Katsooko/muistaako kukaan Täydellisiä Naisia?
Tuli neloselta silloin joskus, olen itse nyt alkanut katsomaan sarjaa uudestaan ja tää on niin hyvä! Onko muita faneja?
Ketkä on teidän suosikkihahmot, entä inhokit? Mä en kestä Susania ja Tomia, en tiedä miten Lynette kestää tollaista mieslasta...
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin silloin aikanaan ihan asiakseni. en enää. Eikö ne ole uusintoja???
Juu tämä tuli telkkarista joskus 2000-luvun alkupuolella, katsoin itse myös ekaa kertaa silloin ja nyt aloitin katsomaan uudestaan netistä :)
Katsoin silloin aikoinaan kun tuli tv:stä. Nykyään ei kiinnosta, on niin paljon parempi valikoima. Silloin piti katsoa sitä mitä tv tarjosi.
Juuri aloin katsomaan dvd:ltä pitkästä aikaa.
Mä katselen vieläkin usein, tallensin kaikki jaksot, mitkä tuli joku aika sitten. Nyt on aikaa katsoa vaikka useampi jakso putkeen.
Tykkäsin Gabysta ja hänen miehistään erityisesti;)
On nokkelaa huumoria.
Yleensä en mitään sarjoja katso, mutta tuohon jäin koukkuun.
Omasta mielestä yksi parhaista sarjoista mitä on ikinä ollut. Katsonut uusintana usein, kaipa sitten olen sellainen fani. Tykkään siitä, että vaikka kyseessä on saippua, siinä on seassa niin huumoria kuin rikoksia, ja aika moni sarjan hahmoista pääsee hengestään. Myös se kiiltokuvamainen kliinisyys viehättää, vetää minusta koko paketin kasaan.
Erityisen hienona pidän hahmojen kehitystä. Tykkäsin alkuun Lynettestä, mutta loppua kohden oli vaikeampaa. Susanin kanssa erityisen vaikeaa, siitä ja sen avuttomuudesta en pitänyt yhtään oikein ollenkaan. Carlosta taas inhosin alkuun, kuin myös Edietä. Edielle annettiin enemmän ruutuajan myötä vahva ja sopivan syvä hahmo, jonka toimintatapoja oli helppo ymmärtää. Carlosin tarinaa pidän ehkä yhtenä parhaimmista TV-saippuoissa - hahmo on alusta lähtien hyvin luotu, muutos ja tavallaan ihmisenä kasvaminen on loistavasti kuvattu, siinä pysyy mukana ja se käy järkeen.
Gaby oli ja on aina aivan ihana. Omalla tavallaan kaamea raskas ihminen, jossa on kuitenkin monta älyttömän hauskaa ja sympaattista puolta tasapainottamassa turhamaisuutta, itsekkyyttä ja taipumusta käyttää muita hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä yksi parhaista sarjoista mitä on ikinä ollut. Katsonut uusintana usein, kaipa sitten olen sellainen fani. Tykkään siitä, että vaikka kyseessä on saippua, siinä on seassa niin huumoria kuin rikoksia, ja aika moni sarjan hahmoista pääsee hengestään. Myös se kiiltokuvamainen kliinisyys viehättää, vetää minusta koko paketin kasaan.
Erityisen hienona pidän hahmojen kehitystä. Tykkäsin alkuun Lynettestä, mutta loppua kohden oli vaikeampaa. Susanin kanssa erityisen vaikeaa, siitä ja sen avuttomuudesta en pitänyt yhtään oikein ollenkaan. Carlosta taas inhosin alkuun, kuin myös Edietä. Edielle annettiin enemmän ruutuajan myötä vahva ja sopivan syvä hahmo, jonka toimintatapoja oli helppo ymmärtää. Carlosin tarinaa pidän ehkä yhtenä parhaimmista TV-saippuoissa - hahmo on alusta lähtien hyvin luotu, muutos ja tavallaan ihmisenä kasvaminen on loistavasti kuvattu, siinä pysyy mukana ja se käy järkeen.
Gaby oli ja on aina aivan ihana. Omalla tavallaan kaamea raskas ihminen, jossa on kuitenkin monta älyttömän hauskaa ja sympaattista puolta tasapainottamassa turhamaisuutta, itsekkyyttä ja taipumusta käyttää muita hyväksi.
Samaa mieltä! Lynette oli mun suosikki, mutta oot ihan oikeassa siitä, että hän muuttui loppua kohden vähän vaikeammin tykättäväksi ihmiseksi. Mua kyllä otti aina niin pahasti pannuun se, että Tom jaksoi ulista Lynetten olevan alistava vaimo, mutta todellisuudessahan Tom sai aina kaiken haluamansa ja Lynette teki kompromissit. Ja Lynette kesti Tomilta PALJON, suostui ottamaan Tomin aiemmasta suhteesta olevan yllärilapsen kotiinsa ja kasvattamaan omanaan (vaikka eihän se hyvin päättynyt), jäi pois töistä ja meni takaisin töihin aina sen mukaan miten Tom halusi itse tehdä töitä, antoi Tomin laittaa koko perheen säästöt ravintolabisnekseen.. Tom vaan valitti.
Suosikkiasiani ehkä koko sarjassa on se, että kaikki hahmot ovat omalla tavallaan ihan hirveitä, itsekkäitä ihmisiä, mutta heidän touhujaan on kuitenkin mielenkiintoista seurata. Susan oli oma inhokkini siksi, että kaikista sarjan hahmoista hän tuntui olevan ainoa, joka oli itsekäs ja teki pahoja asioita varsinkin Miken vuoksi, mutta esitti kuitenkin hyvää ja lempeää ihmistä, joka vaan ikään kuin vahingossa teki tyhmiä. Muut hahmot, kuten Gaby, Edie jne. olivat itsekkäitä ihmisiä joilla oli monia negatiivisia luonteenpiirteitä, mutta he eivät kuitenkaan esittäneet mitään kullannuppuja vaan ns. owned it.
Edelleen timanttinen sarja! Tulisipa johonkin suoratoistopalveluun, katsoisin!
Edien kuolema ärsyttää mua vieläkin! Hän oli paras hahmo, aina aiheuttamassa draamaa muiden elämiin. Ja niin moniulotteinen, viileästä ulkokuorestaan huolimatta sisimmässään oikeasti janosi vain aitoa rakkautta ja ystävyyttä. Huomasitteko, että aina kun Edie kiristi muita hahmoja, hän halusi vaan mukaan juttuihin. Siis esim. Breetä kiristäessään hän vaati vaan, että Bree olisi hänen ystävänsä ja kutsuisi hänet mukaan juhliin ja pokeri-iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Lynette oli mun suosikki, mutta oot ihan oikeassa siitä, että hän muuttui loppua kohden vähän vaikeammin tykättäväksi ihmiseksi. Mua kyllä otti aina niin pahasti pannuun se, että Tom jaksoi ulista Lynetten olevan alistava vaimo, mutta todellisuudessahan Tom sai aina kaiken haluamansa ja Lynette teki kompromissit. Ja Lynette kesti Tomilta PALJON, suostui ottamaan Tomin aiemmasta suhteesta olevan yllärilapsen kotiinsa ja kasvattamaan omanaan (vaikka eihän se hyvin päättynyt), jäi pois töistä ja meni takaisin töihin aina sen mukaan miten Tom halusi itse tehdä töitä, antoi Tomin laittaa koko perheen säästöt ravintolabisnekseen.. Tom vaan valitti.
Suosikkiasiani ehkä koko sarjassa on se, että kaikki hahmot ovat omalla tavallaan ihan hirveitä, itsekkäitä ihmisiä, mutta heidän touhujaan on kuitenkin mielenkiintoista seurata. Susan oli oma inhokkini siksi, että kaikista sarjan hahmoista hän tuntui olevan ainoa, joka oli itsekäs ja teki pahoja asioita varsinkin Miken vuoksi, mutta esitti kuitenkin hyvää ja lempeää ihmistä, joka vaan ikään kuin vahingossa teki tyhmiä. Muut hahmot, kuten Gaby, Edie jne. olivat itsekkäitä ihmisiä joilla oli monia negatiivisia luonteenpiirteitä, mutta he eivät kuitenkaan esittäneet mitään kullannuppuja vaan ns. owned it.
Heh joo, Tom on oikein malliesimerkki mieslapsesta joka ei kovin usein osaa ajatella kuin omaa napaansa. Kyllähän se myöhemmin välillä yrittää ("I'm going to study mandarin!"), mutta siinä vaiheessa mieslapseus on jo niin tyypin identiteetti että odotukset ei ole porukalla korkealla. Ja se känkkäränkkäily kun se loukkasi selkänsä oli niiiiiin tyyliin sopivaa!
Susan on aivan kauhea. Tulee mieleen muuan entinen kaveri, joka ihan vilpittömästi ymmärtämättömyyttään ei koskaan tajunnut, kuinka töykeä ja ajattelematon on. Tavoitteli vaan omiaan ja uhriutui sitten, esitti myös aika usein avutonta. Ehkä tää on just se juttu, hahmojen kirjoittamiseen on käytetty niin paljon aikaa että ne tuntuvat ihan tosielämän ihmisiltä :D
Taidanpa tän ketjun innoittamana ehdottaa miehelle, että katsotaan seuraavaksi Täykkärit. Pakkohan senkin on päästä arvostamaan näin laadukasta teeveetä.
En katsonut kuin satunnaisia jaksoja silloin aikoinaan kuin se tuli mutta nyt se näkyy disney star suoratoistossa ja aloitin tänään katsomaan alusta alkaen.
Toivottavasti paranee, pari ekaa jaksoa ei vielä vakuuta.
Katsoin silloin aikanaan ihan asiakseni. en enää. Eikö ne ole uusintoja???