Mikael Jungner kertoi Sanna Kiiskelle uskomattoman täsmälainin, jolla saa iskettyä naisen hetkessä
”Mitä sanoisit sellaisesta, että olette juuri tavanneet ja jutelleet hetken kahdestaan – sitten toinen osapuoli kysäisisi, että karataanko? Mikael Jungner kertoi podcastissamme, että kikka toimii. Mikael on tunnettu siitä, että vierellä on aina kaunis nainen. Häntä kannattanee uskoa. Ja tuossa ei siis karata vihille, vaan ihan vain jonnekin rauhallisempaan paikkaan tutustumaan siihen toiseen ihmiseen, ” kirjoittaa Sanna Kiiski.
”Mikael oli varsinainen lainiautomaatti. Hän on menestyksekkäästi käyttänyt myös lausetta ”Tykkäisitkö, jos näykkisin sun korvaa?”, kerrotaan kirjassa.
Kommentit (55)
Onko kirjassa kuvia kun ne nussii?
Oikeasti?! Ihan jo pelkästään nuo lainit lukemalla tuli vähän oksennusta suuhun. Hyi yök sekä lainit että kyseinen mies.
Luojalle kiitos ettei joku jungner tule koskaan iskemään mua.
Vierailija kirjoitti:
Pilke silmäkulmassa, ilo, hymy, itsevarmuus ja tietty rauhallisuus vetoavat Jungnerissa. Kesy peto mieheksi.
Hyvin opeteltu rooli vai oma itsensä? Kukapa tietää. Onhan se älykäs mies, osaa puhua ja on empaattinen. Toisaalta aina herää pieni kello soimaan kun näkee miehen joka on liian hyvä ollakseen totta (kokemusta narsistisesta miehestä). Saatan olla täysin väärässäkin. Toivottavasti joku nappaa pois kuljeksimasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset näkee jungnerissa? rotannäköinen per se naama. raha ja maineko?
Julkkis! Aina löytyy naisia, jotka ovat kiinnostunet julkkismiehestä. Ei väliä, onko rahaa, onko ulkonäköä, kuinka idiootti mies on, niin jotkut naiset ovat perään. Sama syy, miksi löytyy ihmisiä, jotka haluavat mennä jonnekin temppateirihin tai big brotheriin. Tavoitteena on, että pääsee Seiskalehteen ja pääsee pyörimään julkkispiireihin. Ja on näitä miehiäkin siis samalla tavalla.
Eikö se taivu Kiiskille?
Kun on sukunimenä.
Jungner sai ainakin mun sydämeni, kun häneltä mitä haluaisi jättää jälkeensä kuoltuaan.
Vastaus oli, ei mitään.
Näin pitäisi kaikkien toimia, ei jätä jälkeensä roskaa, katkeruutta eikä vihaa. Puf vaan ole poissa ja seuraavat jatkakoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt Jungneria lähinnä pellenä ja ihmetellyt millä se on lennellyt kukasta kukkaan ja huippupestistä toiseen. Jouduin korjaamaan käsitystäni nähtyäni kyseisen henkilön Farmissa. Olikin fiksu ja sivistynyt sekä selvästi lempeä itseään vähemmän älykkäitä (miehiä) kohtaan. En enää ihmettele mikä hänessä naisiin vetoaa.
Ei se elämäkään ole Jungneria helpolla päästänyt, eikö ole meinannut kuolla monta kertaa ja selvisi jopa levinneestä prostatasyövästä.
Veli teki itsemurharhan 18-vuotiaana kuten ex-vaimonsakin.
Tykkään lukea hänen haastattelujaan.
Onhan hän varmaan fiksu kaveri, mutta hän ei pystyisi tekemään minuun mitään vaikutusta, koska ei ole lainkaan tyyppiäni. Olen aina ollut sellainen. Puhelahjat eivät auta pätkääkään, vaan oikeastaan ovat jopa miinus. Lurittelijathan lurittelevat kaikille. Ja usein sitten he eivät yhdessä suhteessa pysykään.
Miksi erosi Maria Jungnerista, pettikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt Jungneria lähinnä pellenä ja ihmetellyt millä se on lennellyt kukasta kukkaan ja huippupestistä toiseen. Jouduin korjaamaan käsitystäni nähtyäni kyseisen henkilön Farmissa. Olikin fiksu ja sivistynyt sekä selvästi lempeä itseään vähemmän älykkäitä (miehiä) kohtaan. En enää ihmettele mikä hänessä naisiin vetoaa.
Onhan se älykkö, joten ei ihme että pääsi aikoinaan jopa Ylen johtajaksikin. Ja viime aikoina nähdyistä kuvista päättelin, että on jotenkin nuorentunut. Kasvoihin tullut lisää pyöreyttä. Kivalta ja fiksulta mieheltä vaikutti kun olin mukana ystäväni jutellessa ko miehelle vuosia sitten eräässä tapahtumassa.
Yök. Tuo korvannäykkiminen. Yök.
Minusta paremmin kuin mikään laini toimii se, että on aidosti kiinnostunut naisesta ja kuuntelee tätä, eikä vaan puhu itsestään. Sitä vaan ei ole helppo teeskennellä. Tosi monet miehet tekevät sen virheen, että puhuat treffeillä vain itsestään.
Luulen, että joidenkin aika rumien miesten yksi menestyksen salaisuus on tuo. Esimerkiksi Hjallis Harkimo saattaa olla aika hyvä kuuntelija. Toki on myös varakas, mutta ei se yksin selitä menestystä.
N58
Vierailija kirjoitti:
naisille ei merkitse ulkonäkö mitään. riittää että on lompakossa riittävästi.
Useimpien (naisten) mielestä ihmisissä on varsin paljon muita merkittäviä asioita ja ominaisuuksia, kuin ulkonäkö ja raha.
Vähän surkeaa, jos itse takerrut vain näihin kahteen.
No ei kyllä toimi. Hyi yök, nyt meni yöunet. Onkin vaihtelua juosta pakoon Mikael Jugneria kun koko viime yön keitin kahden litran pumpputermoksiin raivolla kahvia.