Kaupungissamme on upea pieni konditoria, joka ei raaski mainostaa, koska se on niin kallista. Miten voin auttaa heitä?
He ovat heittämällä kaupungin paras paikka antimiltaan, mutta sen verran syrjässä, etteivät ihmiset vahingossa sinne ajaudu. Haluaisin auttaa heitä. Miten?
Kommentit (70)
Jos haluavat pitää bisneksen pienenä?
No laita kuva ja kirjoita faceen joku kehu :) Tai instaan
Mainosta somessa ja kaupungin tai kaupunginosan Facebook-ryhmässä.
Mainosta sinä instassa, fasessa, twitterissä jne.
Hekin voisivat tehdä omat sivut noille, ei maksa mitään.
Facebookia voisit opastaa käyttämään. Tai instaa.
Meidän kaupungissa cittarikin mainostaa facessa.
Puskaradio on pienyrittäjälle parasta mainosta. Some laulamaan vaan :)
No kai heillä on fb sivut? Eipä maksa mitään.
Alat hehkuttaa omassa fb ja kaikissa paikkakunnan fb ryhmissä, siitä alkuun.
Tee Google arvio. Jokaisesta yrityksestä on yleensä googlemapsissa se merkintä, siihen voi jättää arvioita.
Ne voi olla yritykselle valtavan arvokkaita.
Jos joku on antanut sinulle mieluista palvelua ja tuotteita, niin tee heistä hyvä google arvostelu.
Face, Insta, Tripadvisor.
Voisivat kyllä itsekin perustaa fb- ja insta-tilit.
Keksin jo itse sellaisen keinon, että jätin paikallislehteen juttuvinkin heistä. ap
Vierailija kirjoitti:
Face, Insta, Tripadvisor.
Voisivat kyllä itsekin perustaa fb- ja insta-tilit.
Heillä on fb-sivut, mutta nainen sanoi juuri tänään, ettei hän kakkujenleipomiselta ehdi päivitellä sitä sivua. Katsoin juuri, ja siellä lukee muun muassa, että kahvila on nyt suljettuna. Se ei pidä paikkaansa. Kun tarkemmin katsoo, tuo on kirjoitettu maaliskuussa 2020, mutta se on sivun tiedoissa. Joku voi jättää menemättä ihan tuon takia.
Olisi hyvä, jos ihmiset firmaa perustaessaan kävisivät jonkun näkyvyyskurssin. ap
Ovat siis täystyöllistettyjä, kun sivuja ei ehdi päivittää. Jos heillä on ihannetilanne nyt? Vuokra halpa, kun toimivat syrjässä ja silti tilausta on. Jos homma paisuu niin se yleensä tarkoittaa laadun laskemista, kun vierasta työvoimaa pitää palkata
Vierailija kirjoitti:
Ovat siis täystyöllistettyjä, kun sivuja ei ehdi päivittää. Jos heillä on ihannetilanne nyt? Vuokra halpa, kun toimivat syrjässä ja silti tilausta on. Jos homma paisuu niin se yleensä tarkoittaa laadun laskemista, kun vierasta työvoimaa pitää palkata
Mutta siellä on aina tyhjää, kun käyn. Voiko kakkutilauksia olla niin paljon, ettei fb-sivuja ehdi päivittää? Näkisin siellä mieluusti asiakkaita. Nainen sanoi kyllä, että hänellä on kakkutilauksia. ap
Ryhdy heille some-enkeliksi. Päivität sivuja, otat kuvia, jne. Voit tehdä ne siellä kahvilassa, että voivat itsekin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Osta pullaa!
Ostankin, ja se on parempaa kuin muualla! ap
Harva sitä tilaamaansa kakkua jää paikan päälle syömään.
Oletko ymmärtänyt kyseisen liikeidean oikein?
Ihanaa, että haluat tukea pienyrittäjää mutta eiköhän hän tiedä itse parhaiten, kuinka haluaa yritystään pyörittää. Itse en tykkäisi yhtään, jos joku alkaisi mainostaa yritystäni tavalla, jota en ole itse hyväksynyt. Pahimmillaan joutuu myymään asiakkaille eioota, kun tilauksia on jo riittävästi. Siten saa huonomman maineen kuin ilman mainostamista.
Vierailija kirjoitti:
Harva sitä tilaamaansa kakkua jää paikan päälle syömään.
Oletko ymmärtänyt kyseisen liikeidean oikein?
Ihanaa, että haluat tukea pienyrittäjää mutta eiköhän hän tiedä itse parhaiten, kuinka haluaa yritystään pyörittää. Itse en tykkäisi yhtään, jos joku alkaisi mainostaa yritystäni tavalla, jota en ole itse hyväksynyt. Pahimmillaan joutuu myymään asiakkaille eioota, kun tilauksia on jo riittävästi. Siten saa huonomman maineen kuin ilman mainostamista.
Kyllä hän rivien välistä antoi ymmärtää, että haluaisi enemmän asiakkaita. Huokaili koronaa. ap
Mainosta tässä!