Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Ellen Jokikunnas julkaisi videon lapsestaan ja sai törkyviestin näin ärhäkästi hän vastaa

Vierailija
22.12.2024 |

JUONTAJA Ellen Jokikunnas julkaisi Instagram-tarinoissaan videon, jossa hänen adoptiolapsensa Ralph James, 8, täyttää joulutorttuja hillolla.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010922251.html

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
2/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikeasti, että hakivat lapsen palvelijakseen, vai onko vaan trollausta? Mutta veemäinen kirjoitus kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos julkaisee jotain someen, se ei oikeuta vastaanottamaan vain hyviä viboja.

Some on some ja sieltä tulee yhtälailla suolaa kuin sokeria.

Vierailija
4/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että kommentin kirjoittaja päivystää täälläkin puolustelemassa aivopierujaan. 

Vierailija
5/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanampia vanhempia on vaikea kuvitella kuin Ellen ja Jari ovat. Varmasti rakastavat lastaan kovasti ja saa turvallisen kodin. Rakkautta. Toivon heille kaikkea hyvää ja paljon rakkautta. Valitettavasti maailmassa on myös paljon ikäviä ihmisiä joiden on pakko edes yrittää myrkyttää toisten elämä ja onni. 

Vierailija
6/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Onko se oleellista haluaako lapsi tehdä sitä itse vai yrittääkö tavallaan miellyttää vanhempia, jos joku on näyttänyt että teepä näin? Ehkä joku kommentoija sitten ajatteli että lapsen pitää saada olla huoleton lapsi? Ja äiti tekee leipomukset tai mummo. 

Vierailija
7/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muillekin tuntuu tulevan, joku takertuu aina hihaan, ihan ilman kuvia ja mitään kontaktia.

Vierailija
8/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on se lapsi joka ei tykkäisi puuhastella vanhemman kanssa. Mutta toki ilkeä mieli saa tästäkin jotain rumaa väännettyä. Ihanaa että vihdoin saivat lapsensa kotiin, ovat varmasti hyvät vanhemmat. 

Vierailija
9/29 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että Ellen ja puolisonsa ovat viimeinen saaneet lapsen, he ovat varmasti hyviä vanhempia. Mietin kuitenkin sitä, että pitääkö kaikki uusi ja ihana toitottaa somessa, entä jos keskittyisivät tutustumaan toisiinsa ja unohtaisivat somen vähäksi aikaa. Some tarjoaa utealiaille pällisteltävää, mutta en tiedä, onko se pitkällä juoksulla hyvä. En esittelee lapsiamme ja kotiamme somessa, käytän somea töissä päivittäin, mutta en halua jakaa siellä perheeni henkilökohtaisia asioita, eri asia, jos aikuinen jakaa vain omia henkilökohtaisia asioitaan. 

Vierailija
10/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei samalla lailla ala laittamaan someen lastaan kuin Rita ja Aki. Kaikki uutisoidaan itsestään ja lapsestaan ja välillä kerrotaan vielä kaikki seiska lehdessä. 

Vierailija
11/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että kommentin kirjoittaja päivystää täälläkin puolustelemassa aivopierujaan. 

Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Tökerö kirjoitus tuolta kommentoijalta, mutta tökeröä on julkaista someen lapsista mitään materiaalia. 

Vierailija
12/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voisi keskittyä siihen lapseen, kun on sen nyt saanut ja unohtaa some.

Vierailija
13/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä vaivaa?

Tyhmyys

Vierailija
14/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Onko se oleellista haluaako lapsi tehdä sitä itse vai yrittääkö tavallaan miellyttää vanhempia, jos joku on näyttänyt että teepä näin? Ehkä joku kommentoija sitten ajatteli että lapsen pitää saada olla huoleton lapsi? Ja äiti tekee leipomukset tai mummo. 

Siis mitä?

Vierailija
15/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapsesi someen ja olet itse vastuussa seurauksista. Oliko hyvä idea?

Vierailija
16/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei samalla lailla ala laittamaan someen lastaan kuin Rita ja Aki. Kaikki uutisoidaan itsestään ja lapsestaan ja välillä kerrotaan vielä kaikki seiska lehdessä. 

No niinpä, tai tuorein "Seiskapariskunta" Iida ja Arttu 🙄 Ja kuinka saatanan tyhmä pitää olla että näinä darkwebin ja deep faken aikoina postaa lastaan nettiin niin ettei edes kasvoja peitä, puhumattakaan nyt siitä että vie lapsensa yksityisyyden

Vierailija
17/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä somea, mutta Ellen tekee julkista työtä ja hänen on kai vähän niin kuin pakko näkyä, ettei unohdu. En tosiaan seuraa Elleniä somessa, niin en tiedä, ovatko hänen kaikki päivityksensä täynnä  adoptiolasta, vai onko nyt tartuttu pariin julkaisuun muiden joukossa. Eiköhän alkuhuuman jälkeen näidenkin elämästä taas löydy muutakin.

Mut joo, niin tyypillistä suomalaista etsiä kaikesta jotain negatiivista. Itse ainakin olen iloinen että lapsi sai vihdoin hyvän kodin ja perheen. Kuka tietää mitä hän on tähän mennessä joutunut kokemaan? 

Vierailija
18/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisistä materiaalin julkaisu somee pitäisi olla kiellettyä. Ja varsinkin julkkikset joilla on paljon seuraajia, niin edesvastuutonta! Jokaisella ihmisellä pitäisi olla oikeus yksityisyyteen ikään katsomatta, eikä vanhemmat voi päättää sitä lapsensa puolesta ja toisaalta lapsi ei ole itse kykenevä päätöstä tekemään. Sen takia somepalveluilla on ikärajoja. 

Jos minulla olisi aikoinaan ollut julkkisvanhemmat ja ne olisi minusta jakaneet julkisuuteen tietoja, että olisin itsekin sitten vanhempana julkkis ja jos vaikka töpeksisin jotain kaupungilla, niin Seiskasta löytäisin itseni, niin haastaisin vanhempani oikeuteen, koska ovat vieneet yksityisyyteni.

Vierailija
19/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni lapsia ei pidä sotkea someen lainkaan. Jos on ihan pakko, niin ainakin sitten niin, että lapsen kasvot ovat tunnistamattomissa. Lapsella on oikeus yksityisyyteensä. 

Vierailija
20/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kun on ihmisiä, jotka tykkää lapsista ja jopa adoptoivat lapsen. Haluavat jakaa onneaan myös somessa. Itse en tykkää lapsista enkä ole halunnut omia lapsia. Sen kun olen rehellisesti kertonut, niin olen saanut koko työyhteisön ja suvun kimppuuni haukkumaan minua vaikka millä nimillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän