Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella McDonald myyjään kanssa?

kysymys_naisille
27.02.2021 |

Nainen, voisitko seurustella McDonald myyjään kanssa? taustalla keskenjäänyt kokkikoulu. palkka 1200 - 1800 eur kk viikkotuntimäärästä riippuen. mutta ok näköinen olisi muuten

"Would that be with fries, sir?"

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, joskus tapasin seurustellakin mäkkärissä töissä olevan kanssa. Nykyisin ollaan ihan vaan kavereita keskenämme ja hän töissä muualla nykyisin.

Vierailija
22/29 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos ei meinaa jäädä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Itselläni ainut kriteeri sen suhteen ollut ettei itse tarvitse ketään elättää. Tosin plussaa olisi, jos osaisi oman duuninsa nimen kirjoittaa oikein😉

Vierailija
24/29 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut Mäkkärissä myyjänä ja kyllä mulla aina on ottajia riittänyt.

Ilmeisesti tässä nyt kuitenkin mietitään että kelpaako tuollaisella näköalottomalla alalla oleva kumppaniksi. Mun palkka on noussut vuosien saatossa yli 7000€/kk joten kyllä sieltä rasvankärystä voi halutessaan päästä muuaalle.

Vierailija
25/29 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vois? Käy työssä. Sellaisen kanssa en joka jää mieluumin työttömäksi makaamaan kuin ottaa mäkkäriduunin. Työ voi poikia koulutusta ja uusia mahdollisuuksia. Toki siis työttömyydelle ei mitään voi, mutta jos kieltäytyis siivous tai mäkkäriduunista niin en.

Vierailija
26/29 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko niitä hamppareita ilmaiseksi mitenkään?

Vierailija
27/29 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Työ se on sekin.

Vierailija
28/29 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä, mutta humanisti-yhteiskuntatieteilijänä pohtisin, että jos mies olisi kanssani samoista aiheista kiinnostunut, miksei hänkin ole suunnannut kulttuuri- tai yhteiskunta-alalle. Vai onko vapaa-ajalla ja kuinka tavoitteellisesti?

Vierailija
29/29 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kyllä, mutta humanisti-yhteiskuntatieteilijänä pohtisin, että jos mies olisi kanssani samoista aiheista kiinnostunut, miksei hänkin ole suunnannut kulttuuri- tai yhteiskunta-alalle. Vai onko vapaa-ajalla ja kuinka tavoitteellisesti?

Olen minäkin noista asioista kiinnostunut, mutta ei minusta olisi yliopistoon noita lukemaan. Kyllä duunarikin voi olla sivistynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme