Kiihotun ainoastaan 18-22v pojista, olen 36v
Pokailen poikia vähintään kuukausittain. He ovat minun saaliini. Tapaan heitä nahkahousut jalassa. On uskomatonta, kuinka nuoren kalu sykkii terhakkaana, lihakset ovat pinkeät, hiukset tuuheat. Silmissä kiihkoa ja vähän pelkoa.
Oman ikäiset miehet ovat pääosin jo pahoin ukkoutuneita möhömahoja.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Trolliketju.
Kerro mikä täällä EI ole trolliketju.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän toi vielä onnistuu, mutta mites luulet tilanteen olevan 15-20 vuoden päästä?
No minä olen jo yli 60 ja kyllä noita koiria poikia riittää kun laittaa itsensä hyvään baarikuntoon ja vahvat meikit kasvoille, korkkarit jne. Kokemusta kymmenistä. Aika kokemattomia ovat, mutta mahtuu sitten joukkoon parempiakin.
Kyllä olen pitänyt aina vanhemmista naisista ja 20 vuotiaana ja 25 vuotiaana minulla oli useampikin 40-55 vuotias vanhempi rempseä nainen leikkikaverina. Omaikäiset ei vaan ole yhtä rentoja sängyssä ja yhtä innokkaita käymään kiinni ja yhtä hyviä ottamaan suihin. Nämä naiset taas ovat olleet todella hekumassa siitä että saavat kunnolla ba pitkään hyvää suuseksiä ja innokasta huomioonottoa. Olen itse aina rakastanut pillun nuolemista ja kiusoittelua ;)). Nyt olen 32 ja edelleen vanhemmat sytyttää