Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskipakko kauppoihin ja kauppakeskuksiin

Vierailija
28.02.2021 |

Niin siinä olisi ideaa, jos kerran Itis kauppakeskus niin tekee niin voisi kai asiakkaat vaatia että olisi laajemminkin maskipakko käytössä. Siis ihan jokaisen lähikaupassakin. Se vaan vaatii rohkeutta kauppiaalta. Nyt pitää tehdä kaikki mitä voi ettei tauti isommin leviä.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan ihmiset haluavat lisää kieltoja, pakkoja ja rajoituksia? Taudin takia jonka 99,9% sairastaa kuin influenssan, lievän sellaisen.

Vierailija
2/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista v!

Ne maskit ei auta mitään, päinvastoin! Sairastuttaa ihmisiä, kun ihmiset hengittää kaikki pöpöt takaisin keuhkoihin. No no no!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, ei kai täällä saa haistatella. Kaupassa on kuitenkin pakko siis pakko käydä.

Vierailija
4/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupoista edes tullut tartuntoja?

Vierailija
5/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti maskipakko kauppoihin ja kauppakeskuksiiin. Ainakin pääkaupunkiseudulla!

Vierailija
6/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki niitä jo käyttää kaupoissa, ainakin täällä. Eikä ole tartunnat vähentynyt, päinvastoin.

Vierailija
7/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mikään taikarätti. Tyhmiäkö olette? Ja hengitätte oman hengityksen takaisin sisään, ei ole tervettä.

Vierailija
8/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Pohjois-Savossa ihmiset kyllä käyttää kaupoissa maskia, erittäin harvalla ei ole. Useimmilla kauppareissuilla ei ole ollut lainkaan maskittomia.

Vierailija
9/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua vaatemyyjänä ketuttaa, kun maskittomat haluaa sovareilla palvelua. Miten ne kehtaa?? Itse pidän maskia sen 7,5h ja asiakas ei voi edes sitä hetkeä käyttää sitä. Vituttaa

En tiedä miten teidän työpaikalla on esitetty tämä toive asiakkaille, mutta itseeni puree ihan lappu "tulethan maski naamalla myymälään" ja että ne maskit ovat tarjolla siinä asiakkaille.

En siis käytä maskia ja en usko sen toimivuuteen, mutta jos toivotaan maskia niin otan sen naamalle ennen kuin tulen asioimaan. Ei ole minulle ongelma ottaa maskia naamalle asioimisen ajaksi.

Vierailija
10/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua vaatemyyjänä ketuttaa, kun maskittomat haluaa sovareilla palvelua. Miten ne kehtaa?? Itse pidän maskia sen 7,5h ja asiakas ei voi edes sitä hetkeä käyttää sitä. Vituttaa

En tiedä miten teidän työpaikalla on esitetty tämä toive asiakkaille, mutta itseeni puree ihan lappu "tulethan maski naamalla myymälään" ja että ne maskit ovat tarjolla siinä asiakkaille.

En siis käytä maskia ja en usko sen toimivuuteen, mutta jos toivotaan maskia niin otan sen naamalle ennen kuin tulen asioimaan. Ei ole minulle ongelma ottaa maskia naamalle asioimisen ajaksi.

Kyllä siitä on infoa, se on suositus. Miettisit edes hlökuntaa jos et itseäsi? Meillä käy paljon asiakkaita ja osa vain viettämässä aikaa..

Vierailija
11/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä, että Itis tekee tämän. Asun ihan siinä lähellä, lähden siitä metrolla töihin ja joskus on pakko käydä siellä kaupassakin. Paikka on täynnä ilman maskia vetelehtivää porukkaa. Saman ilmiön näkee metrossa, tältä asemalta lähtee paljon maskittomia.

Olen itse työssä, jossa tartutan riskiryhmäläisen jos minulla olisi korona. Ihmisten välinpitämättömyys on käsittämätöntä.

Vierailija
12/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupoissa voisi olla vaikka joku varhaisaamun tunti maskittomille asiakkaille, jolloin voisivat tartuttaa toisiaan rauhassa. Ja maksu itsepalvelukassoilla, ettei henkilökunta vaarannu.

Vierailija
13/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin lähikauppaa jo keväällä, kun vakkarikaupassani ei huolehdittu asiakkaiden turvallisuudesta riittävästi. Jos firma ei arvosta asiakkaitaan, niin miksi veisin rahani kyseiseen firmaan?

Vierailija
14/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää maskipakottajat kotona.

Vierailija
15/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit eivät anna mitään turvaa eivätkä estä mitään leviämistä.

Silmänlumetta lampai.lle.

Vierailija
16/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen ei vaaranna ketään.

Olette hysteerisiä.

Vierailija
17/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, pakko, pakko! Pakko ei ole kuin kuolla!

Vierailija
18/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko maskipakko kielipuolia, tai päivettyneitä?

Vierailija
19/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuomitaan me ja muut-ajattelu, mutta auta armias, kun osa ei halua käyttää jotain saatanan kasvomaskia, niin noitaroviot ovat valmiina. 

Vierailija
20/77 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tulette kauppoihin vaatimaan muille maskeja?

Pysykää kotona ja vuoratkaa itsenne niihin pölymaskeihinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan