Maskipakottajia nolottaa, kun maskit eivät auttaneetkaan!
Maskit on jo lähes kaikilla, mutta eipä näy olevan mitään vaikutusta tartuntamääriin. Ennemminkin päinvastoin.
Kommentit (25)
No jos tartunnaksi (nwo-havaintoja blogin mukaan) merkataan sekin että jollain vain EPÄILLÄÄN tartuntaa niin ei ihme että lukema yhtäkkiä kasvoi ulkonaliikkumiskielton oikeuttavaan määrään
Ensinnäkin nämä tartuntaryppäät ovat tulleet erilaista bileistä yms. missä ei varmasti ole kenelläkään maskit päässä. Ja harva niissä baareissakaan pitää maskia.
Toisekseen ongelma on se, että ihmiset käyttävät niitä maskeja ihan väärin. Jatkuvasti näkee uutissakin, kuinka ihmiset ottavat siitä keskeltä maskia kiinni ja korjaavat sen asentoa. Tämä on kaukana siitä kuinka niitä pitäisi käyttää.
Eli jos niitä maskeja käytettäisiin oikein ja välteltäisiin sellaisia joukkotilaisuuksia, joissa ollaan ilman maksia, olisi tilanne paljon parempi.
Olen onnekkaassa tilanteessa, että minun töihin ei korona vaikuta, mutta kyllä käy sääliksi näitä aloja, joilla on sitten kohta korkurssiaalto edessä.
Vierailija kirjoitti:
On se niiiiin vaikeaa ymmärtää, että maskiin jää pahimmat, jos satut yskäisemään tms . Lapsellista ja naurettavaa vängätä asiasta. Eihän ne kaikkea että, mutta yksi apukeino lisää. Itse näen kaupassa käydessäni useita maskittomia ihmisiä eli juuri näitä "oman elämänsä sankareita ", jonka vuoksi tilanne on pahentunut. Ei muuta kuin reissuun, baariin, kotibileisiin ja ilman maskia tietysti. Tyhmyys on yleistä Suomessa
Mutta kun yskivien ei kuulu liikkua mihinkään kotinsa ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut taaskaan kaikilla, kun kävin kaupassa. Kenelläkään alle 14v:llä ei ollut naamassa ja sitten näin noin 7 henkilöä (suurinosa miehiä), joilla ei ollut maskia naamalla. Yhdellä henkilöllä maski oli niin, että se peitti vain suun, mutta ei nenää.
Miksi et koskaan juttele kanssani, kun tuon esille Japanin tilanteen ja miten siellä tartunnat ovat pysyneet suht. hallinnassa? Siellä elämä on lähes normaalia.
Lähes normaalia? Mistä ovat joutuneet luopumaan siitä hyvästä? Yksityisyydestä ehkä. Vai pelkkä maskiko on riittänyt?
Mä käytän heti siitä hetkestä maskia julkisissa sisätiloissa kun suomea ei enää viedä osana eu:ta kohti liittovaltiota ja lopaalin eliitttin hallinta loppuu eikä meille tungeta keinolla millä hyvänsä lähi-idästä ja Afrikasta populaa.
"Mä lopetan heti tämän talon polttamisen kun eliitti lopettaa kalastamisen". Opettele ensin kirjoittamaan globaali ennen kuin alat kirjoittamaan mitään.
Viime aikoina onkin ollut yllättävä hiljaista maskipakottajien suunnalta. Jokin aika sitten joka media ja tuutti toitotti maskeista ja päivystävät dosentit säestivät, mutta nyt ovat kovin hiljaa, koska kai itsekin huomasivat, että tämä ei toiminutkaan.