Paras autourheilulaji
Kommentit (24)
Tractor pulling. Mulla on monta traktoria millä ajella.
romuralli, mikä se nyt virallisesti onkaan.
Rallit. Rakastin pikkutyttönä kasarilla olla mukana ralleissa katsomassa, kun isäni ajoi. Sitten vanhempana jouduin luopumaan katselusta, koska pikisten varrella toikkaroivat känniääliöt pelottivat. Kun huomasin, että pikkuralleissa heitä harvoin näkee, ja ovat Wannabe-mmkatselijoita ( tai no saako sitä noinkaan määritellä), olen taas voinut käydä ralleissa. Paitsi tietysti nyt korona-aikana.
Mutta olipa hienoa, kun saatiin Rovaniemelle MM-ralli.
ralli on kyllä paskoin. autot ajaa yksinään mitään ei voi tapahtua autot vaan huristaa eteenpäin. Sitten kun kaikki on päässyt maaliin päätetään kuka "voitti".
Ralli, kun siinä ei ajeta ympyrää. Myös mun isä ajaa SM-sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
romuralli, mikä se nyt virallisesti onkaan.
Jokamiesralli tai joku muu epävirallinen kisa. Tai jotain sinne päin, romuilla tehdään lisää romua.
Vierailija kirjoitti:
Monster Truck autot on mahtavia!
Näytettiin Eurosportilla silloin kun kanava oli ilmainen. Kaikesta pitää maksaa nykyään, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Neppis.
.
.
.
.
Ehdottomasti!
Sama! Kakkosen RC-kisat.
Vastaan enimmäkseen isäni puolesta Lamborghini Super Trofeo. Isukki ku on valtava Lamborghini-fani ja kannattaja. :)
M25 kirjoitti:
Vastaan enimmäkseen isäni puolesta Lamborghini Super Trofeo. Isukki ku on valtava Lamborghini-fani ja kannattaja. :)
Futuristisen näköinen urheiluauto. Ja parempi kuin Ferrari.
Vierailija kirjoitti:
Neppis.
.
.
.
.
Ehdottomasti!
:D
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Futuristisen näköinen urheiluauto. Ja parempi kuin Ferrari.
Huracán on tosi siisti. Mut millon Lamborghini ei olis tehny siistii autoo? ;) Juu, älä ees mainitse Ferrarii samas yhteydes Lambon kanssa. :D Surkeita traktoreita kaikki.
Nascar