Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meno on aivan absurdia. Kallion pubeissa porukka eilen ilman maskia kaljan ääressä kylki kyljessä, samaan aikaan harrastukset ja koulut kiinni

Vierailija
27.02.2021 |

Sanaton

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siellä pubeissa istuu niitä vähemmän fiksuja tyyppejä kaljaa kittaamassa. Viikon päästä paikat suljetaan, kun eivät ihmiset älyä käyttäytyä järkevästi. 

Vierailija
2/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nehän ollaankin just sen takia sulkemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Olitko itsekin siellä?

Vierailija
4/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

etanoli tappaa koronaa

Vierailija
5/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän se totuus paljastuu. Vaikka Kallion pubit täynnä, on ne punaiset alueet ihan muualla. Teeppäs tästä päätelmäsi sulun kannattavuusesta suunnitellulla laajuudella.

Vierailija
6/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kävi ikkunan takana pöyristymässä. Jos todella jossain vaiheessa tulee ulkonaliikkumiskielto, niin sitten nämä kyttääjät ovatkin pulassa. Kun ei enää pääse kyttäämään toisia rikkomatta itsekin sääntöjä.

Vierailija
7/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Turha tuosta on suuttua, kun sille ei mitään yksilö voi.

Vierailija
8/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kävi ikkunan takana pöyristymässä. Jos todella jossain vaiheessa tulee ulkonaliikkumiskielto, niin sitten nämä kyttääjät ovatkin pulassa. Kun ei enää pääse kyttäämään toisia rikkomatta itsekin sääntöjä.

Hirveä skenaario. 

Vierailija
9/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi minä, olen yötyöläinen ja työpaikalle mennessä voin tsekata parit ikkunat

Ap

Vierailija
10/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne punaiset alueet sitten ovat? Ja onhan niissäkin pubeja varmaan.

Vierailija
11/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo oli Asko Järvisenkin pointti, mutta päättäjät ovat nyt näköjään valinneet linjan että rajoitukset kohdentuvat nuoriin ja paikkoihin, jotka ovat marginaalisia Koronan leviämisen kannalta. Koulujen ja harrastusten sulkemisella ei ole vaikutusta Koronan leviämiseen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/93e744db-22ac-4384-b86d-44ed3882e…

Vierailija
12/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se totuus paljastuu. Vaikka Kallion pubit täynnä, on ne punaiset alueet ihan muualla. Teeppäs tästä päätelmäsi sulun kannattavuusesta suunnitellulla laajuudella.

Meinaat, että vain kalliolaiset käyvät Kallion pubeissa?

Vierailija
13/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytit itsekin mallia käymällä pubikierroksella.

Vierailija
14/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi minä, olen yötyöläinen ja työpaikalle mennessä voin tsekata parit ikkunat

Ap

Ilmeisesti et pubityöläinen sentään.

Vierailija
15/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku se minä ja mun kalja ja mun actual lifesituationin tilittäminen muille kaljasiepoille. Ei voi muuten elää.

Ap

Vierailija
16/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.healthline.com/health-news/new-study-found-80-percent-of-co…

Hyss hyss talvella ei auringosta saa riittävästi vitamiinia. Täällä pohjoisessa ihonvärilläkin voi olla merkitystä asiaan.

Vierailija
17/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Suljetaan toki museot, kirjastot, lounasravintolan, uimahallit ja koulut, mutta pääasia, että kaljalle ja karaokelle pääsee.

Vierailija
18/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap etätöihin ja heti! Etätöissäkin maskin käytölle on vahva suositus.

Vierailija
19/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny ryhpätään

Vierailija
20/26 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi vaan olla närkästynyt kun joku istui hänen vakipöydässään?

"Naapurini on alkoholisti. Näen hänet joka päivä paikallisessa keskiolutravintolassa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi