Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omistatko pashamuotin ?

Vierailija
27.02.2021 |

Puisen vai muovisen ? Panostato pääsiäiseen muuten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan, kumpikin on . Kuuluu meidän ortodoksi perinteisiin .

Vierailija
2/8 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en. Pashaa olis kyllä vinkeetä kokeilla tehdä itse. Ainoa hyvä asia mignoneiden lisäksi pääsiäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ostan aina pashaa pääsiäisenä kaupasta pikarin tai pari. Voisi sitä kyllä itsekin tehdä joskus. Tykkään rahkajälkiruoista ja -leivonnaisista, ja ne kuuluvat pääsiäiseen ja kevääseen ylipäätään.

Vierailija
4/8 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan puisen, käytössä joka vuosi, vaikka en ole ortodoksi.

Vierailija
5/8 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin pashareseptejä. yök.

Vierailija
6/8 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin muistisairaan äitini kaappeja siivotessani muovisen pashamuotin. Joskus lapsuudessani vuosikymmeniä sitten tehtiin kotona pashaa, ja se oli mielettömän hyvää. Voisin tietysti ottaa muotin käyttöön - äiti ei enää sillä tee mitään - mutta mieheni on allerginen mantelille, eikä pasha ilman mantelia tunnu oikealta.

Vierailija
7/8 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina joskus tehnyt pashaa, jos on tullut vieraita. Omalle väelle ei kannata tehdä, kun mieheni ei juuri syö maitotuotteita ja toinen lapsistamme inhoaa kaikkia hapanmaitotuotteita, joten syöjinä olisimme vain minä ja lapsista toinen. Mutta jos teen, käytän pastalävikköä.

Vierailija
8/8 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puisen. Joka vuosi tulee käytettyä. Panostan muutenkin pääsiäiseen. Viime vuonna jouduin viettämään pääsiäistä yksin, mutta muina vuosina on vähintään mun vanhemmat ja lapset puolisoineen olleet meillä syömässä.