Ottakaa nyt jo ne jouluvalot pois!
Maaliskuu alkaa huomenna, hyvänen aika. Kevät jo.
Kommentit (71)
Anna toisten pitää jos haluaa. Minulla ei ole mutta pitäisin vielä jos on talvea ja pimeää.
Ystävä hyvä, nehän ovat KAUSIvaloja, ei saa puhua joulusta. Joku voi pahoittaa mielensä!
Sammuttakaa lamput, nyt pitää säästää sähköä eikä pihavaloja saa käyttää!
En mä vielä kun iltaisin on pimeää ja valot näyttää kauniilta sisätiloissa :)
Miksi sua häiritsee? Asutko Espoossa tmv. henkisesti yhdenmukaisella paikkakunnalla?
Miten ja miksi se asia kuuluu sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäiseenkö ajattelitte pitää?
Pidän ymäpäri vuoden. Niin pidetään monessa muussakin maassa. Ainoastaan kesä-heinäkuussa eivät Suomessa näy. Muulloin näkyvät illalla ja yöllä. Tunnelmavalaistus :)
illat on vielä sen verran pimeitä että voi pitää. ehkä sitten ensi kuun lpussa n sen verran valoisaa että voi kerätä pois.
Emme ota. Ihana iltavalo. Pidetään päällä koko vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä hyvä, nehän ovat KAUSIvaloja, ei saa puhua joulusta. Joku voi pahoittaa mielensä!
Mulla on kausivalot koko pimeän vuodenajan ja lisäksi jouluvalot kun on niiden aika.
Otin jouluvalot pois loppiaisena. Kausi-/kaamosvaloja polttelen ehkä vielä viikon pari, iloksesi!
Ainiin! Hyvä kun muistutit, on jo pitänyt jonkin aikaa ottaa ne pois.
Etelässä pidetään tunnelmavaloina läpi vuoden. Matkustele. Ainiin et voi enää.
Me ollaan illallakin pihalla, joten valot palaa klo 21.00 saakka.
Jos ei koiranpaskakitinää, niin sitten "jouluvaloista" vinkumista, mitkä ne eivät edes ole, ellei jollain vielä jotain tonttuja ole ikkunoissa.
Pidän niin kauan kuin haluan. Ei ap:n mielipide vaikuta tippaakaan.
Kamalaa sähköntuhlausta, nyt on täysikuukin valaisemassa.
Mulla on osa koristevaloista käytössä ihan vuoden ympäri. Tunnelmallisia kesäiltanakin, kun parvekkeella istuu iltaa.
Erikseen mulla on sitten kausivalot, joita käytän vain talvella. Niistä jouluisimmat vein varastoon loppiaisen jälkeen ja loput eilen.
En ota, ne on kausivalot :) Otan vasta kun iltasin ei ole pimeää enää.
Ihan sun kiusaks pidän ne vähintään juhannukseen.