Onko teistä kommenttienne perusteella luultu jotain muuta kuin mitä olette, tai reagoitu ihan oudosti palstalla?
Minua on pariin otteeseen luultu mieheksi, vaikka olen nainen. Kerran sanoin, että en pidä tupperware-astioista, toisen kerran syytä en muista.
Ja kerran joku sai suorastaan pelottavan vihakohtauksen, kun sanoin jotain poikkipuolista (lumppu)kengistä, jotka hän meinasi ostaa.
Kommentit (28)
Mua on luultu toisaalta eläkeikäiseksi tyhmäksi vanhukseksi ja toisaalta nuoreksi vihervassariksi. Joku on suuttunutkin mulle aivan suunnattomasti, kun ei osaa lukea mitä oon kirjoittanut. Luullut mun olevan joku ylimielinen älykkö, joka kehuu itseään.
Minua on kutsuttu kokoomuspeikoksi (?) vaikka olen äänestänyt sdp:tä koko ikäni.
Minua luullaan aina naiseksi, kun kerron parisuhde/kumppanikokemuksistani sukupuolia mainitsematta. Olen siis heteromies.
On luultu mieheksi, varsinkin ns. setämieheksi.
On pidetty Pietarin trollina niin monta kertaa, etten ole jaksanut laskea niitä, asialla ei ole itselleni mitään merkitystä, koska en arvosta kyseistä ihmistyyppiä jotka näin typeriä kommentteja tänne kirjoittelevat.
On luultu mieheksi, vaikka olen nainen. Ja kun sanoin olevani nainen, tämä vihamielinen tyyppi vielä epäili että olen naiseksi identifioituva mies eli transsukupuolinen, vaikka olen biologinen nainen munasarjoilla ja kohdulla. Näin tapahtui keskustelussa, jossa esitin maltillisen maahan.muutto.kriittisiä ja moni.kulttuurisuus.kriittisiä näkemyksiä.
Samassa keskustelussa minua luultiin myös PS:n äänestäjäksi, vaikken ole koskaan äänestänyt kyseistä puoluetta. Kirjoitustyylistä päätellen näytti siltä että sama tyyppi oli asialla.
me provoilijat keksitään juttuja ja sitten ulvotaan naurusta, kun joku kiljuu ” minä tunnen sinut”. parhaan jutun keksijälle tarjotaan pizzat.
Minua on järkähtämättömästi väitetty erääksi toiseksi nettikirjoittajaksi jonka mielipiteet ovat olleet erittäin törkeitä ja täysin päinvastaisia kuin omani ja kirjoitustyylikin erilainen. Ilmeisesti siksi, että tätä kirjoittajaa ja minua yhdistää yksi ainoa asia, molemmat meistä olemme sanoneet erittäin kovasanaisesti takaisin eräälle toiselle törkykirjoittajalle, mitä kovin moni ei ole uskaltanut tehdä.
Minulla on valeprofiili jossa olen asunut ulkomailla.