Miksi mies tulee luokseni takaisin vaikka on jo parisuhteessa?
Onko kyse vain seksistä vai mitä tämä kaikki on?
Olimme yhdessä muutaman vuoden ja erosimme ikävällä tavalla, riidan päätteeksi.
Sen jälkeen olemme pysyneet kyllä väleissä ja toisinaan miettineet ja haaveilleet tulevaisuutta.
Mies on kuitenkin halunnut aikaa ajatella, ottanut uuden suhteen josta ei omien sanojensa mukaan juuri välitä. On vain joku jonka kanssa olla mutta kuitenkin ilmoittanut, että on parisuhteessa.
Hän on laitellut viestiä, tullut kyläilemään, auttanut, ollut läheisyyttä sekä olemme itkeneet molemmat toistemme seurassa.
Viimeisimpänä kertana hän halusi tulla luokseni juttelemaan, purskahti itkuun useamman kerran kertoessaan, että häntä sattuu aivan yhtä paljon kuin minuakin. Harrastimme seksiäkin ja mies laitteli vielä viestiä perään, että toivottavasti vielä näemme ja tulee luokseni aina kun pääsee.
Myöhemmin vielä kertoi, että haluaa ajatella rauhassa asioitaan ja hän tarkoitti, että haluaa etäisyyttä taas kanssani.
Onko kyse kuitenkin vain seksistä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on ihan hukassa itsensä kanssa. Käyttää sinua sekä uutta naista hyväkseen. Uusi on siksi ettei osaa olla yksin eli leikkii tunteilla. Sinua lämmittelee kun sallit sen ja leikkii myöskin tunteillasi.
Olen ollut samassa tilanteessa. Miehen itkuiset anteeksipyytelyt ja rakkaudentunnustukset saivat minut palaamaan yhteen hänen kanssaan.
Se oli virhe, kaikki oli pelkkää näytelmää ja naisia riitti joka sormelle. Kenellekkää ei voinut sanoa ei. Ei osannut olla yksin mutta ei osaa olla kenenkään kanssa. Ei ole sitoutumiskykyä ja naiset uskoo liian helposti kun vähän kyyneltä tirauttaa. Pelimiesten mestari.
Kyseinen käytös ei muutu.No tämä on varmasti lähimpänä totuutta näiden kommentien joukossa.
Jatkuvasti puhunut kuinka on hukassa ja pää sekaisin kaikesta. Kaikki on todella sekavaa ollut viime aikoina..
Ja jos palaisimme niin luulen, että kynnys pettää minua olisi hyvin matala.
Ap
Ööö... siis hän pettää nykyistään ja sinua koko ajan.
Ei itku paljon meinaa, jos mies on puliveivari. Olet vähän hönö.
Tässäkin tapauksessa teot kertoo enemmän kuin sanat. Mies voi olla päättämätön joko sen vuoksi, että halua pitää kahta tai useampaa kumppania samaan aikaan tai sitten hän voi olla siksi, ettei muutenkaan osaa tehdä tärkeitä valintoja elämässään. Kummassakin tapauksessa elämä ailahtelevan kumppanin kanssa on raskasta - paitsi jos itse päättää, ettei anna sen häiritä omaa mielenrauhaansa. AP lopulta itse tekee valinnan siitä, kenen kanssa ja millä ehdoilla seurustelee.
Seksiä on vailla. Sanoo sitä mitä haluat kuulla, jotta pysyt koukussa.
Juttele sen miehen kanssa mitä aikoo vai eikö aio. Et halua ainakaan riitaisaa parisuhdetta varmaan, vaan sovun. Jos mies välittää kahdesta, tekeekö hän päätöksen jompaan kumpaan.
Juu kiitos teille.
Tuntuu silti, että tässä nyt vähän hierotaan suolaa haavoille. Ehkä olen ansainnutkin sen.
Mies vain valehtelee ja ottaa päähän.
AP
Terapeutti ja patja samassa paketissa, hyvä diili miehelle. Kai muistit vielä kokata ja antaa rahaa?
Kysymys sinulle. Miksi vehtaat varatun miehen kanssa ja uskot mitä ikinä se keksii sulle lasketella?? Nyt valot päälle sinne pään sisälle ap! Onhan näitä ukkoja maailma täynnä, jotka tälleen käyttäytyy, jos vaan me naiset sallitaan.
Älä alennu toisen leikkikaluksi ap. Irtaannu tuosta kokonaan nyt heti, huomaat lopulta että se on elämäsi parhaita päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Helppo pil-lu. Kun ukko haluaa vaihtelua ja jännitystä elämään niin sulta irtoo helposti. Ei tarvitse kuin pistää pieni esitys pystyyn...
Mitä jännitystä on helpossa pillussa?
Se tulee tasan niin kauan kun sä sen otat vastaan.
Ei hemmetti,älkää nyt naiset suostuko ihan mihin tahansa! Maalaisjärki käteen ja omanarvontunto kunniaan. Kaikkeen sitä ihmiset suostuukin...
Luin vaan otsikon
En ymmärrä miksi joku haluaa / suostuu kolmanneksi pyöräksi?
Eikö ansaitse parempaa ? 😞?
En kyllä ikinä lähtisi tollaseen mukaan. Jos mies on uudessa parisuhteessa niin tollanen on ehdoton no no. Vaikka kuinka pillittäisi ja vonkaisi. Nyt vaan kengänkuva perseeseen tollaselle äijälle ja heti.
Jos olisit ap se miehen uusi kumppani miltähän susta mahtaisi tuntua? Totuus tulee useimmiten aina ilmi. Kannattaa miettiä muutakin kuin vain omaa napaansa.
Voi pyhä sylvi, miksi edes mietit tollasia? Anna olla, pitää sua varalla ja käyttää hyväkseen. Touhunne on kaikkea muuta kuin tervettä.
Jos mies päättää kaiken vatvomisen jälkeen palata kanssasi yhteen (mitä ilmeisesti toivot), veikkaan että sinä tulet katumaan sitä liikettä koko loppuelämäsi. Voisitko oikeasti luottaa? Suhde on kovin monimutkainen, tulisiko siitä mutkaton, helppo, rakkauden täyteinen? Tuskin.
Olette molemmat rajattomia ja siksi miehen on helppo hyödyntää sinua ja palveluitasi. Sinun pitää itse ratkaista ongelma, mies tuskin osaa pitäviä päätöksiä tehdä. Oikeasti tulet katumaan tuota juttua ja kakkosnaiseksi suostumista ihan varmasti. Kannattaisi miettiä mihin vetää rajat ja mitä elämältä haluat.
Moraalitonta touhua teiltä molemmilta.
Kai peset sen kalsaritkin samalla?
Yleensä kyyneleet ovat naisen ase, mutta osaa ne miehetkin näköjään.
Kun kysyt, hakeeko mies vain seksiä, niin vastaus on KYLLÄ.
Antaisitko miehen nimen tai puhelinnumeron niin voin kysyä siltä sun puolesta? Vaikea muuten tietää.
N27