Säälin ihmistä, joka ei pääse omakotitalon pihasta näin kevään korvalla
Kas, kurjetkos ne siinä minulle toivottaa hyvää kevättä. Ihanaa. Mikäs se tuolla nurkassa työntyy lumen läpi? Ohhoh, narssissikos se siellä on jo kevään aistinut. Ihanaa. Menenpäs grillikotaan ja teen perheelle suussa sulavat pihvit. Ihanaa. Kaikesta tästä ihanuudesta jää paitsi se, joka ei omakotitalossa asu. Voi, voi, kun teitä säälin.
Ihanaa.
T. Hilkka, Espoo
Kommentit (17)
Ai, mä aattelin, että siksi ei pääse, kun auto juuttuu tuohon perhanan sohjoon. Siinä ois yks konkreettinen syy. Raskasta kolata märkää loskamuhjua.
Tä? Luulin että säälit esim minua joka en pääse omakotitalon pihasta töihin lähtemään. Koska matkaa 70 km ja kelit sellaset ettei autolla pääse kun ojaan ja julkinen liikenne kulkenu viimeks 80-luvulla :(
Olen asunut melkein aina omakotitalossa ja tavallaan tiedän mitä tarkoitat. Omalla pihalla on mukavaa, mutta en minä nyt sen oman pihan vanki ole. Eilenkin kävimme kävelemässä 12 km jäillä ja metsässä ja katselimme siellä luontoa ja kevään heräämistä myös. Otin sisälle myös muutaman mustikan varvun, niin ne alkavat kauniisti pian tekemään lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä aattelin, että siksi ei pääse, kun auto juuttuu tuohon perhanan sohjoon. Siinä ois yks konkreettinen syy. Raskasta kolata märkää loskamuhjua.
Miksi et kolannut pihaa huolellisemmin silloin kun lumi tuli? Meillä ei ole kuin siellä täällä pihatiellä enää jäätä. Muuten lunta on kyllä paljon, mutta muualla sitä saa ollakin.
Asun rivitalossa ja ihan samat asiat pääsen kokemaan. Toisaalta säälin vähän ihmisiä, jotka säälivät toisia ihmisiä oudoista asioista.
Jokos se kevätaurinko paistaa sinne Hilkan kerrostalokuutioonkin?
IHANA kirjoitus! 🥰🥰🥰🥰🥰💞💞💞💞💚💚💚💗💗💗💗💗🥰🥰🥰💞💞💞💯💯💯💯
Mihin sieltä pihasta pitäisi päästä kerran siellä noin ihanaa on?
Ässburgerilla on ässburgerin probleemit.. ja joka päivä. Palstalla pitää kadehtia muiden elämää ja tsiigailla sitä sun tätä. On siinä pohdittavaa...
Näitä on paljon täällä. Kadehtijoita syystä tai toisesta.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tä? Luulin että säälit esim minua joka en pääse omakotitalon pihasta töihin lähtemään. Koska matkaa 70 km ja kelit sellaset ettei autolla pääse kun ojaan ja julkinen liikenne kulkenu viimeks 80-luvulla :(
nauroin ääneen mut täällä lähes sama:-D
Kerrostalorähjässäkö se kummipoika ulisee..
Hilkka , taas sulla hirtti ryyppy kiinni, nyt koita tissutella tämä ilta,ja huomenna pidät korkin kii.
Hilkka rakas kun sun otsikko ja teksti ei nyt oikein tapaa. Aivan kuin mielessäsi olisi ollut kaksi eri provoa, mutta olet niin kännissä, että vahingossa sekoitit ne toisiinsa.
Miksi se ei sieltä pihasta pääse?