Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on korkea aika sulkea myös Alko samaan aikaan, kun ravintolat suljetaan!

Vierailija
27.02.2021 |

Ja lisäksi kauppoihin oluen ja siiderin myyntikielto kolmeksi viikoksi! Muuten niitä toisiaan kaulailevia ja laulavia ryyppyporukoita ja pesiytyy yksityisiin koteihin ja vastaaviin. Jo korona leviää taas edelleen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Ei ehdi edes kunnon kiljua panna valmiiksi tässä ajassa.

Onneksi itsellä on pönttö nytkin valmiina. Nam!!!

Vierailija
2/2 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki paikat pääkaupunki seutu muka sulun alla? Pizeriat,ruoka paikat myy kaljaa! Joten turha puhua alkon,kaupojen alkoholi pitoisten tarjonan myynti kielto.Olen muuten alkoton vanhus!.Mutta hieman malttia ajatukset toivomiset.Itse toivoisin suositukset lopetetaan maski pakko pääkaupunki seutu: Kaupat,pankit,julkinen liikenne,Vaikka kuinka metro tilaa olisi tai pussit. Yksi eläkeläinen todella vanha,vetoo ei käytä maskia nenä vuotaa.Ei käytä pankki kortia,ei hanki: Joku voi ryöstää.Eli maskitomana matkustaa pussilla,vaihto metroon Itis kauppa keskus jonotaa maskitomana rahojaan käteisenä ja ei ota rokote.Iän puolesta olisi saanut jo sen.Ilkuu minua kun toimin ohjeistusten mukaiseti.Noita maskitomia vanhuksia,joilla jalat ripeästi kulkee milläkin tekosyy: ei maskia.Pitäisi laitaa kuriin ja kuri tulee maski pakko kaikille  ,Ei suositus!Aina syylistetään koronan leviäminen lapset,nuoret ja aikuiset ihmiset, Ei katsota itseä peiliin ja mietitä miten itse toimitaan.On helpoa otta rikka toisten silmästä.Mutta oma käytös ei nähdä nenää pidemälle.Ikkunat kytätän miten ihmiset liikuu: Työ,vapaa aika ja kaupat.Rynnätään piha roskikatos: Jos joku puhuisi.Päivystetään siellä ja ihmetelään kun ihmiset menee ohi terve terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla