jos alkaa viestittely niin sitten voi mennä hlökohtaisemmaksi. Ota nyt ensin selvää vaikak Facesta onko naimisissa.
No ihan yhtä epäammattimaista tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Aika moraalitonta käyttää työn yhteydessä saatuja henkilökohtaisia tietoja jonkun iskemiseen...
Oon yrittänyt sanoa tätä miehelleni. Saa vähän väliä töiden puolesta naisten tietoja ja yhtä usein rupeaa laittelemaan heille flirttiviestejä. Käsittämätöntä kyllä, naiset myös lähtevät tähän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2021 on seksuaalista häirintää.
🤣🤣🤣 Eikä ole, jos viestit ei oo seksuaali sävytteisiä.
Vuonna 2021 on seksuaalista häirintää.