Onko teistä kommenttienne perusteella luultu jotain muuta kuin mitä olette, tai reagoitu ihan oudosti palstalla?
Minua on pariin otteeseen luultu mieheksi, vaikka olen nainen. Kerran sanoin, että en pidä tupperware-astioista, toisen kerran syytä en muista.
Ja kerran joku sai suorastaan pelottavan vihakohtauksen, kun sanoin jotain poikkipuolista (lumppu)kengistä, jotka hän meinasi ostaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Koskela-ketjussa joku epäili minua murhaajan vanhemmaksi. Koska sanoin jotain sensuuntaista, etten hyväksy murhaajien kotitalojen pällistelyä, koska se häiritsee naapureita.
Parisuhdeväkivalta-ketjussa joku alkoi jostain käsittämättömästä syystä tivata, olenko äänestänyt Vihreitä. No en ole ja vaikka olisinkin, mitä se liittyy aiheeseen?
Käytpä hurjissa ketjuissa.
Minua syytettiin keski-ikäiseksi mersumieheksi kun kritisoin kerran kovasti polttoaineverojen nostoa :D Olen kylläkin nuori nainen ja vieläpä vihertävä (mutta en niin vihertävä että polttoaineen verotuksen pitäisi olla päätöntä)
Aina luullaan joksi muuksi mitä olen.
-minua ei koskaan uskota naiseksi
-minua väitetään aina provoksi
Jos tämän palstan juttuihin on uskomista, minun on luultu kommenttieni perusteella olevan eri sukupuolta, eri ikäinen, eri yhteiskuntaluokkaa ja eri elämäntilanteessa kuin olen. Noin niin kuin esimerkkeinä vain. Paljon muutakin on luultu, ja kertomiani faktoja ei ole uskottu.
On haukuttu läskiksi, vaikka olen hoikka ja muuta vastaavaa.
On luultu mieheksi ja myös transnaiseksi. Yhtä ihmissuhdettani on pidetty sepitteenä :D
Minua väitettiin provoksi joskus kun kerroin keliaakikkojen äitinä omat vinkkini gluteenittomaan leivontaan.
Ei vastannut kuulemma googlaamalla saatuja tuloksia niin enhän voinut olla muuta kuin provo.
Vierailija kirjoitti:
On luultu mieheksi ja myös transnaiseksi. Yhtä ihmissuhdettani on pidetty sepitteenä :D
...ja toki myös yksinhuoltajaksi, sinkuksi ja frigidiksi on luultu.
Olen lapseton ja suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Koskela-ketjussa joku epäili minua murhaajan vanhemmaksi. Koska sanoin jotain sensuuntaista, etten hyväksy murhaajien kotitalojen pällistelyä, koska se häiritsee naapureita.
Parisuhdeväkivalta-ketjussa joku alkoi jostain käsittämättömästä syystä tivata, olenko äänestänyt Vihreitä. No en ole ja vaikka olisinkin, mitä se liittyy aiheeseen?
Koskela- ja muut tuollaiset ketjut voisi poistaa samantien. Mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu missä joku asuu tai miksi pitää viikkotolkulla muutenkaan vääntää tuollaisista asioista. Taitaa näin korona-aikana monen oma elämä olla todella tylsää.
Ja kyllä minua on luultu ja ymmärretty väärin täällä ja muualla somessa lukemattomia kertoja.
Miuu on väitetty naiseks, mut kait se on naisten joku sairas taktiikka saada peniskuvii, kyseenalaistetaan miehen sukupuoli…
Haha todellakin on. Olen aivan erilainen kun on luultu. Lisäksi minuakin on luultu mieheksi, sekä täällä että eräällä toisella palstalla.
Mua on luultu kauniiksi naiseksi koska oon kaunis tyttökaveru.
Siis jonne avlla esittämässä. Pettynyt ihmisiin tästä lähtien aina.
Monta kertaa. Aina joku haluaa käsittää tahalteen väärin ja tehdä oletuksia. Olen kyynistynyt palstan myötä.