Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka kommentoi omalla nimellä ja naamalla

Vierailija
27.02.2021 |

ilkeyksiä Facebookissa niin miten kehtaavat? Ennen ajattelin, että parempi, kun tulisivat omilla tiedoilla kommentoimaan, mutta nyt... Onko se normaalia haukkua toista ihmistä nykyään? Ihmiset myös tuntevat yllättäviä tahoja niin mitä, jos se onkin työkaverin lapsi, pomon puoliso tai kuka vaan tuttu ketä haukutaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ainakin rehellisempää kuin haukkua nimettömänä. Ällöttää ihmiset jotka esittää ylimukavaa ja sitten selän takana haukkuvat eli varmaan just esim. av:lla haukkujista suurin osa on tällaisia.

Vierailija
2/3 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ainakin rehellisempää kuin haukkua nimettömänä. Ällöttää ihmiset jotka esittää ylimukavaa ja sitten selän takana haukkuvat eli varmaan just esim. av:lla haukkujista suurin osa on tällaisia.

Kai heitäkin on. Itse en haluaisi olla tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa, jos Facebookissa bongaisin noita kirjoituksia. En sitten tiedä olenko minä se outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään taas ajattelin ihan samaa. Aikuiset ihmiset ryhmäkeskusteluissa ovat todella julmia toisilleen. Itse ainakaan en uskalla juuri mitään missään ryhmässä kirjoittaa, kun työn kautta paljon tuttuja/asiakkaita. Ei viitsi oikein omia ajatuksiaan kaikille jakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä