Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin toteuttaa fantasiani eli että olisin mua vanhemman naisen orja?

Vierailija
27.02.2021 |

Onko mitään ehdotuksia mistä sellaisia löytyy :D

M18

Kommentit (7)

1/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pane Tinderiin ilmoitus, vaikkapa.

Vierailija
2/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en halua kirjautua mihinkään uusiin paikkoihin vaan löytää instasta tai Twitteristä naisen joka suostuisi siihen :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en halua kirjautua mihinkään uusiin paikkoihin vaan löytää instasta tai Twitteristä naisen joka suostuisi siihen :D

Ap

No voi voi, mä en haluu, ku mä haluun et niin kuin mä haluun. Ihan näin aikuisen vinkkinä, näe pikkuisen vaivaa halujesi eteen. Hae vaikja se voikjari ihan itse keittiöstä, siivoa huoneesi ja pese vessa äläkä halua että äitisi tekee kaiken. Miehisty tai jatka tumputtamusta omassa huoneessasi AP.

Vierailija
4/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No voi voi, mä en haluu, ku mä haluun et niin kuin mä haluun. Ihan näin aikuisen vinkkinä, näe pikkuisen vaivaa halujesi eteen. Hae vaikja se voikjari ihan itse keittiöstä, siivoa huoneesi ja pese vessa äläkä halua että äitisi tekee kaiken. Miehisty tai jatka tumputtamusta omassa huoneessasi AP.

Mikä on ongelmasi?

Vierailija
5/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleppas poika tänne :) Laitetaan sut kuriin!

rva 46

Vierailija
6/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi kirjaudun johokin treffisovellukseen kun naisia on ihan ulkonakin kun käyn kävelyllä nykyään moni käy kävelylläkoronan takia? 

Ap

Vierailija
7/7 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä on ongelmasi?

Kiitos kysymästä, ei mikään. Voinko ehkä jotenkin auttaa sinua? Voikkari huoneeseesi ja lämmintä kaakaota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi