Mistä kertoo jos usein katseita vastakkaiselta sukupuolelta, mutta kukaan ei ole koittanut iskeä?
Kommentit (32)
No esim minä olen 151cm/ 120kg nainen. Minulla on erikoinen permanentti ja erikoiset vatteet. Saan usein katseita miehiltä, mutta en usko, että kyse on todellakaan sellaisesta ihailusta..
Vaikka se ehkä siltä voi tuntuakin..
Mulle sanoi aikoinaan, että on korkea kynnys lähestyä kaunista naista.
Tämä siis silloin kun olin nuori ja nätti. Nyt en ole kumpaakaan ( mutta sama ukko on ollut 30 vuotta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö katseet tulee lapsilta eli 16-27 vuotiailta. Itse olen jo yli 30 reippaasti.
T.apOk. Miten olet toiminut, kun katsot ihan kivan näköisen noin 27 vuotiaan naisen silmiin ja hän katsoo sinuun kiinnostuneena?
no en minä nyt oikeastaan katsoa ketään silmiin. Maksimissaan ehkä 1 sekunnin ajan turvamatkan päästä eli yli 3 metriä. Olen tosissani. Yritän enemmän keskittyä omiin hommiin...
T.apMiksi sitten kyselet? Jos et meinaa päästä ikinä poikuudestasi eroon, niin kannattaako sitä edes katsoa naisiin päin.
No, kun kyllähän kaikkia muitakin tullaan iskemään vaikka olisivat selkä sinne päin. Niin miksi ei minua?
T.ap
Nimenomaan selkä sinne päin. Mutta jos naama on sinne päin, mutta silmät eivät niin siitä voi päätellä, että sinua ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian komea ja itsevarman oloinen. Itsellä sama juttu.
Hahaa, tuskin! :D
Taitaa mennä enemmän niin, että olet outo heppu, joka outoudellaan kiinnittää huomion, mutta katseet eivät ole kiinnostuneita, vaan vain katseita.
Outo, mutta komea. Peruspillu tietää, että mitään mahiksia ei ole, joten hiljaa pikku mielessään huokailee kaipuutaan miehisen varjoni lipuessa hitaasti mitättömän varjonsa ylitse.
Vierailija kirjoitti:
No eikös naisilla tuo tarkoita, että he eivät ole sinusta kiinnostuneet oikeasti ap.
Jos taas mies katsoo, mutta ei juttele niin se saattaa olla ujo tms..
?
Pelkäävät tulla torjutuksi. Sama naisilla, kaunis saa katseita, mutta monella miehellä itsetunto niin matala, etteivät uskalla tulla iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minulla on sama kokemus. Olen ruma ja epäviehättävä, eli katseet ovat ilmeisesti kauhistelua.
Todella harvoin tulee vastaan rumia naisia. Yhdentekeviä sitten onkin varmaan paljon, ja heistäkin moni voisi olla kiinnostava, jos keskustelisimme muutaman tunnin.
No, kun kyllähän kaikkia muitakin tullaan iskemään vaikka olisivat selkä sinne päin. Niin miksi ei minua?
T.ap