Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita yli kolmekymppisiä joille edelleen tulee välillä kipeitä ihonalaisia finnejä?

Vierailija
27.02.2021 |

Itselleni alkanut taas tulla ja epäilen syyksi maskinkäyttöä koska 8h naamalla töissä. Tätä maskipakkoa aikaisemmin ihossani ei ole enää vuosiin ollut oikein koskaan tuollaisia.
Ja en meikkaa ihoani, eli ei ole siitäkään kiinni että meikattu ihoni muhisi maskin alla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valitettavasti. Olen 31 ja nytkin kolme valtaisaa paukamaa naamassa. Mulla on aina ollut rasvoittuva iho, äitillä ja isällä molemmilla rasvainen iho ja toiselle pukkaa finnejä vielä 60+ iässä joten eipä tästä taida päästä ikinä itsekään...

Maski tekee mullekin lyhyessäkin käyttöajassa paiseita.

Oon käyttänyt niasiiniamidia aamuin illoin ja glykolihappokasvovettä, ne auttavat ihon kuntoon vähän. Eniten turhauttaa se, että mulla näkyy omasta naamasta pienikin "poikkeama" eli juuri maskin käyttö, sokerin syönti tms heti ja tuntuu että kaikilla muilla on vauvanperseiho, jopa teineillä parempi.

Vierailija
2/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v joo tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v.  mies ja tuli kivuliaita finnejä nenään ja leukaan..

Oli ruusufinni, johon sain hyvät lääkkeet. 

Vierailija
4/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hormonaalinen akne, jota hoidettu kaksi kertaa lääkkeillä. 22-vuotiaana, 32-vuotiaana ja nyt taas. Voi johtua myös siitä.

Vierailija
5/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologille. Kävin reilu 10 v sitten ja ei vieläkään yhtään finniä, ennen sitä tuli usein leukaan. Olivat sellaisia moukuroita, puristaessa tuli vain verta ja jäi arpia.

Vierailija
6/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viiskyt ja yhä vaan akne. Olen kokeillut ihan kaikkea. Raivostuttavaa. Nykyään kestää vielä kaksi kertaa kauemmin että iho paranee, koko ajan punainen laikku jossain.

Vierailija
7/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologille. Kävin reilu 10 v sitten ja ei vieläkään yhtään finniä, ennen sitä tuli usein leukaan. Olivat sellaisia moukuroita, puristaessa tuli vain verta ja jäi arpia.

Mitä sinulle siellä tehtiin? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
8/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi naamaan, kuin harvoin. Mutta selkään tulee helposti patteja, hormonaalista varmaan. Kun kuukautisten aikana etenkin tulee. Ja olen 38v.

Vierailija
9/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta ne ovat vähentyneet sen jälkeen kun täytin 35. Ennen niitä tuli useinkin, nykyään ehkä 3 vuodessa.