Te, jotka vietätte vkl:t vain yksin kotona tekemättä mitään ihmeitä, miten vastaatte
Kun teiltä kysytään töissä, miten meni vkl? Tai mitä teit? Tai mitä suunnitelmia teillä on vkl:ksi?
Valehteletteko aina jotain ympäripyöreetä, ettei teitä pidettäisi ihan outoina ja säälittävänä surkimuksina?
Kommentit (35)
Otin rennosti, ulkoilin ja saunoin.
Kyseleeköhän kansanedustajat ja ministerit maanantaina toisiltaan,että saitkos vklna?
Työkaverit tuntevat minut eikä ole tarvetta valehdella heille. Eikä toisaalta itseäni hirveästi kiinnosta muiden menot niin usein emme edes keskustele aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Otin rennosti, ulkoilin ja saunoin.
Hyvä vastaus, mutta ei taida ihan toimia joka kerta...
En valehtele, kerron vain, etten tehnyt mitään ihmeellistä. Eihän nykyään voi edes oikein käydä missään. Jos kysytään, mitä aiot tehdä, vastaan vain, ettei ole suunnitelmia.
Tietenkin kerron, että ei ollut mitään ihmeitä .
Ja jos pitävät surkimuksena niin sehän on heidän ongelma. itse nautin, kun viimein elämässäni on näitä todella rauhallisia viikonloppuja. Vaikka toki nautin myös rakkaitteni seurasta.
Vierailija kirjoitti:
En valehtele, kerron vain, etten tehnyt mitään ihmeellistä. Eihän nykyään voi edes oikein käydä missään. Jos kysytään, mitä aiot tehdä, vastaan vain, ettei ole suunnitelmia.
Korona on kyl ollut aika monen kerran pelastus, kun tällaisia on kyselty. Jotain hyvää sentään siitäkin.
Otan rennosti, ulkoilen ja luen. Ei kukaan pidä sitä säälittävänä.
Olisipa tuon osannut jo nuorena. Siis viikonloppuna rentoutumisen.
Jos työtoverit kysyvät miten viikonloppuni meni tai mitä tein, ymmärrän että eivät he oikeasti ole kiinnostuneita. Kysyvät kohteliaisuuttaan.
Nopea "Kiitos oli kiva viikonloppu, mites sinulla?" ja sitten siirtymä työasioihin mahdollisimman nopeasti. Töitähän sinne töihin on tultu tekemään eikä kertomaan yksityiskohtaisesti yksityiselämän tapahtumista.
Katselin hyvän leffan
Ulkoilin, oli ihana ilma
Piti vähän shoppailla (vaikka netissä)
En mitään erityistä.
Kiitos tosi leppoisasti meni, mitenkäs sinulla.
Ei usko ketään oikeasti kiinnostavan mitä esim työkaverit tekevät tai eivät tee vapaallaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos työtoverit kysyvät miten viikonloppuni meni tai mitä tein, ymmärrän että eivät he oikeasti ole kiinnostuneita. Kysyvät kohteliaisuuttaan.
Nopea "Kiitos oli kiva viikonloppu, mites sinulla?" ja sitten siirtymä työasioihin mahdollisimman nopeasti. Töitähän sinne töihin on tultu tekemään eikä kertomaan yksityiskohtaisesti yksityiselämän tapahtumista.
Just näin. Korkeintaan kerrotaan, jos on sattunut jotain todella mielenkiintoista tyyliin muutettiin uuteen kotiin. Kaikki bileet, koiranulkoilutukset, parisuhdeviikoloput jokainen pitää omana tietonaan eli vastaus on juuri tuo "kiitos kysymästä, ihan kiva viikonloppu, entä sulla" ja siihen tulee vastaus "mukavaaoli, kun aurinko paistoi". Ei sen enempää tai tarkemmin.
Minä kyllä sanon aina etten tehnyt mitään ihmeitä, vaikka olisin jotain tehnytkin. En jaksa raportoida.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä sanon aina etten tehnyt mitään ihmeitä, vaikka olisin jotain tehnytkin. En jaksa raportoida.
Sama täällä. Eivät muidenkaan ihmisten tekemiset lopulta itseäni hirveästi kiinnosta, joten miksipä minunkaan kiinnostaisivat muita. Useimmiten vastaan viikonlopun tekemisiä kyseltäessä, että pesin pyykkiä.
Vastaan, että viikonloppu meni ihan hyvin. Vastaan, että en tehnyt mitään ihmeellistä..nukuin hyvin, kävin koiran kanssa lenkillä, siivosin, tein ruokaa, söin ja lopun aikaa laiskottelin. Vastaan, että ei ole mitään suunnitelmia. Tosin tuo viimeinen vastaukseni riippuu ihan siitä, kuka kysyy ja onko oletettavaa, että kysyjällä on jotain taka-ajatuksia kuten esim saada mut lapsenvahdiksi, jos mulla ei ole mitään suunnitelmia :D
Olen ratkaissut asian hankkimalla eläkkeen. Nyt minulla on 7 päivää viikossa jolloin en tee mitään ja kukaan ei kysy mitään.
Rentouduimme perheen kanssa.