Kerro mulle womancavesta
Mitä siellä on?
terveisin ajattelin hankkia sellaisen
Kommentit (17)
Kuvittelisin naisen luolan olevan joku huone missä on luku ja neulontatuoli. Tuon tuolin vieressä on pieni pöytä jossa on aikakauslehtiä ja viihdelehtiä kuten seiskaa. Isommalla pöydällä sitten ompelukone.
Vierailija kirjoitti:
No minä aion - kun lapsi muuttaa kotoa - ottaa hänen huoneensa omaksi makkarikseni. Sinne hommaan hyvän oman sängyn ja siellä saan illalla lukea sängyssä just niin kauan kuin huvittaa ja vaikka keskellä yötäkin sytyttää lukuvalon, jos herään, enkä saa uudelleen unta. Se on mulle luksusta, eikä tartte kuunnella miehen uniapnealaitteen puhalteluja.
Hommaan sinne myös kirjahyllyn ja vaatetangon, jolle saan silittää henkariin roikkumaan seuraavan viikon asut. Ei tarvitse tunkea vaatekaappiin niitä rypistymään uudelleen.
Ja sinne siirrän työpöytäni niin, että saan notkua netissä vapaa-ajalla JA tehdä töitä rauhassa, ovi kiinni.
Olennaista ei siten mulle ole se, että mulla olisi jotenkin erikoista tekemistä, joka vaatisi tilaa. Vaan että haluan oman reviirin, jolle kukaan ei tule koputtamatta. Omaa rauhaa siis.
Todellakin ymmärrän lähtökohtasi mutta eikö sulla ole tuon enempää kunnianhimoa?! Jos vain raha riittää niin hankkisin omaan womancaveen jääkaapit ja hieromalaitteet ja nojatuolit ja ihan mitä vain. Yhteen huoneeseenkin mahtuu niin paljon että huh huh.
Jos on rahaa. :( Näin naisena olen ollut tilanteessa jossa vain ei niitä euroja ole vaan kaikki ympärillä olevat ihmiset sukupuolesta riippumatta miehet naiset runkuttelee silmään vaatimusta vaatimuksen perään ja se on ihan kauheaa.
Eikö ne ole miesten juttu missä pidetään naisia vankina?
Womancave on pimeä, kostea, lämmin, noin 10-20cm pitkä pehmeä ja venyvä onkalo.
M
Koko kotimme on pitkälti naisluolani. On kynttilöitä, koriste-esineitä, kultaisia ja marmorisia yksityiskohtia ja vaaleanpunainen käyttöastiasto. Paljon tyynyjä ja pehmeitä materiaaleja, kirjoja sekä kasveja. ❤️
Vierailija kirjoitti:
M
Kiva mies on toki tervetullut caveen.
t nainen
Omassani on kaksi kirjahyllyä täynnä kirjoja, mukava sohva, iso pehmeä matto, himmennettävät valot. Paljon huonekasveja löytyy myös, sekä iso tv ja muutama pelikonsoli + niille pelejä. Muutama palapeli rasiassaan odottamassa kokoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Kiva mies on toki tervetullut caveen.
t nainen
Caveat emptor!
M
Vierailija kirjoitti:
Omassani on kaksi kirjahyllyä täynnä kirjoja, mukava sohva, iso pehmeä matto, himmennettävät valot. Paljon huonekasveja löytyy myös, sekä iso tv ja muutama pelikonsoli + niille pelejä. Muutama palapeli rasiassaan odottamassa kokoamista.
Miksi naisilla on aina palapelejä? Palapelit on ärsyttäviä.
Woman cave on semmoinen turvallinen piilopaikka minne arabi mies saa kutsun, kun ei yhteiskunta saa tietää että naisella semmoinen
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisin naisen luolan olevan joku huone missä on luku ja neulontatuoli. Tuon tuolin vieressä on pieni pöytä jossa on aikakauslehtiä ja viihdelehtiä kuten seiskaa. Isommalla pöydällä sitten ompelukone.
Mulla on kaksio. Toisessa huoneessa on musiikkistudio ja sänky ja toisessa joogasali. Ihan vain omassa yksityiskäytössäni. Ompelukonetta en osaa käyttää mutta puukäsitöistä sain hyvän arvosanan koulussa.
Lehtiä en ehdi lukemaan, varsinkaan mitään seiskaa. Gramexin lehti tulee, Teostosta taitaa tulla nykyisin sähköinen vai oliko se toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Koko kotimme on pitkälti naisluolani. On kynttilöitä, koriste-esineitä, kultaisia ja marmorisia yksityiskohtia ja vaaleanpunainen käyttöastiasto. Paljon tyynyjä ja pehmeitä materiaaleja, kirjoja sekä kasveja. ❤️
Mun pappa on tollanen ja mummi haukkuu papan kun miksi hankit kaikkea tuollaista sälää. :( ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksio. Toisessa huoneessa on musiikkistudio ja sänky ja toisessa joogasali. Ihan vain omassa yksityiskäytössäni. Ompelukonetta en osaa käyttää mutta puukäsitöistä sain hyvän arvosanan koulussa.
Lehtiä en ehdi lukemaan, varsinkaan mitään seiskaa. Gramexin lehti tulee, Teostosta taitaa tulla nykyisin sähköinen vai oliko se toisin päin?
Mitä siellä joogasalissa on? Matto lattialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä joogasalissa on? Matto lattialla?
Tilaa. Sitä tarvitaan jotta voi mukavasti harrastaa liikuntaa ja peilit. Jooga ym. välineitä. Kaiuttimet etätunneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on aina palapelejä? Palapelit on ärsyttäviä.
Mulla ei ole! Jo palapelin kokoaminen on tylsintä mitä tiedän.
Mun koko asunto on ollut eron jälkeen mun cavea. Kirjoja, mukava sohva, nojatuoli ja sänky ja iso telkkari, paljon pehmeitä torkkupeittoja mulle ja koiralle. Haaleilla väreillä sisustettu.
No minä aion - kun lapsi muuttaa kotoa - ottaa hänen huoneensa omaksi makkarikseni. Sinne hommaan hyvän oman sängyn ja siellä saan illalla lukea sängyssä just niin kauan kuin huvittaa ja vaikka keskellä yötäkin sytyttää lukuvalon, jos herään, enkä saa uudelleen unta. Se on mulle luksusta, eikä tartte kuunnella miehen uniapnealaitteen puhalteluja.
Hommaan sinne myös kirjahyllyn ja vaatetangon, jolle saan silittää henkariin roikkumaan seuraavan viikon asut. Ei tarvitse tunkea vaatekaappiin niitä rypistymään uudelleen.
Ja sinne siirrän työpöytäni niin, että saan notkua netissä vapaa-ajalla JA tehdä töitä rauhassa, ovi kiinni.
Olennaista ei siten mulle ole se, että mulla olisi jotenkin erikoista tekemistä, joka vaatisi tilaa. Vaan että haluan oman reviirin, jolle kukaan ei tule koputtamatta. Omaa rauhaa siis.