Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi muokkaat Tori.fi:ssä ilmoituksen otsikkoon "MYYTY" ??!

Vierailija
27.02.2021 |

Kun tuote on myyty, eikö ilmoitusta voi vain poistaa? Mikä pointti? Häh

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä on tullut paljon kyselyitä ja ihmiset "jonottaa" tuotetta, on helpoin laittaa että myyty ettei ihmiset odottele turhaan.

Näkee sen siitäkin kun ilmoitus on poistettu, että myyty on.

Vierailija
22/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, en halua että mulle tulee viestejä lainkaan, kun niitä tulee jos on jo aikaisemmin laittanut ostaja viestin vaikka ilmoitus poistuu silti niitä kysellään niin kuin jo laitoin, myyty info ilmoituksessa hetken niin kukaan ei enää kysy sitä tavaraa. Mitä muuta on sinulla vielä ongelmaa ? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jo pelkästään ne Varattu-lisäyksetkin, vaikka ne toki ymmärtääkin. Itse en ees kehtaisi varata saati myyjänä antaisin varata, nopein saa tuotteen ja sillä siisti. Monestikin muutaman euron tuotteista kyse, niin jos kiinnostaa, niin ostat, ja jos tulikin huti, niin sitten laitat kiertoon. Viitsisi alkaa mitään ylimääräistä toisen aikaa kuluttamaan johonkin varailuun ja sitten sovitaan, milloin sopis tulla, vai sopisko sittenkään, ja pahimmillaan varaajasta ei sitten enää kuulu eikä näy.. 🤦‍♀️

Vierailija
24/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 , niin kuin jo kirjoitin, monet kysyy sitä silti varmistaakseen että onko myyty kun ilmoitus on poistunut.

Vierailija
25/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, niinpä, itse en ikinä varaa. Mulla on siellä aina 100-200 ilmoitusta muutenkin.

Vierailija
26/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21 , niin kuin jo kirjoitin, monet kysyy sitä silti varmistaakseen että onko myyty kun ilmoitus on poistunut.

Voi elämän kevät miten yksinkertaista porukka on noitten ilmoitusten kanssa. Varmaa tori.fi haluaa että kauppa käy ja myydyt tuote ilmotukset poistetaan. Ne vasta vattumaisia ilmoituksia on mihin laitetaan esim. Varattu sinne myynti-ilmoituksen loppuun. Kiva avata ilmotus nähdäkseen että ei tu kauppoja.

Vierailija
27/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuotetta on kydynyt moni.

Silloun on helpompaa hetkeksi laittaa noin kuin kirjoittaa jokaiselle erikseen.

Vierailija
28/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitetaan kaikille viestiä laittaneille että on myyty. Niin ei tarvi jokaiselle erikseen vastata että meni jo. Tai eihän sitä välttämättä tarvitse vastata mitään kun poistaa vaan ilmoituksen. Mutta kohteliasta edes ilmoittaa että on myyty ja sitten poistaa. Jos siis kyselijöitä on ollut paljon.

Vierailija
29/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoloogista kikkailua. Sapettaa kun mukamas hyvä diili meni ohi. Sitten kun se ilmestyy uudestaan myyntiin niin heti tartutaan koukkuun.

Vierailija
30/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää jo pelkästään ne Varattu-lisäyksetkin, vaikka ne toki ymmärtääkin. Itse en ees kehtaisi varata saati myyjänä antaisin varata, nopein saa tuotteen ja sillä siisti. Monestikin muutaman euron tuotteista kyse, niin jos kiinnostaa, niin ostat, ja jos tulikin huti, niin sitten laitat kiertoon. Viitsisi alkaa mitään ylimääräistä toisen aikaa kuluttamaan johonkin varailuun ja sitten sovitaan, milloin sopis tulla, vai sopisko sittenkään, ja pahimmillaan varaajasta ei sitten enää kuulu eikä näy.. 🤦‍♀️

Siis minä laitan aina varattu silloin jos ollaan sovittu vaikka ostajan kanssa klo 10, että hän tulee hakemaan klo 16 jälkeen. Jos siis kyseessä tuota josta tulee hirveästi kyselyitä. Sitten kun kaupat on tehty niin poistan tuotteen heti. Se varattu on siinä siksi ettei kukaan enempää kyselisi.

Vierailija
31/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, niin, ostajat on yksinkertaisia, siksi laitan aina jo otsikkoon hetkeksi MYYTY ilmoituksen jotta en saa turhia viestejä tuotteesta. Jos se on sinulle ongelma niin mitä siihen nyt sanoisi,voi voi.

Vierailija
32/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, itse laitan myyty silloin kun se on myyty. En jaksa kikkailla kun muutenkin on todella paljon tuotteita myynnissä, joka päivä useat kaupat.

Vierailija
33/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjälle on helpompaa ja nopeampaa laittaa ilmoitukseen myyty, kun tuhlata aikaa ja ruveta yksitellen laittamaan viestiä kyselijöille ja jahkaajille. Ja nämä jahkaajat näkevät, että tuote myyty, turha kysellä enää.

Loogista olisi olettaa että tuote on myyty, kun sen ilmoitus hävinnyt, mutta käytännössä monet ihmiset eivät näytä olevan kovin loogisia.

Vierailija
34/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saattaisin toimia noin siinä tapauksessa, jos olisi riskiä jostain vänkäävästä ostajasta. Eli että myynti-ilmoitukseni kuvineen olisi siellä vielä näkyvillä, kunnes kaupat on sovussa saatettu loppuun asti. Eli jos tulee vaikka kunnosta, mitoista, väristä tms. jälkikäteen marinaa, niin voi katsoa että kyllä oli mainittu ilmoituksessa ja kyllä näkyi kuvassa.

Vierailija
35/35 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saattaisin toimia noin siinä tapauksessa, jos olisi riskiä jostain vänkäävästä ostajasta. Eli että myynti-ilmoitukseni kuvineen olisi siellä vielä näkyvillä, kunnes kaupat on sovussa saatettu loppuun asti. Eli jos tulee vaikka kunnosta, mitoista, väristä tms. jälkikäteen marinaa, niin voi katsoa että kyllä oli mainittu ilmoituksessa ja kyllä näkyi kuvassa.

Tällaisellehän ei ole tarvetta, koska yksityisten henkilöiden välisissä kaupoissa ei ole virhevastuuta tai muutakaan mahdollisuutta valittaa tuotteesta.