Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies elää täysin eri rytmissä kuin muu perhe

Vierailija
28.02.2021 |

On alkanut valvoa iltaisin pidempään ja nukkuu pidempään, viikonloppuisin helposti 3-4 tuntia myöhempään kuin muut. Ei syö muiden kanssa samaan aikaan, eikä voida ulkoilla perheenä.
Meillä on vuoroaamut viikonloppuisin lasten kanssa heräämiseen. Jossain vaiheessa mies alkoi mennä takaisin nukkumaan heti kun minä nousin. En muutenkaan nuku yli yhdeksään.
Eikä kivaa sekään, että kaikki yösyömisten sotkut odottaa mua aamulla. Eli alamäki alkanut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset? Meillä 5v ja 2v ja sovittu niin että la nukun minä niin pitkään kuin haluan ja su mies. Kumpikin käy lisäksi vkloppuisin omassa harrastuksessa ja loppuaika ollaan porukalla. Pystyisittekö sopimaan vaikka noin?

Minä nukun lauantaina niin pitkään kuin haluan eli 9 asti. Mies painuu takaisin nukkumaan ja nukkuu 12 asti. Myös sunnuntaina nukkuu 12 asti. Sitten venuu ja vanuu vähintään pari tuntia.

Ap.

Vierailija
22/24 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuntuu olevan ok, ettei eletä samaan tahtiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea siinä on että eletään perhe-elämään vuoronperään eikä yhdessä. Olen niin pettynyt mieheeni =(

Vierailija
24/24 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ette tietenkään ole keskustelleet asiasta?

Olen yrittänyt = mies kokee nalkuttamisena. Kai sitä nyt saa viikonloppuna nukkua, jos haluaa.

Ap

No kerro sille miehelle että yöllä saa tosiaan nukkua ja välillä vähän muulloinkin. Mutta lapsiperheesssä normaalisti vanhemmat koettavat nukkua ja syödä lasten kanssa samassa rytmissä niin että perheellä on yhteistä aikaa jne. Jos haluaa elää kuin poikamies niin silloin ei kannata hommata lapsia.

Koeta sopia jonkinlaisesta rytmistä miehesi kanssa joka sopisi molemmille