Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä huuhaata kannattavan opiskelukaverin kanssa?

Vierailija
27.02.2021 |

Minulla on opiskelukaveri, joka kannattaa kaikenlaista pseudotiedettä ja terveyshuuhaata, ja jakaa siihen liittyvää materiaalia mm. suoraan viesteillä joita pyytää kommentoimaan. Olen itse suorastaan allerginen tällaiselle. Mutta miten säilyttää sopu, kun ihmisen kanssa tulisi kuitenkin olla vielä pitkään tekemisissä opiskeluympyröissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että jos tuntee tarvetta antaa sellaisia sinulle jota ei niin kiinnosta, voisiko lähettää ne kaikki johonkin tiettyyn sähköpostiosoitteesi (anna sellainen osoite jossa ne eivät häiritse sinua). Sano että tavatessanne et halua keskustella niistä vaan jostain ihan muusta, ja että voi mennä tosi kauan ennen kuin katsot niitä sähköpostejakaan, jos ollenkaan.

Sano sitten vielä että pärjäät kyllä ihan hyvin myös ilman niitä, että välttämättä ei tarvi antaa...

Vierailija
2/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien kanssa voi tulla toimeen, sä voit sanoa että et halua häneltä viestejä, jos pahoittaa mielensä niin ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa innasta vai? Onhan tuo aika vakavaa.

Vierailija
4/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ajattelet näistä asioista eri tavalla. Ehdota, että puhutte muusta.

Vierailija
5/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset on vaan tajuaa tilanteen ja ovat heränneitä ja toiset ei haha haha 

Vierailija
6/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan ettö on muuten oikein mukava mutta sua on alkanut ärsyttämään nämä asiat. Ei ihmiset tajua vihjailua jos kuitenkin vastaat kiinnostuneesti.

Vierailija
7/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelppa innasen aavehiihtäjä ensi hätään ja jatketaan sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan