A P U A pelkään, että oon vahingossa raskaana 6. kuulla! :o
Meen ostamaan testin huomenna, sillä se sit selviää varmaksi, mutta kamala ahdistus tuli, kun aloin miettimään lihomista ja muita outoja oireita, jotka voivat viitata raskauteen. Menkat ovat tulleet, mutta ne on olleet oudon niukat.
Kommentit (34)
En oo trolli.
Ensimmäinen lapsi oos kyseessä ja ei todellakaan toivottu! Oon opiskelija enkä pystyisi pitämään huolta lapsesta!
Vahingossa? Eiköhän me molemmat tiedetä miten vauvoja tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vahinko=jokin asia tapahtuu ilman, että sitä suunnitellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukastui ja kaatui peniksen päälle.
Mikäli asia olisi noin, ei auta kuin sopeutua ajatukseen vauvasta. Adoptointi on mahdollisuus, mutta sitä ei kannata päättää ennen lapsen syntymää. Jos lapsi syntyisi, pärjäät kyllä, meillä on yhteiskunta, jossa tulee toimeen, vaikkeivät elämän puitteet olisikaan täydellisesti valmiina.
Kyllä pystyy opiskelija huolehtimaan
No jos seksiä harrastaa, on aina mahdollisuus raskautua. Siksi itse en nuorena opiskelijana harrastanut seksiä ollenkaan koska en missään nimessä halunnut lasta. Jos nyt on sattunut käymään köpelösti niin sen kanssa on sitten vain elettävä. Saatko kuitenkin vanhemmiltasi apua ja tukea?
Miksi ostat testin vasta huomenna? Osta nyt ja tule sitten kertomaan, oletko raskaana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukastui ja kaatui peniksen päälle.
Tuohan ois sitten tapaturma.
Taidat olla vähän yksinkertainen riidanhaastaja.
Etkö todellakaan tiennyt aikaisemmin, miten niitä lapsia tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin niitä ehkäisyä käyttämällä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vielä jaksat jauhaa samaa provopskaa.
Joku onnellinen saa kauan odotetun adoptiolapsen :)
Tiedän kyllä miten lapsia tehdään.
Yhteiskunnalta saa tukea, mutta en usko, että oma jaksaminen riittäisi äidiksi.
Ei sitä noilla viikoilla kyllä voi enää abortoida vaan pitää tai antaa adoptioon. Kaikki ei varmaan ihan kunnossa ole jos 6kk kohdalla ei vatsasta huomaa tai sitten on tosi lihava eikä sekään hyvä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tulin vahingossa raskaaksi, sillä pari vuotta aikaisemmin oli tehty sterilisaatio, jonka ehkäisyteho on korkein mahdollinen, mutta silti tulin raskaaksi. Ja muisten lääkärin kertoneen näin tapahtuvan 10-15 naiselle vuodessa. Mikään ehkäisy ei ole 100% varma, jos harrastaa seksiä.
..
Ei muuten välttämättä näy enää testissä. Tai olen kuullut, että jos raskaus on jo pitkällä, se ei testissä enää välttämättä näy. Mutta eiköhän ne neuvolassa tsekkaa, jos vahva epäilys on. Ultralla tai doplerilla sydänäänet.
Vain nainen voi sanoa noin.
voi hyvää päivää.
Jos arvelet olevasi niin pitkällä, niin suosittelen ottamaan suoraan yhteyttä neuvolaan ja käymään siellä. Onko tuntunut muljahduksia (siis vauvan potkuja) mahassa? Onko sulla lapsia entisestään? Vaikka rehellisesti sanottuna kyllä trollilta kuulostaa. :)