Tilillä rahaa 4,60 euroa ja pitäisi saada ostettua viiniä illaksi, mikä neuvoksi?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Mee jonnekin jossa on ihmisiä ja sano, että keräät rahaa bussimatkaan kotiin.
El Classico :D
Mä arvostan kyllä enemmän sitä, että rohkeasti kerjää rahaa sanomalla mihin sen oikeesti käyttää. Tyypille, joka sanoo tarttevansa pari euroo halpaan vinkkupulloon annan todennäköisemmin sen kuin huijarille, joka anoo "bussirahaa"....
Vierailija kirjoitti:
Mee jonnekin jossa on ihmisiä ja sano, että keräät rahaa bussimatkaan kotiin.
Ei suomalaiset tommoseen anna. Sano ihan suoraan, että alkoon menee, jos et ole ihan laitapuolen kulkijan näköinen, niin viinirahat on hetkessä kasassa.
0/5
Mulla on tilillä 18 € kun ostin tiskikoneen ja huollatin auton ja sikäli kuukauden budjetti ylittyi, mutta toisella tilillä on 6000 € ja siihen en koske kun se on hätäpuskuri.
Ei tule mieleen pakottavaa syytä sännätä Alkoon.
Mä kävin rahapulassa vaihtamassa dollarit euroiksi. Sain niistä jotain 180€. Höpisin joulusiivouksesta ja ulkomaanmatkat nyt vähän jäissä, niin ei edes nolottanut.
Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla luottokortti
Pullonpalautus! Tai sitten pikkupullo. Mä aion ostaa kanssa, mutta rahaa on 13e, joten... Näillä rahoilla on ihan sama, vaikka heittäisi ikkunasta ulos joutavat kolikot, sillä ei pitkään elä kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla luottokortti
En saanut sitä kun luottotiedot menneet
Ap
Käyttäjä38276 kirjoitti:
Juoksu viinit?
Juoksuviini on yhdyssana...
Kyllä sillä pullon keskikaljaa saa.
mulla on viiniä ja muitakin juomia aina varasto kotona. (sivusta)
Pullahiiva ja muutama paketti sokeria kaupasta. Viikon päästä saat nauttia erittäin edullisesta viinistä.
Osta joku snadi pullo teräviä jos pitää saada vähän nostetta. Ei tuo raha riitä viiniin kuin mauksi asti.
Pikkupullo punaviiniä tai kuohari sen saat Alkosta tai kaupasta oluen.Toisaalta tolla saa leivän makkaran ja mehun.
Alat roudaamaan ruokakasseja kaupasta koronarajoitteisille.
Luotolla