Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei virkistyspäivänä suostu roikkumaan puolapuista pää alaspäin?

Kunnioitettu sh
28.02.2021 |

Ihme tiukkis. Saa kaikkien halveksunnan päälleen. Onko kivaa? Ei ole. Virkistyspäivänä testataan rajoja. Etkö uskalla? Etkö uskalla? Etkö uskalla ELÄÄ?
HR-pomo

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevät ja fiksut. Sitä ei ollut pakko tehdä edes koulussa.

Vierailija
22/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella on töissä puolapuut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on peruttu jo 3 kertaa tuo "virkistyspäivä"

Hyvä HUPSlab!!

Vierailija
24/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka uskaltaa olla eri mieltä virkistyspäivän sisällön mielekkyydestä sekä mahdollisesta yrityksestä joka niin typerän sisällön virkistyspäivälle keksii. Taas on hankittu halvalla virkistypäivä puoliammattilaisilta tapahtumajärjestäjiltä, jotka koettavat saada runsaasti voittoa  virkistyspäivän nimissä. Pilaavat laadukkaiden tapahtuma-ammattilaisten maineen.

Vierailija
25/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aloituksesi on harvinaisen huono.

Vierailija
26/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sellainen, joka kärsii hyvin vaikeasta migreenistä, ja joka ei halua saada kohtausta, jonka vuoksi seuraavat 3 päivää menee hitonmoisissa säryissä, ja kivuissa, tunto pois puolesta naamaa, tai jopa puolesta kroppaa, oksentaa ..

Ja sellainen, joka ei tunne tarvetta alistua joka hemmetin typerän käskyttämisen alle, jotta komean virkanimen takana, huonosta itsetunnosta kärsivän, mitättömän surkimuksen huono itsetunto ym. kompleksit, ja traumat helpottaisivat edes hetkeksi.

Työpaikan virkistyspäivät pelkkä vitsi.

27/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai missään virkistyspäivässä tuollaista ole? Meillä työnantaja vie teatteriin ja ravintolaan. Surkeita työpaikkoja teillä...

Veljen työporukka tuli huvipuistoon virkistymään! Mutta mä en tiedä, millainen ihminen mun veli on, ku se ei suostunut tulemaan mun laitteeseen! 😄

Vierailija
28/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistyspäivät on tosi mukavia, mutta kaiken pitää perustua vapaaehtoisuuteen. Meillä on aina useampi aktiviteetti vaihtoehto mistä valita eli ketään ei pakoteta tekemään mitään. Yhtenä vaihtoehtona on aina omatoiminen kävelyretki ja usein myös uimahalli. Aktiviteettien jälkeen kokoonnutaan sitten joko syömään tai pullakahville kaikki saman pöydän ääreen.

Olen itse vähän arka osallistumaan liikuntajuttuihin, mutta olen rohkaistunut kokeilemaan virkistyspäivillä niin suppailua kuin jousiammuntaakin. Joskus olen todennut että liian hurjaa (mm. kiipeily) ja mennyt uimaan tai kävelylle. Ikinä en olisi mennyt suppailemaan jos olisi ollut pakotusmeininki.

Vierailija
29/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli varmasti provo, mutta jos ei niin millainen ihminen palkkaa tuollaisen ihmisen HR-tehtäviin joka dissaa muita? Tuollaiset tyypit vaihtoon!

Vierailija
30/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nolo ihminen, ihminen joka ei uskalla heittäytyä virtaan. 👎👎👎👎👎

Vierailija
31/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt, että on yrityksiä, joiden toimintaidea on järjestää näitä virkistyspäiviä. Jotain värikuva-ammuntaa ja pakopelejä. Ajanhukkaa.

Vierailija
32/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nuo työpaikan virkistyspäivät sisältävät sellaista toimintaa, mitä kukaan ei vapaa-ajallaan ikinä haluaisi tehdä, ainakaan virkistysmielessä. Sen sijaan esimerkiksi jokin kauneushoitolassa käynti, tai mikä kenellekin on sitä mieluista virkistäytymistä, on usein ehdottomasti pois laskuista.

Mieluummin teen normaalin työpäivän kuin "virkistyn" jossain virkistyspäivässä.

Vierailija
33/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkyky ei parane mistään roikkumisesta tai riehumisesta. En edes saisi roikkua, mutta syy siihen on vain minun ja lääkärini välinen asia. Ei kuulu esimiehelle millään tavalla.

Vierailija
34/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä: saan helvetillisen päänsäryn jos roikun pää alaspäin, viimeksi ilmajoogassa tuli todettua tämä.

Vierailija
35/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä edellinen virkistysiltapäivä ennen Koronaa.

Erilaisia toimintarasteja:

-seinäkiipeilyä

-jalkapalloa jättipallolla (onko norsupalloa?)

Jne.

-lopussa kahvirasti, josta sai siirtyä saunaan tai lähteä kotiin. Käsitin että 70 hlön työyhteisöstä alle 5 oli käynyt saunassa, kun kaikki halusi vaan mahdollisimman äkkiä kotiin.

Vierailija
36/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänilonsa ja leikkimielisyytensä menettänyt katkeroitunut ja tylsä aikuinen. Kuten ketjun aiemmin vastauksista näkee, niitä löytyy paljon.

Vierailija
37/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, jonka mielestä virkistyspäivänä on tarkoitus virkistyä. Jos vaihtoehtona on peruskoulutasoinen leikkiminen, teen mieluummin töitä.

Vierailija
38/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pätkääkään kiinnosta mitkään muka yhteishenkeä kohottavat ja hauskat tietovisat, ihmispyramidit ja jostain tai mistään mitenkään päin roikkumiset. Se yhteishenki tulee yhdessä töitä tehden, jos on tullakseen. Ja itseni löydän muuten kuin roikkumalla jostain.

Vierailija
39/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: minulla on niin paljon ylipainoa, etteivät jalkani mahdu puolapuiden välistä XD Muutenkin moinen liikuntasuoritus olisi minulle varmasti mahdottomuus.

Vierailija
40/67 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai missään virkistyspäivässä tuollaista ole? Meillä työnantaja vie teatteriin ja ravintolaan. Surkeita työpaikkoja teillä...

Veljen työporukka tuli huvipuistoon virkistymään! Mutta mä en tiedä, millainen ihminen mun veli on, ku se ei suostunut tulemaan mun laitteeseen! 😄

Hei Huvipuistohullu, saako kysyä kysymyksen? Mitä töitä teet talvisin, kun huvipuistot on kiinni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi