Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on työtön eikä ole ammattia

Vierailija
27.02.2021 |

niin pääseekö silti töihin vaikka työkkärin kautta? Vai miten se homma oikein toimii?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä edes saa oikeutta työttömyyskorvauksiin. Hae koulupaikka ja opintotuki.

Vierailija
2/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työkkäristä riipu vaan työnantajasta. Kyllä joihinkin töihin pääsee ilman ammattiakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58v eukko.Lähihoitajaksi pakoitettu, Te- toimiston karenssin uhalla. Työttömänä olen, en kelpaa mihinkään.

Vierailija
4/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päästä töihin, mutta riippuu ihan kokonaistilanteesta.

Vierailija
5/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin kautta "pääset" joko ilmaistöihin tai vuosikausia työttömänä oltuasi ehkä hetkeksi palkkatukitöihin SPR:n Konttiin tai johonkin vastaavaan pilipalipaikkaan.

Vierailija
6/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä löytyy, ellei ole nirso.

Vierailija
7/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 58v eukko.Lähihoitajaksi pakoitettu, Te- toimiston karenssin uhalla. Työttömänä olen, en kelpaa mihinkään.

Samoin. Minut laitettiin lähihoitajakoulutukseen, kun yt- neuvotteluissa, 15vuoden media- alan jälkeen, jouduin pois firmasta. Te- toimistossa sanottiin, että ikäiseni ( 55v), ainoa vaihtoehto on lähihoitajakoulutus. Vihaan hoiva- alaa, mutta oli pakko kouluttautua alalle. Olen ehkä huonoin hoitaja ikinä. Kannattaako pakolla kouluttaa ihmisiä alalle, joihin ei ole mitään motivaatiota ?